Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

Eddy en Suzy,

Geen probleem, we gaan ons best doen.
Hierbij dan een oproep naar Joseph en Flipper : begin maar al te oefenen, want naar het schijnt zijn die Russen zware gevallen. Ik hoop dan dat wij ook niet zwaar gaan vallen als we door onze benen gaan … lol2
:drugged:
Groetjes,
Hedwig

Herwig,

En moest het niet lukken … de 15de komen wij jullie versterken !cheer

Groetjes,

Eddy en Suzy

1 like

Ja mensen die russen, dat is wel probleem, hebben vroeger reeds kei goede hotels gehad, maar ald de ruusen het ontdekt hebben en je gaat daar dan een paar jaar later terug naartoe, dan is het meestal naar de kl…en. Maar ben vast besloten dat het dit keer niet zal pakken. Samen kunnen we ze wel aan.:turkey::belgium::NETHERLAN

2 likes

Hier op deze foto kan je het verschil goed zien tussen het zeenniveau en de pier.

Wel leuk dat er zo trapjes zijn :slight_smile:

12 likes

Bedankt voor de informatie, weet je ook of er wifi op de kamer is, of moeten we daarvoor naar de lobby?
En wat de lijn betreft een dikke lijn is ook een lijn! ha, ha…:dag:

EDDY EN FLIPPER, Ik zal jullie waarschijnlijk verwelkomen aan de receptie zo rond 14 hr ok groeten JOS

Alvast bedankt Jos. Wat is dit forum toch super hé.

Groetjes,

Eddy en Suzy

Dat is vriendelijk RONNYLUCIE laat maar iets weten , als Ik iets teweten kom zal Ik u zeker
dat doorsturen . grt JOS

1 like

deCel, ik heb hier ergens gelezen dat het enkel in de lobby is en dat het voor het moment nog niet echt perfect verloopt, wegvallen en zo…
En als wij op vakantie gaan dan blijft onze lijn thuis en nemen we een stretchlijn mee lol2
Groetjes, Hedwig

helemaal mee eens … als ik ze vandaag of morgen spreek zal ik vragen ,maar zoals ik dacht hier al ergens te hebben gelezen was er alleen internet in de lobby en die was niet al te best maar zal nog eens na vragen groetjes margriet :dag:

1 like

HEDWIG, ge zegd dat ik maar wat moet oefenen maar ik kan er nog al goed tegen hoor ik ben
een ex beroeps militair en ex cafébaas is dat genoeg? GRT JOS

1 like

Als je alles goed bekijkt DEBILDE dan zal het allemaal in orde zijn tegen we daar aankomen , ge ziet wel ge kunt beter een maand na de opening gaan dan moet ge U niet ongerust maken.
nog de groetjes JOS

Hallo allemaal op dit forum,

Het was gisteren stevig doorzetten maar ook ik heb een plaatsje in het Granada gekregen. Men wilde mij ook ergens anders heenbrengen.
Helaas ben ik nog niemand tegengekomen van ons forum, maar dat komt nog wel. De á la carte restaurants gaan open, ik heb voor vanavond zelfs een plaatsje in het Aziatisch restaurant bemachtigd. Ik ben hier nu 1 dag en je ziet het verschil al, zo snel gaat het hier. Ik verwacht dat binnen enkele dagen weer meer cafeetjes opengaan. Gisteravond onze aankomst gevierd in de nieuwe bar op de pier. Geweldig gezellig en relaxed.
Vandaag is de rest van de pier zo’n beetje ingericht, het lijkt hier wel een hele grote loungeclub. Vanmiddag prima lunch gehad.
Natuurlijk kleine kinderziektes en dingetjes die afgewerkt moeten worden maar verder vind ik het tot nu toe super!!!
Ik ben blij dat ik me niet naar de buren heb laten sturen!!!
Stel maar eventuele vragen op dit forum dan kom ik zo weer online (alleen in de lobby)
FF een cocktailtje halen, tot zo

Groetjes uit een heerlijk hotel,

Geert-Jan

19 likes

Hoeveel bars zijn er in totaal?
Is er een Irish Pub zoals vermeld in de brochure?
Is de discotheek buiten?
Staat er een DVD-speler in de kamer zoals vermeld?
Wat kan je er allemaal drinken?

Voila se, een beetje werk voor bij uw cocktailke!!! :kus:

gtheuwis,

Bedankt voor dit goede nieuws. Ik heb nog een aantal vraagjes. Is er eigenlijk genoeg plaats en ruimte om in de zee te zwemmen? Via dit forum heb ik ook gelezen dat het water in het zwembad niet hoger is dan 1m50, is dat niet redelijk laag of valt dat goed mee. Is het zwembad eigenlijk groot genoeg ook? Denk je dat er plaats genoeg is voor iedereen om langs het zwembad en op de pier te liggen? Hoe is het met het Spa gedeelte gesteld, is da de moeite en groot genoeg en zou je weten of dit veel kost?

Alvast bedankt voor alle info.

Groeten
Hannes

Ik verwacht dat de pub vanavond of morgen opengaat, men is aan het poetsen
Gisteravond wel, beregezellig, dico zelf is nog niet af.
Ik heb geen DVD speler gezien.
Ik ben nog niet veel verder als rum en whiskey gekomen.
Vandaag wel de eerste dag schepijsjes voor klein en groot

13 likes

Water is inderdaad niet dieper maar is OK anders ga je gewoon de zee in.
Tot nu is er meer als voldoende plaats om te liggen, verdere ruimte is natuurlijk beperkt.Spa is volgens mij klaar, kosten weet ik niet maar je hebt 2 jacuzies en een binnenzwembad waar je weer demogelijkheid hebt om naar een klein buitenzwembadje te zwemmen.

G-J

9 likes

Jongens en meisjes,

nog 10 minuutjes voor vragen, daarna ga ik me voorbereiden voor het etentje bij de aziaat

G-j

Nog een paar kleine vraagske.

Tot wanneer kun je zwemmen. En de uren om 's avonds te eten,van wanneer tot wanneer is dat. De All-inn is 24u/24. Ik vermoed dat er tegen een bepaald uur dan maar één bar meer zal open zijn om drankjes te bestellen. Heb je weet van of deze bar dan binnen of buiten is? Heb je ook nog de kans hebt om 's nachts op de pier te wandelen of wordt deze afgesloten. Mag ik nog vragen hoelang je er nu met de bus hebt overgereden vanaf de luchthaven tot het hotel?
Alvast nog veel plezier.

Groeten
Hannes

1 like

Ai ai ai ai ai ai ai ai, daar ben ik klein bier tegen, letterlijk. Tegen zo’n getrainde atleet kan ik nooit op. Die russen gaan moeten oppassen. Ik verzet er graag ene (allé een paar, allé veel paar) op vakantie. Dan gaat dat precies veel beter binnen. En zoals den dokter heeft gezegd, als het warm is en men veel zweet dan moet je drinken, waar of niet? (hij is er wel vergeten bij te zeggen wat er mag gedronken worden, maar ja, nat is nat, niet?)
Dat komt daar precies allemaal goed in orde zo op zijn gemak. Tegen dat wij daar gaan aankomen zullen er al veel mankementjes de wereld uit geholpen zijn (GTHEUWIS, MARGRIET99 (dit is toch je ouderdom niet lol2), hartelijk dank voor de recente info, alsook andere forumleden die ons perfect op de hoogte houden).
Groetjes, Hedwig

3 likes