is echt super om alles te zien van hier uit west-vlaanderen
is echt superhotel (volgens de foto’s)
nog geen seconde spijt gehad van onze keuze van het hotel
greetz
p.s. gaan er nog mensen vanaf de 21e juni? ook wou ik nog vragen aan de mensen die daar nu zitten, is er daar iemand van de garcons of iemand anderst dat je zegt van kijk, ik geef hij of zij een kleine fooi en hij of zij bedient u op uw wenken?
De foto’s van Moustafa en Azap zijn genomen, gaan straks proberen ze erop te zetten hoor! Nu gaan we even skypen met onze kleinkinderen… het zijn er 9 dus kan effekes duren.
Daarna gaan we nog ene drinken met Geert Jan , Staf en May.
De jaccuzi’s staan op de kamers aan de buitenkant, maar die zijn nog niet af, ook daar heb ik foto’s van straks. Bij de welness staat ook een jaccuzi buiten maar die is nog niet in gebruik!
We zijn nog niet a la carte gaan eten, maar Geert Jan is nu naar eentje toe…
Je kan inderdaad gewoon nederlands praten als die man inderdaad van dienst is!
Zo tot straks,
Inderdaad Jos, dat was in Spich. Dat was in het jaar 1979 (oei oei oei zo lang al geleden). Ik weet wel niet meer in welke company maar het was het eerste gebouw op de rechtse kant als je de kazerne binnenreed. Dat zou wel het toppunt zijn, niet? Het is dan zoals iemand van het forum al gezegd heeft : wat is de wereld klein of wat is dit forum groot, niet?
Wanneer heb jij daar dan gezeten? Was dat rond die tijd?
Groetjes, Hedwig
deCel, ik heb zojuist een automatische bevestiging gekregen dat Mustafa mijn email heeft gelezen. Dat schijnt precies toch te werken. We gaan hem alleszins nog een email sturen om hem te melden dat we weten dat hij er alles aan doet om de toestand te normaliseren. Ik zou niet graag in zijn plaats zijn. Dat moet voor hem stressen en stressen zijn. Hij mag alleszins fier zijn op wat hij daar gerealiseerd heeft qua architectuur en zo.
Nog maar eens bedankt en geniet er daar maar van. Bestelt er daar ne goeie van mij. Groetjes, Hedwig
Inderdaad HEDWIG,toen was ik daar maar niet in de zelfde kazerne ik was gij 14de artelerie en zat in het KW COPPENS bij de gepard . Maar mischien ken je de chef HOMMERS van de cyclisten dat was mijn stadsgenoot en vriend
Dag Jos, ja, die naam zegt mij niets meer hoor. Het is toch al zo lang geleden. En we zaten daar natuurlijk met verschillende companies met elk hun eigen mensen. Maar we hebben toen geen pint kunnen samen drinken maar we gaan dat wel doen binnen een maand want vandaag en een maand zitten wij daar ook al. Dat dat het maar rap daar is om lekker te kunnen genieten van de zon en fruitsapskes lol2
Hier zijn ze dan met enige vertraging,even traag als het internet hier!!
Wie iets wilt weten vraag maar…
De eerste foto is Moustafa De Grote Baas en de tweede is Azap Het hoofd van de Receptie.
Gerda en Marcel
Hier nog een paar!
De laatste zijn wij Gerda en Marcel toen we een uurtje hier waren!!
Onze eerste cocktail en daarna… weten jullie al wel!
Sinds gisterenavond hebben we armbandjes gekregen, zo zijn er hier alle dagen veranderingen in de goede richting!
Tot straks,
Mustafa is die met de snor? Het is niet altijd duidelijk in welke volgorde de foto’s verschijnen op het scherm, daarom mijn vraag.
Alvast bedankt. Groetjes, Hedwig
Hallo, over welke soorten muziek beschikt den dj daar? Zit daar ook salsa, merengue, bachata, etc… bij? Kwestie om te weten dat we eventueel wat muziek moeten meenemen van ons. cheer
Groetjes, Hedwig
Ja hoor met snor en bril is Mustafa, Het is vandaag erg warm, gisteren zou het 33 graden geweest zijn, maar met de wind leek het niet zo warm!
Vandaag is er bijna geen wind een lijkt het veel warmer…
Gaan nog even genieten tot straks… o ja Lienvanhoefs is gisteren ook aangekomen, zij hebben problemen met sunjets omdat ze op eigen initiatief naar hier zijn gekomen. Maar dank zij ons forum (en een beetje omdat wij hun hadden aangekondigd) mochten ze van Azap toch hier blijven.
Benieuwd hoe het gaat aflopen?
hoi, azap is dan die nederlander? of is het die kletskop die ook aan de balie staat? is dan gemakkelijk voor ons zodat we geen andere taal moeten spreken e