Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

http://www.granada.com.tr/gallery/pictures/6.jpg

Hey , op deze foto is duidelijk een strand te zien, niet?

@ Cees

Hoe is het weer?
Zonnig, bewolkt, winderig, temperatuur???

Wij gaan op 23 mei naar Belek, maar dat is niet zo ver uit de geburen.

Sluukes…:zon02::vak02:

http://www.granada.com.tr/gallery/pictures/11_thumb.jpg

Hier staan er zelfs ligbedden!
Maar da zal wel in orde komen zeker, kben een strandliefhebber dus hopelijk lukt het wel!
Tot in augustus allemaal!

Dit is een makette dusja…

De realiteit en makette komt niet altijd perfect overeen met elkaar…

Als je op de reacties moet verdergaan van de mensen daar aanwezig blijft er maar bitter weinig over van dat stukje strand

hopelijk is tegen dan alles in orde,want wij vertrekken 15 juni voor 8dagen naar granada!!
En de kamers zijn die mooi en proper?
groetjes joyce en kenneth van brugge(belgie)

ik zit met de vraag of er buiten kan gegeten worden tijdens de maaltijden ?
groetjes stefaan X

Hoi stefaan er kan zeker buiten gegeten worden genoeg ruimte.

En mensen op dat plaatje zie ik ook een strand maar hier is toch echt geen fatsoenlijk strand om te liggen einde van de pier loopt wel mooi af waar je er goed in kan, ik ga de laptop nu maar eens opbergen anders zit je toch ook te veel van je vakantie op de pc haha morgen komen de foto’s

groetjes

14 likes

ik vind het ongelooflijk dat we hier zoveel info krijgen:kus:
allemaal bedankt!!!
het ziet er allemaal prachtig uit, jammer van de paar mankementen maar dat was wel te verwachten zeker
wij gaan eind jullie , tegen dan zal alles wel al in orde zijn zeker
ik kijk er al naar uit om te vertrekken
aan iedereen die daar is of eerstdaags vertrekt
een prettige vakantie!:zon02:

1 like

hallo allemaal ,ff weer een berichtje van mijn zus uit granada ze hebben inmiddels prachtige kamer met zeezicht :vak02: voor mensen met kleine kinderen, baby s, er is geen water koker op de kamer dus die moet je zelf meenemen voor flesjes te maken of beneden in de bar voor gekookt water , verder was het heel mooi weer 28 gr dus lekker weertje :zon02: groetjes maar weer van margriet :slapen:

7 likes

mag ik nog enkele praktische vragen stellen :

zijn er muggen (neem ik een anti mug stekker mee ?)
is er zeep en shampoo op de kamer ? en een deftige haardroger ?
zitten er veel zeeëgels of scherpe rotsblokken in de zee en is het dus nodig om zwemschoenen mee te nemen ?
zijn er luchtmatrassen, ballen ed of nemen we die beter mee ?
is er een apotheek in de buurt ?
ik heb begrepen dat er enkel draadloze connectie met het internet is in de lobby, zijn er daar ook PC s voorzien of nemen we beter laptop mee ?
is er een kluis op de kamer en is die groot genoeg om er een laptop in te stoppen ?

alvast bedankt

geert

1 like

Hier zijn de foto’s

Je kan zien dat je bij het strand amper kan liggen, dat er een restaurant nog niet klaar is het theater buiten waar ze hard mee aan het bouwen zijn mocht er alleen niet verder bij komen, de foto’ van het restaurant zijn iets onscherp excuses daarvoor. al die stoelen en tafels buiten dat is de plek waar buiten gegeten kan worden, andere foto is van de plek waar je overdag drinken kan halen en smiddag’s ook eten. het is tot nu toe de enige plek.

22 likes

de volgende 3 weet niet hoe ik er meer tegelijk op moet zetten.

1 like

niet te geloven dat internet hier, heb ik elke keer bijna de foto’s er op staan gaat het internet eruit… nog maar een poging dan

21 likes

hallo , lang geleden dat ik nog iets heb geschreven maar heb alles op de voet gevolgd.

alvast heel erg bedankt aan alle mensen die ons tijdens hun vakantie zo op de hoogte houden, chapeau!

een vraagje ; werken de rode en oranje handdoekjes?

nogmaals bedankt en geniet van jullie vakantie .

1 like

hallo Cees,

is alles zoals je je hebt voorgesteld of beter?

natachap

de volgende, ik stop er nu even mee want ik ga lekker van de zon genieten heb nog een stuk of 9 foto’s die komen er vandaag vast nog wel op het internet is hier niet zo snel dus het duurt lang voordat de foto;s er op staan.

groetjes cees

26 likes

die massagetafels die overdekt zijn boven precies telkens een zwembad , je weet wel dat lange gedeelte met ongeveer 4 watervallen voor de jaquizi’s … is dat deel er ook of is dat er niet ? daarnaast staat het amfitheter en daarnaast de glijbanen ( is te zien op maquettefoto)
groetjes X

Hallo,
eventjes geleden dat ik nog wat gepost heb, maar heb veel problemen om op het forum binnen te geraken. Prober nu dit berichtje te plaatsen, maar ik kan geen bedankjes meer plaatsen. Weet iemand van jullie misschien wat er mis loopt?
Heb reeds een paar mailtjes gestuurd naar wereldwijzer, maar krijg ik ook geen antwoord van.
Cees, alvast bedankt voor de vele mooie foto’s die je reeds geplaatst hebt.
Ook de andere mensen die berichten,
Van harte bedankt,
Flipper1960

2 likes

FLIPPER , ik denk dat ge U het beste eerst uitlogd en dan U terug inloggen ,en dan moet dat gaan

Hoi Joseph,
dat heb ik reeds een keer of tien geprobeerd, maar het helpt echt niet, maar toch bedankt.:zon02: