Ik hoop dat je een hele leuke vakantie hebt, er staan nog enkele foto’s op het forum en 't ziet er allemaal fantastisch uit, we beginnen al echt af te tellen. Ik heb nog enkele vraagjes voor je.
Is er een amfi-theater en zo ja zijn er al shows ?
Is er een mogelijkheid om 's avonds buiten te eten ?
i am from germany and i am reading your postings in this topic every day, cause this bulletin board is always up-to-date and serves everybody with new photos from GRANADA. thx alot :-).
now, i wanna ask something…is the sea-brigde/balk finished?
in my opinion …it is very important, cause without this sea-bridge…there seems to be no room for everyone
in a german bulletin board… was written today… that some peole have to go to an other hotel today, cause some rooms arent finished. this people was full of anger …
ich veing da hiel spijtig. Ma ich deink da mijn vroau oer vroau kent van bè closset.
Ze werkt bij diej coiffeujr op den hoek van de stopelstroat. Ich moag ei misschin de noam ni zegge.
Ich zal huir es just vroage van wa se oer vroaw kint. Ich deink da fe oep oos kap goan krijge van d’aander hei omda se oas nè verstoin. Misschin “DEBILDE” ma da es mir van ‘den braïj’ en 'dei caffaïj neffes den attenaïj"
er is een theater maar die is nog niet open zijn ze nog druk mee bezig, en ja er is zeker mogelijkheid om buiten te eten heel veel tafels staan buiten.
ik zal morgen een rondje hotel doen en overal wat foto’s van maken dan zet ik ze hier op.
Leuk dat jullie ons zoveel foto s en info sturen dank je wel allemaal.
Maar laten we het op het forum 2 talig houden daar heeft jullie regering al meer dan de handen aan vol.
Hartelijke dank om de foto’s op de forum te zetten.Nu is het afwachten geblazen aan ons om te vertrekken.nog 2 maanden.Aan iedereen die binnenkort vertrekt alleszins een heel goede reis toegewenst maar laat wat eten en drinken over voor de achterkomers.groetjescheer
Hela, iech ben van Alleke, en iech verstoan dà heilgoet zenne!
Vrijdagmorgen om 05 uur vertrekken wij… hopelijk zijn er al een paar kamerkes meer opgeruimd tegen dan!