Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

De mensen die zich laten omboeken weten ook niet wat ze moeten verwachten ,op het vliegveld dringde de vrouw van Alltours erop aan dat we naar een ander hotel moesten ,we hadden de keus hier te gaan kijken en als het niet was wat het zijn moest kregen we een transfair,dat was dus niet nodig.
Als er mensen zijn die omgeboekt worden zou ik erop aandringen om het eerst met eigen ogen te zien dat het niet is wat je verwacht.
Maar het hotel is zo luxe dat je over de dingen heen kijkt wat nog niet helemaal klaar zijn,en je mist het ook niet.het zijn de extra’s wat nog niet klaar zijn en wat de meeste hotels hier ook niet hebben .

Grtz Jeffrey en Laura

12 likes

Het zwembad met de glijbanen wijkt percies wel heel erg af met de maquette niet ? en komen die jacuzzi’s normaal niet onder de tennisbaan ?
Ook heb ik opgemerkt dat de houten hemel bedden er niet staan…
Maar het ziet er wel prachtiig uit…
Groetjes… :dag:

1 like

Ja dat klopt indd het ziet wat anders uit de waterglijdbanen voor de rest vind ik dat het overeenkomt met de manketten.
De hemelbedden staan hier achterom buiten bij de jacuzzi’s,denk niet dat het de enigste 3 zijn wat ze plaatsen.

Grtz Jeffrey en Laura

4 likes

Ja inderdaad Frank 0707 wij vertrekken ook vanuit Zaventem
en ook met 2 kinderen 1 van 9 en 1 van 6.Ze viert zelfs haar 6de verjaardag op 29/06.
Groetjes
Bright

Ik ben er eerlijk gezegd nog niet mee bezig voor volgend jaar. We gaan eerst nog op skivakantie Maar ook hier alle suggesties zijn meer dan welkom.

beste vrienden op het net, blijf effen kalm en geniet van wat komen zal!!
voor volgend jaar kijken we wel met zen allen uit naar nieuw hotel in het najaar, alles op zijn tijd!!

Hallo allemaal,
Morgenvroeg is het zover, nu zijn we wel echt benieuwd!!
Ons reisbureau (free sun)zei dat we nog altijd konden omboeken!!
Hij was niet op de hoogte van “ongemakken”, de plaatselijke agent had nog niks laten horen zei hij!
Dus hebben we gezegd dat we WEL naar Granada Luxury gaan.
Als we een bed en lekker eten , zoals op de foto’s te zien is krijgen, is er toch niks aan de hand en de zon zal de rest wel doen zeker!
We gaan tenslotte om uit te rusten, hopelijk is er niet teveel lawaai van de werken.
Tot vrijdagavond, hopelijk op dit forum…
Gerda en Marcel

4 likes

Goedemorgen mijn zus is er nu ondanks dat er dingen nog niet af zijn zoals bowlingbaan ,discotheek ,disco cheer hebben ze nu op de pier gehad , al la cart restaurant niet af , game centre , is het prima te verblijven daar ze doen erg hun best om de vakantie gangers het na de zin te maken dus heel veel plezier wij vertrekken 14 juli groetjes margriet :dag:

2 likes

Hallo,

Het enige wat ik erg vind is dat het a la carte restaurant niet af is, ik eet nu eenmaal graag lekker!
De rest vind ik niet zo belangrijk… we zullen er toch maar het beste van maken!

Hallo Flipper !

Blijkbaar vertrekken wij tegelijkertijd met jullie, nl. op 15 juni met de vlucht van 06:10>>>. Hoogstwaarschijnlijk zien we elkaar reeds op de bus voor de transfer van de luchthaven naar het hotel. In ieder geval, het hotel ziet er nu toch al veelbelovend uit. De kleine manquementen, als die er uiteraard nog zijn tegen dan, nemen we er graag bij.

Ik wil hierbij alle mensen die aan dit forum meewerken en prachtige informatie en foto’s uitwisselen, van harte bedanken. Wij hebben dit forum op de voet gevolgd en vinden het echt spannend !

Aan iedereen wensen wij een prettig verblijf in “Granada” en kijken uit naar de ontmoeting met de Belgen en Nederlanders.:zon02:

Koude groetjes vanuit de Vlaamse Ardennen

Eddy en Suzy

8 likes

hallo ik vindt eten ook zeer belangrijk lol2 maar het buffet restaurant kon je je ook goed zat eten,was van alles van pasta s rijst enz.vlees in veel soorten en bij het zwembad kon je ook van alles krijgen dus je hoeft geen honger te lijden .Denk niet niet dat we mager weer komen lol2 groetjes :zon02:

2 likes

Hoi Suzyvandenberghe,
Ja we zullen zeker niet alleen zijn, ijzelf gaan reeds samen met een ander koppel, mensen die we vorig jaar in Tunesie hebben leren kennen, zij wonen in Aalst en wij in Berlaar. Ik heb ook nog anderen gezien op dit forum die op 15/06 vertrekken, dus de belgen zullen zeker goedvertegenwoordigd zijn rond die periode .
Groetjes,
Fliper1960:dag:

Ik heb er één van 8 en half en één van 13 die haar verjaardag viert op 02 juli. 't Zal weer wa worden.

zijn da allemaal al gereserveerde stoelen voor de belgen en de nederlanders???met die rode kussentjeslol2lol2lol2dan gaan we geen problemen hebben.t ziet er wel in orde uit met het eten enzo.Aan de mensen die er nu zitten geniet ervan en degene die nog moeten vertrekken een goede reis:dag::dag::dag:

2 likes

ik zal eens rondhoren bij de mensen die naar lara gaan of ze iets te weten kunnen komen.elkaar inlichten kan geen probleem zijn we gaan gewoon via dit forum en richten een nieuw op.Kunnen we volgend jaar weer met zen allen samen op reis.>>>:wereld::zon02::vak01:

3 likes

Een beeld van de pier…

20 likes

Hallo Eddy en Suzy,
Wij zitten daar van 10 tot 20 juni. Nog samen met een ander koppel. Wij zijn uit de streek van Aalst. Tegen dat jullie komen zijn wij al (letterlijk) warm gelopen. Wij kunnen dan onze ervaring met jullie delen. En denk eraan, herkenningsteken is een rood handdoekje. Tot dan. Groetjes, Hedwig

mooie foto van de pooi pier,
Ik heb zo het gevoel , en dat werd ook al eens opgemerkt in dit forum dat de pier redelijk hoog boven het water staat.
Zijn er plannen, zoals op de maquette foto’s, om de pier door te trekken naar het eilandje/rotsblok iets verder in de zee ?

geert

Hallo Hedwig,

Bedankt voor jouw reactie. Wij nemen zonder fout een rood handdoekje mee. En … probeer ervoor te zorgen dat de Russen uitgeteld zijn tegen da we daar toekomen :slapen:. t’ begint te korten hé.

Groetjes,

Eddy en Suzy

1 like

Hoi Hedwig,
da we maar gene rooie zakdoek moeten boben halen …mé al die ajoine daae:lol::belgium:

1 like