Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

“BON APETIT” Geert-Jan.

Laat het u smaken, en vertel ons morgen eens of het lekker was!! :chin:

En… bedankt voor alle moeite. :chin::chin::chin:

2 likes

haha lol2 99 je zal versteld staan dat dat echt mijn leeftijd is ,maarja je bent zo oud als je je voelt toch cheer

1 like

Hoi Hannes,

Ik weet niet tot hoelaat, wel dat de kinderglijbanen van 14.00 tot ongeveer 16:00 open zijn, zwemmen kan altijd in dit bad.
Eten valt een beetje tegen (vroeg) van ontbijt 8:00 tot 10:00 en tot 11:00 langslapers, lunch 12:00 tot 14:00 en van 19:00 tot 21:00 diner
(ook a la carte) snacks van 23:00 tot 00:00 (maar dit heb ik gisteren niet gehaald, ik was om 2.30 s’nachts vertrokken vanuit thuis)
Rit duurt ongeveer 1,5 tot 2 uur, ik had een weer een chauffeur die zogenaamd moest stoppen voor een kwartiertje rust.
Blijven zitten, niets kopen en je bent zo weer weg.
Ik denk dat de pier niet afgesloten wordt s’avonds gisteren was er zoals al eerder genoemd muziek e.d. ook zijn er vandaag zitjes en zitzakken bijgeplaatst ziet er top uit. Bar in de lobby is 24 uur open (even voor je nagezocht) deze is binnen op de derde verdieping vanuit het zwembad gezien.

Morgen kijk ik weer of jullie meer info willen en misschien dat ik dan Cees ook gezien heb.

Geert-Jan

15 likes

goedenavond mensen even niks van me laten horen maar ik heb goed genoten van het hotel, gisteravond op de pier heerlijk gezeten met goede muziek! morgen laatste dagje alweer hier en nog even kijken in de plaats half uurtje met busje verderop manfregat heet het geloof ik. heb tot nu toe een heerlijke week gehad en er zijn steeds meer dingen af! ze werken echt keihard door. de roomservice is nog niet beschikbaar ( jammer genoeg want ik had vannacht toch trek haha) snacht’s tot 2 uur is er nog wel eten in het restaurant maar dat stelt echt heel weinig voor , wat gekookte eieren plakjes ham en kaas stukje brood en soep dat was het geloof ik wel!

De andere foto’s die ik heb gemaakt zal ik er zondag op plaatsen want dan ben ik thuis en weer goed internet! ik ga nu de laptop opbergen voor de rest van de vakantie want het is natuurlijk ook wel lekker even niet achter de pc te kruipen maar ben bang dat ik hem toch nog wel even stiekem pak. ga nu is even kijken wat voor lekkers ze weer bereid hebben!!

groetjes cees

17 likes

hallo debilde is het mogelijk om die foto’s door testuren naar [EMAIL=“verhaeghe-decraene@telenet.be”]verhaeghe-decraene@telenet.be dank

Er bestaat een facebook groep over het hotel, en daarop staan er een 140 foto’s en een filmpje.
Merendeel van de foto’s werden al via dit forum verspreid, maar misschien toch eens doorklikken :
http://www.facebook.com/group.php?gid=261855803518&v=photos&ref=ts

geert

14 likes

gtheuwis
hadden ze julie naar een ander hotel willen sturen?
ging het makkelijk je poot stijf houden of stribbelde ze tegen??
heb je er geen spijt van???
wat zou jij de anderen moeten aanraden die deze week vertrekken???
zijn eral meer a-la-carts open??
hebben ze ook irsche koffie???
nou meer weet ik niet.ik hoop dat julie een hele fijne vakantie hebben,
en drink niet alles op he,en bedankt voor de informatie

joopenbep

1 like

Bdankt voor die facebook groep daar staan echt al veel foto’s op…
Groetjes… :dag:

2 likes

Ik schuim het internet alle dagen af op zoek naar foto’s maar de meeste foto’s haal ik ook van facebook…

De pier is blijkbaar volledig klaar!!

Hier de foto’s in premiere!!

:vak02::zon02: ziet er gezellig uit

20 likes

Een klein vraagske; welk bier wordt er getapt?

