Wij zitten hier ook zo ongeveer met de pc op onze schoot om de haverklap te kijken.
Maar waarschijnlijk zijn de eerste gasten nu zo uitgebreid aan het tafelen en babbelen dat de foto’s voor morgen zullen zijn.
Als ze niet te tipsy zijn tenminste om goeie kiekjes te schieten … hihi
Martine en Hedwig
hallo
nog 2 personen die vertrekken op 2 juni
voske_wendy uit belgie
grt,
joopenbep
p.s.
word lekker druk met hollands talig:chin::zon02:>>>:was:
neen hier, hier zit ook nog zo een zottin, heb ook al 10 keer gekeken… was gisterenmorgen al omm 6 u op de site en wij hebben de champagne dan alleen maar opgedronken… ha ha
Wie gaan we zien van de 7de tot de 21ste?
Blijkbaar zijn we de enige Belgen… maar we zullen laten zien dat we er zijn!!
Beginnen nu echt af te tellen hoor.
groetjes,
Gerda en marcel
niet erg hoor :zon02:
Bedankt voor de informatie om de foto’s te plaatsen!
Van waar zijn jullie?
Hopelijk zijn wij niet de enige Belgen in het hotel, alhoewel dan zullen we toch laten zien dat wij er zijn. :dag:
groetjes,
Gerda en marcel
GERDA, Ik ben van uit SINT-TRUIDEN en ik heb eens gekeken wie daar van Belgie is terwijl je daar bent,en dat is GEERSTEENBRUGGE VAN WENDUINE;MARIO VAN ARDOOIE;LIENVANHOEFS VAN AALST;JOCHEN VAN BE.LIMBURG . Ik hoop U daarmee wat geholpen te hebben groeten JOS
en wij zijn met drie (2 volw. en dochter van 10) uit Gent/Oostende,
geert
Hallo ik ben Erik en wij vertrekken van 2 tot13juli naar Granada samen met ons 16jarige dochter en zijn nu al zeer benieuwd
hey wij komen een dagje later aan met 2 dochters van 15 en 13 jaar
Hallo wij zijn van Berlaar(Antwerpen) en gaan samen met een koppel uit Aalst van 15 tot 22 juni. Zullen jullie daar wel ontmoeten, of op zaventem.
Nederlandstalig zal ook wel goed zijn joopenbep. Andrs voelen wij belgen ons weer te kort gedaan.
:dag:HALLO EVANDOUS,al een tijdje geleden dat we nog eens contact hebben gehad , hoe is het ermee Gij begint al ongeduldig te worden zeker?Uw tijd begint af te korten en dan maar volop genieten . O ja hoe is het met moeder de vrouw is ze terug volledig hersteld? Ik hoop van wel profiteer er nu maar van . de beste groeten JOSEPH :vak01:
Hallo,
ik vertrek 26/06 met mijn kids ( jongen15j - meisje 12j ) naar granada luxury resort. Kan enkel het hotel bij sunjets niet meer vinden:confused:, ook al heb ik via hen geboekt. Weet iemand hier de reden van?
Groetjes,
Nancy
Waarschijnlijk omdat het voor die periode volgeboekt is. Bij sunjets krijg je normaal alleen de hotels die nog vrije kamers hebben voor de periode die je aanvraagt.
cheerHallo, zebrapad
wij gaan samen met MaCaSa koppel uit Destelbergen
van 13 juli tot 27juli>>>
Wij zelf zijn van Gavere -Dikkelvenne ( de Zwalmstreek)
groetjes en tot dan ! alsook aan de mensen die er deze periode zullen zijn :dag:
hallo allemaal
morgen gaan er 13 personen naar granada luxury laten wij hopen dat er een van hen een laptop bij zich heeft en ons foto,s kan laten zien en veel goede berichten want wij zijn benieuwd .
allemaal een goede vlucht en veel plezier daar.
grt.
joopenbep
lienverhoefs
heb nog kans om voor granada tegaan???
grt.joopenbep
Ienemutte,
We gaan het een pakken op het door jullie behaalde kampioenschap.
Gefeliciteerd uit PSV country regio Eindhoven.
Wij zijn er vanaf woensdag vanaf Keulen (met rode handdoek)
G-J cheer
Beste Mensen hier allemaal.
ik zit al tijden hier op te kijken maar te lui om aan te melden en gewoon mee te lezen haha. Nu ben ik sinds gister in het granada resort en denk laat ik jullie eens vertellen hoe het hier is.
Wij kwamen aan en werden netjes geholpen en naar de kamer gebracht eenmaal op de kamer aangekomen zag het er mooi uit! tot dat we het grote licht aandeden en de hele kamer nog onder de witte stof zat het balkon ook stoelen zaten nog in het plastic tv deed het niet goed geen water in de badkamer(dus ook geen wc) gelukkig na het melden bij de receptie is het vanochtend schoon gemaakt en alles is nu goed. de bovenste 2 verdiepingen zijn nog niet af en er is 1 restaurant open waar het buffet is. overdag is er bij het zwembad ook eten te krijgen en natuurlijk drinken. De pier is gelukkig bijna klaar en ze werken hard genoeg om alles voor elkaar te krijgen. ze verwachten het binnen 2 weken helemaal klaar te hebben.
Als jullie nog vragen hebben zie ik het wel en reageer ik er 1 van deze dagen op!
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
groetjes cees
Hallo,Ceescheer
Bedankt voor de informatie,
SUNJETS heeft dus nit gelogen dat het hotel nog niet gans klaar is
en daarom boekten ze de mensen voor het zekerste om
hopelijk komt het voor jullie die daar nu zijn toch een fijne vakantie
groetjes PLUCHE:dag:
Ja Cees dit had ik wel verwacht ,U had wel het genoegen als een van de eerste daar te zijn maar dat er nog kinderziektes zouden zijn is normaal. In alle geval ze hebben het opgelost en dat is het voornaamste hopelijk zal het nog verbeteren en Ikwens je verder nog een goed verlof. nog de beste groeten JOS