Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

Het internet hier is alleen draadloos in de lobby en af en toe een beetje gammel want het gaat er nog wel is uit.

Over de handdoeken doen ze totaal niet moeilijk je kan er zoveel halen als je wil want je hebt geen handdoekenkaarten of ze moeilijk doen over een bedje ‘reserveren’ weet ik niet want er zijn nog niet zo heel veel mensen hier dus ik heb het zelf nog niet meegemaakt, denk wel dat als het hotel vol is het aardig krap word met het aantal bedden hier.

Ik kwam er vandaag achter dat er WEl een discotheek is maar die is nog niet klaar en dat als die open is de dj hier in de bar ook blijft.

ik ben eerder in het concorde resort lara geweest maar dit hotel is zeker mooier dus voor de mensen die daar een keer geweest zijn weten ze dat dit echt een super tent is.

Groetjes Cees:zon02:

15 likes

Klinkt prima!

Ben benieuwd naar de foto’s van de gasten daar.

Vandaag onze tickets gekregen van Sunjets om vanaf 13 mei te genieten in het Granada resort. Enkel een vermelding dat de waterpolo en de ‘turkisch tent’ er niet zullen zijn.
En nu maar aftellen.

:vak02:

geert

1 like

Ah echt leuk cheer
Maar het duurd toch nog heel lang voor onze tijd er is zenne … vinden jullie ook niet ?

Groetjes…:dag:

Bedankt voor al je informatie…
Echt leuk dat er een discotheek is…

Granada by night

20 likes

Ziet er gezellig uit :zon02:

hallo allemaal heb net bericht gehad van mijn zus vanuit granada ze waren daar om 19 uur aangekomen en hun kamer was nog niet klaar ,:mad: ze hebben gewacht tot 22,30 toen konden ze op de kamer en nog de verkeerde… hadden zeezicht gereseveerd en kwamen aan de straat kant :slapen: ze zijn er nog met 2 gezinnen bij de 1 doet de wc het niet bij de ander geen arco en geen tv maaaaaaaaaar verder zag het er veel belovend uit op deze kleine mankementen na dan maar weer een zorg voor morgen ze gingen nu eerst :slapen: en morgen verder het hotel bekijken oja het hotel is groter dan dat het op de fotos doet lijken groetjes margriet en wacht op de volgende berichten :zon02:

13 likes

Ai Ai Ai, geen strand?
Misschien niet af, er staat duidelijk een strand op de foto’s en de beschrijving van het hotel!

hoy
er is een klein strandje 25 meter breed dat ligt links voor het hotel gezien van af de zee ,het ligt voor de vips kamers en daar vandaan kan je naar hotel vikingen lopen.ik weet niet of je daar mag liggen.maar een brutale hollander doet dat wel.dus als er iemand mij straks zoekt ik lig daar en bep ook.nou nog 4 weekjes en dan gaan we daar heen we hebben er heel veel zin in.en mensen die in die tijd daar zijn we zullen elkaar ontmoen en een pintje drinken of 2-3-4- of meer tot ziens daar.
grt.

JOOPENBEP

3 likes

Als je op Granada Hotels - OFFICIAL WEBSITE kijkt zie je dat er geen strand is maar een dek. Ik denk ook dat er weinig plaats is voor ligbedden als het hotel vol is. Misschien als de pier klaar is extra ruimte.
Spijtig dat sommige kamers niet klaar zijn als er gasten toekomen, ze zouden toch die kamers eerst mogen controleren. De manager heeft dan toch niet volledig gelijk als hij zei dat het volledig klaar zou zijn. Hopelijk wordt het beter de volgende dagen.

Fijne vakantie wie nu mag vertrekken,:dag:

3 likes

:dag:Goedemiddag heb vanmorgen nog met mijn zus gebeld vanuit granada ze krijgen een andere kamer met zeezicht :zon02: maar er zijn toch mensen die daar waren en toch naar een ander hotel willen omdat hier nog alles niet af was , maar mijn zus vertelde dat het hotel er verder goed uitzag ,en verder was het wel druk, dus zaten genoeg mensen die het wel beviel op een paar kleine dingen na dan ,maarja als wij in juli gaan zal alles wel gereed zijn hoop ik cheergroetjes margriet :dag:

9 likes

Beste Mensen er is een heel klein stukje strand maar daar kan je echt niet liggen dan lig je elke keer in het water.

Ik heb net gevraagd wanneer ze het hotel helemaal verwachten klaar te hebben volgens de mensen bij de receptie een week tot 2 weken(wat niet kan voor mijn idee) maar de mensen die aan het hotel werken zeggen dat het met 1 maand helemaal klaar is! ze doen er iig alles aan om je in de watten te leggen het personeel moet nog wel wat ingewerkt worden maar ze doen hun best!

Het word steeds drukker hier en volgens mij komen ze zoals ik hier boven las kamers te kort, heb mensen gesproken die werden in een hotel hier naast gestopt tijdelijk ook een super hotel van een jaar oud.

Het is hier wel voor het overgrote deel rus en bij de receptie kunnen ze niet allemaal engels, maar duits is geen probleem en er werkt ook een jongen die vloeiend nederlands kan.

groetjes cees

13 likes

hallo allemaal
als er mensen zijn overboekt naar een ander hotel heeft sunjets dan mischien toch de kamers door verkocht??
anders moeten er kamers leeg staan.
grt
joopenbep

1 like

Weer een nieuwe lading foto’s gevonden op het net…

Ik kan u al waarschuwen dat je het water in de mond gaat krijgen!

Veel kijkplezier :slight_smile:

24 likes

deel 2

22 likes

deel 3

25 likes

Laatste 2 foto’s

29 likes

Ik moet zeggen het ziet er allemaal heerlijk uit!!
Ook kan je zien dat de pier zo goed als klaar is.

Volgens mij zijn ze vooral nog bezig aan de linker kant van het hotel, daar waar het de glijbanen en het theater is… Daarvan heb ik nog geen foto’s gezien sinds de opening.

De mensen daar aanwezig kunnen dit misschien bevestigen of tegenspreken?

1 like

DEBILDE,dat hebben ze toch niet voor ons gedaan zeker dan zijn we 100 kg als we terugkomen ,
geef mij dan maar liever een goede bacardi zeker zo goed en ge word daar niet dik van .
de groeten JOS

4 likes