2 likes

hoi graag had ik geweten of de coctails goed zijn (voldoende alchohol, want soms denk ik dat ze bang zijn van alchohol :wink: ) en / of er een coctailkaart is

bedankt

Hoi Fred niet te geweldig of anders denken ze nog dat er enkel alcoholiekers naaar Granada gaan :wacko:

wanneer komt de virtual tour 360 graden view op hun site?

zie hier alle foto’s van het hotel, er is regelmatig een nieuwe update ECHT LUXE !!!

http://www.facebook.com/group.php?gid=261855803518&v=photos&ref=ts

filmke van het hotel binnenin

p.s. op de maquette zie je enkele fonteinen staan in het zwembad, denk dat ik ze niet heb zien staan op de al geziene foto’s

groetjes

8 likes

Fredje, voor dat filmken moet je schijnbaar een facebook account hebben en dat heb ik niet. Er wordt een login gevraagd. Dat is niet het geval voor de foto’s. Weet jij hoe ik dan op een andere manier dat filmken kan te zien krijgen? Ik ben berecurieus. Alvast bedankt voor deze info met ons te delen. Groetjes, Hedwig

Fredje, ik heb het gevonden. Via de WALL gaat het toch. Groten dank hiervoor. Dit geeft toch nog een beter beeld van wat er ons te wachten staat. Groetjes, Hedwig

2 likes

hallo bedankt voor de mooie foto’s ziet er echt prachtig
uit wij geen pas in september dan zal wel alles in orde zijn
we kunnen al niet meer wachten als we dat zien
en nog iedereen van dit forum een fijne en goede vakantie
chiwa123

1 like

Op facebook is weer een reeks nieuwe fotos gekomen.

Voor de facebookmembers gewoon zoeken naar: GRANADA LUXURY RESORT & SPA

Vele foto’s zijn herhalingen of van delen die we al gezien hebben zoals het zwembad en de lobby.

Hier een paar foto’s met delen van het hotel waar we nog niet veel of minder van zagen.

Er staat ook een filmpje online van het feesje op de pier gisterenavond! Ambiance was er genoeg precies :slight_smile:

Facebook - log in or sign up (normaal moet deze link werken)

8 likes

Dag forumgangers,
Een heel vliegtuig vol en maar 2 Belgen die naar Granada gaan… Schande
proberen hier iets op te zetten, maar telkens ik mijn tekst klaar heb vliegen we eraf.
Eens in het kort proberen.tot straks
Gerda en Marcel

2 likes

efes of fosreWe zijn na een rit van 1u15 aangekomen in ons droomresort!
De inkomhal is prachtig en alles is hier poepsjiek!
Om 12u45 zijn we aangekomen en mochten we onmiddellijk gaan eten… alles is hier heerlijk vers en gevarieerd, zowel warm als koud.
Maar nu komt het, we zijn ondertussen 14u3O en we hebben nog GEEN kamer, de zon schijnt heerlijk en dat maakt veel goed! We hebben onze eerste cocktail geproefd en die viel best mee.
We vroegen om bij te betalen voor een kamer met jaccuzi maar… die zijn nog niet af, we hebben er foto’s van gemaakt (zullen ze straks op het forum zetten) Er werkt hier sinds 2dagen een Turkse Hollander en die kende ons forum!! Hij zei dat hij er alles aan ging doen om ons kamer klaar te maken… spijtig maar tot nu toe nog niks.
Wat de Russen betreft zei hij die zijn hier met VEEEEL aanwezig.
Zo dat was het begin… onze eerste cocktail is ook al achter de kiezen en er was genoeg alcohol in!
Tot straks misschien…
Gerda en Marcel
Er zijn nog geen rode of oranje handdoeken te bespeuren…
Het bier is van het merk EFES FOSTER’S.

16 likes

De website zijn ze ook aant update:

http://www.granada.com.tr/

de intro staat er al op, na paar seconde valt het wel weg. De rest zal wel snel online komen.

2 likes

waauw, de vernieuwde site is heel mooi met de recente foto’s gemengd met maquette foto’s. De meeste zij al wel op het forum verschenen
Jammer genoeg nog geen SPA, BAR, … foto’s.

en niet alle browsers tonen dezelfde layout (firefox wel)

1 like