Hoi Joseph,
dat heb ik reeds een keer of tien geprobeerd, maar het helpt niet. Toch bedankt voor je reactie.
Het kan zijn dat dit bericht tweemaal verschijnt, want ik weet niet of het de eerste keer gelukt is.
Je kan ook zien dat mijn posts op 17 blijven staan
Of toch niet, ik zal mij om die posts weer druk gemaakt hebben om niets.
Sorry.
Ja ,het was de eerste keer ook al gelukt maar nu kan ik je ook niet meer helpen jammer
Groeten JOS
Bedankt aan iedereen die zoveel moeite doet om ons op de hogte te houden.
Wij zijn ook aan het aftellen want we vertrekken 29 juni 2010 met 2 kindjes.
We kijken er alvast naar uit
Misschien kunnen we voor volgend jaar opnieuw een hotel uitzoeken dat we op de voet kunnen volgen emat ze het nog aan het bouwen zijn :nod:
Cees.
Bedankt voor alle info en de foto’s, maar ik heb nog een paar vraagjes. Is het binnenzwembad reeds afgewerkt? Er zou tevens een extern bedrijf zorgen voor jetski en dergerlijke in de zee. is dit ook al aanwezig? De roomservice die 24/24u aanwezig is, is die gratis? Wordt de minibar zoals voorzien iedere dag bijgevuld?Heb je enig zicht of de cinema en de bowling ook reeds is afgewerkt binnen in het hotel? En de jacuzzi’s en dergerlijke,hoe is het daarmee gesteld?Wat vind je er allemaal zelf van van het hotel. Is het echt een prachtig hotel of had je er u meer van voorgesteld?
Groeten
Hannes
Wij gaan ook op 29 juni, rond 6 uur 's morgens vanuit Zaventem, met 2 kinderen. Vertrekken jullie ook vanuit Zaventem?.
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon14.gif
Hello iedereen !
:wub: Hallo !
**Het is weer nogal druk op onze forum, mooie beelden, en ook de nodige comments erbij, prachtig, bedankt aan de verslaggevers voor het vele werk ! **
evandous cheer
Hoi Cees is de Discotheek al klaar ?
cheer
:wereld:Hallo BRIGHT, Ik ben al aan het zoeken naar nieuwe hotels maar nog niets gevonden , Gij mischien wel? Want Ik vind idee goed van je ,wil je me op de hoogte houden en hoe gaan we dat aanpakken? GRT JOS:dag:
Hey allemaal ,het is de moeite waard om hierheen te komen ,ook al is het niet helemaal klaar !!
Discotheek niet klaar ,Binnenzwembad half klaar je kan er gebruik van maken,Bowlingbaan niet klaar,Spa is half klaar je kan gemasseerd worden etc etc ,buitenzwembaden zijn klaar alleen hier en daar moet het afgewerkt morden.Jetski’s zijn van het hotel Viking hiernaast.De jacuzzi’s staan buiten bij de kamers op de begaande vloer ze zijn wel nog ingepakt,de minibar word elke dag bijgevuld !! De service aan de kamers is meer dan perfect,dat geld ook voor de obers en andere mensen die hier werken .De kamers zelf zijn echt luxe beter kan niet.
Het is niet helemaal klaar dat is een feit ,maar ondanks dat is het toch een Super Hotel.:vak02:
grtz Jeffrey en Laura
Jos, ik heb gelezen dat er naast het hotel Melas in Lara een nieuw hotel wordt gebouwd dat af moet zijn in 2011. Maar ik weet de naam niet natuurlijk. Misschien als iemand daar in de buurt is kan hij misschien ne keer poolshoogte gaan nemen. Anders riskeren we in een zwart gat te vallen als dit hotel af is en goed bevonden. Groetjes, Hedwig
Hallo,:dag:
Is etr ook een handdoeken service, mits een borg
te betalen die je dan terug krijgt bij vertrek
groetjes PLUCHEcheer
De handdoeken zijn helemaal gratis zonder borg te halen bij de receptie zoveel als je zegt nodig te hebben ze doen niet moeilijk.
Grtz Jeffrey en Laura
Hey Laurajeffrey,
hoe is het gesteld in de omgeving van het hotel? Zijn er winkeltjes of moet je er een eind voor lopen?
Bedankt voor jullie feedback.
Groejes,
Flipper1960
By the way: wij komen 15 juni, normaal gezien vertrek in zaventem 06:10 uur.>>>
Sunjets heeft dan misschien toch de goede keuze genomen, om nadien niet overladen te worden met klachten?
Hoi Geert, ik heb vernomen dat jullie op 13 mei vertrekken naar de Granada. Laat maar iets weten hoe het daar is en breng ons maar op de hoogte van de situatie daar!! Ik krijg hier een tip dat ge toch maar alles mee doet van hier uit…dan ben je zeker!! Wijzelf vertrekken met Hedwig (ook op dit forum) naar ginder van 10 tot 20 juni. Trouwens krijg je hier de groeten van o,ns beste vriendin…uw collega…niemand minder dan: Marleen!!! groetjes en prettig verlof!!
Marleen had me al verteld dat er vrienden naar een nieuw hotel op reis gingen, blijkbaar is de wereld toch klein of is dit forum heel groot.
Ik zal jullie zeker op de hoogte houden
groetjes
hoi altours boekt de mensen over naar een ander hotel omdat het nog lang niet klaar is fijne vacantie groeten hallo
Het ligt langs een drukke weg ,als je de schuifpui open zet hoor je de auto’s langs rijden !
Maar het is goed geisoleeerd als de deur dicht is hoor je niks.
Op loopafstand (900m) links van het |Hotel ligt een grote bazaar waar je genoeg zult vinden.
In het Hotel zelf zijn ook winkeltjes waar ze nu mee bezig zijn in te ruimen (tassen,jassen,etc).
De jaccuzi’s hebben ze inmiddels uitgepakt en kan vanaf het balkonetje zo in, er staan er 3 !
Ik denk dat ze binnen 2 weken alles klaar hebben gemaakt.
Grtz Jeffrey en Laura