De zon schijnt hier fanatastisch! We hadden verder nog een fam kamer/suite echter werd die vervangen door 2 dubbele kamers met tussen deur…dus ook prima. Het wordt allemaal prima opgelost en verder is het een geweldig mooi hotel met een fantastisch mooie spa die al vol functioneert. Zoals al gezegd , niet alle restaurants zijn open daarentegen de barretjes wel. Het hotel is natuurlijk nog niet volgeboekt en daarom fantastisch om in te verblijven.:vak02:
bep en joop,
die van sunjets vertelde ons dat we tot de dag voor we moeten vertrekken telefoon kunnen krijgen om te zeggen dat we wel of niet naar granada kunnen gaan. Blijf dit forum dus op de voet volgen want je weet maar nooit. 10 mei komt steeds dichterbij
Tof dat het allemaal in orde lijkt te komen.
Hoe zit het met het eten? Lekker?? En het drinken?? Lekkere coctails?
Alvast een heel prettige vakantie geniet ervan, want voor je het weet zit je thuis weer het forum te lezen!!!:vak01:
Hallllo allemaal, wat leuk om te zien dat de eerste gasten al flink aan het genieten zijn. Wij vertrekken morgen nacht en komen dus dinsdag morgen aan in het hotel. Fijn om te weten dat het goed bevalt!
Nu toch maar geregistreerd na eerst alleen lezer te zijn geweest.
We vertrekken vannacht naar het Granada Luxery Resort vanaf Luchthaven Koln >>>.
We komen uit Limburg (Nederland) en komen met 2 meiden van 13 en 11 jaar en hopen daar 10 heel mooie dagen door te brengen :zon02:.
We hebben er heel zin in en zitten nu echt de klok vooruit te kijken.
hey, wij zijn alvast blij te lezen dat het allemaal goed bevalt, het is normaal hé dat de eerste dagen zelfs eerste weken er kleine gebreken zijn, wij vertrekken begin juni en hopelijk alvast dat het tegen dan allemaal picobello is, we kijken er naar uit,
hoe is de sfeer, en het eten? en coctails? is het verzorgd en uitgebreid en veel keuze?
CEES20:
Hey! Bedankt voor je reacties. Super om uit de bron van een werkelijke hotelgast deze info te vernemen.
Vraagje: is er al animatie in het hotel? Is de kinderclub/animatie al actief?
Oh ja dat is leuk, dan komen jullie een dagje eerder aan als ons. Wij vertrekken ook vanuit Koln en komen ook uit Limburg (Nederland). Wie weet komen we ons nog tegen! :vak02: En ik wilde inderdaad ook nog na vragen of er al iets van animatie in het hotel aanwezig is? Als het goed is wel toch… En of die avondjes dan buiten zijn of dat dit nu nog binnen is, omdat het in het voorjaar is natuurlijk…
Die kamer met tussendeur heeft die twee uitgangen/ingangen die op de gang van het hotel uitkomen?
en is er een echte discotheek? (hiermee bedoel ik niet het amphitheater)
Groetjes :dag:
Net boodschappen gedaan .Het is hier precies terug winter aan het worden.Nu kijken we er nog meer naar uit om te vertrekken. Nog maar 128dagen ongeveer …lol2.We willen de mensen die er nu zijn of binnenkort vertrekken een heeeele leuke vakantie toe wensen , groetjes conny en marc:zon02:
Goedemorgen allemaal vanuit het zeer zonnige turkije
Als eerste even te reageren op flipper1960 het water van het zwembad is niet diep ik schat dat het diepste stuk 1.50 meter is en er is een heel groot zwembad voor de wat kleinere kinderen.
@missyjanice er is een hele goede sfeer hier zitten heel veel russen maar in tegenstelling tot de andere keren in turkije weinig last van ze(alleen dat ze soms om 12 uur al scheef lopen) het eten is hier prima! heel gevarieerd en de coctails zijn hier heel goed!!
@gwenvandamme De animatie begint langzaam op gang te komen gistermiddag zag ik ze zitten met de kleine kinderen in de kinderruimte dus die is ook open savond’s in de bar doen ze nog wat en dat was het wel voor zover ik het heb gezien.
@Yente Ja het zijn eigenlijk gewoon 2 normale kamers met een duur ertussen ze komen allebei op de gang uit. Een echte discotheek heb ik hier niet gezien er is wel een grote bar met een heleboel lounge setjes en gisteravond onze eerste echte avond hier was er een dj aan het draaien en stonden er een heleboel mensen te dansen ze deden een leuke quiz waar ook iedereen aan mee deed ( Rare foto en dan raden wie de bekende persoon was)
Ze zijn klaar met de pier en je merkt vrij weinig van de werkzaamheden aan het hotel.
Ik hoop dat jullie genoeg aan de antwoorden hebben op jullie vragen dan ga ik nu lekker aan de zee liggen met een lekker koud colaatje!!
Ps: Er is alleen geen strand hier maar wel een mooi soort van dek dat 2.5 meter hoog is waar je vanaf kan duiken en springen en natuurlijk veel trapjes waarmee je omhoog en naar beneden kan.
Dag Cees20, hartelijk dank voor al deze info over het aards paradijs dat binnenkort ook het onze zal zijn (binnen een dikke maand>>>).
Maar hoe zit dat daar in feite met de internetconnectie? Is deze enkel beschikbaar in een gemeenschappelijke ruimte zoals de receptie of is dit ook beschikbaar op de kamer?
En ook goed om te weten van die dj. We zullen een paar cd’tjes meenemen van salsa en zo. Misschien wilt hij dat wel draaien. Of misschien in het beste geval heeft hij ook die muziek in zijn collectie.
Alvast een prettige, zonnige en rustgevende vakantie.
Groetjes, hedwig
heey cees ff een vraagje over de handoeken hebben ze daar ook een beleid voor geen handoeken klaar leggen om 6 uur smorgens of zo? das ja niks op vakantie er zijn hotels van vanaf 9 uur mag je een handoek neer leggen , en zijn er genoeg ligstoelen en parasols want wij gaan 14 juli 2 weken is het natuurlijk wel drukker dus ik hoop dat ze er wel een regel voor hebben… ieder geval veel plezier nog cheer en mijn zus is nu onderweg na granada met 8 personen groetjes margriet :dag:
dat is nog eens een goed idee.Alvast bedankt en we laten het wel weten of de sleutelhangers in augustus nog rondcirculeren.Een fantastische reis toegewenst voor jullie en ook aan de andere forumleden.
CEES eerst wil ik jou danken voor de informatie die je ons overmaakt ,en zoals ik verneem heb je het daar zeer goed . Het hotel is in orde en dat is al veel waard U hebt weinig of geen opmerkingen en dat is positief geniet maar 200%van Uw vakantie en heel veel zon. de groeten JOS :dag: