Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

hartelijk bedankt voor de foto’s alles is goed toegekomen.Hopelijk komen er op 1mei positieve reacties, overgans de werking van het hotel groetjes aan iedereen en eenprettige vakantie.:zon02::vak01:

1 like

cheerWel eerlijk gezegd JOOP die terugbetaling heeft snel gegaan ,dat had ik niet verwacht want ge weet als een verzekering moet terug betalen dat komt van geen leien dak he.Nu begint het wel goed af tekorte voor U is het nog 2 dagen sneller dan voor mij ,Ik zal waarschijnlijk toekomen de 4de juni tussen 13 en14 hr dus hou je maar klaar. grt jos:dag:

1 like

joseph
kan je gelijk eten en drinken.
joop

2 likes

potverdorie,U bent snel om te reageren en het zal waarschijnlijk ook zo gaan eerst iets eten en dan een drinken of andersom? JOS

1 like

Eten kan je nog genoeg tijdens uw verlof :wink:

Het is warm, dus belangrijk is om goed te drinken :wink:

Santé :smiley:

1 like

:thumbsup::thumbsup: GIJ zijt ook een groot snoepertje he DEBILDE , maar allé als ge het nu niet neemt wanneer dan, en voor wie moet ge het laten? We zullen ons eens serieus laten gaan dat ze ons daar kennen nietwaar GRT JOS

2 likes

hoi hoi
we vertrekken maandag>>>
,en zullen zo snel mogelijk verslag doen.
ben zeer benieuwd.
groetjes uit drenthe

13 likes

MOUD
ben jij je koffer al aan het pakken???
want jij bent de eerste van ons forum die naar granada gaat,
wens jullie een goede vakantie toe en laat gauw horen en/of zien wat er
te eten is.graag veel foto,s want ze zullen beslist heel mooi zijn.
grt.joopenbep

2 likes

Hello forum vrienden want dat zijn jullie nu toch allemaal !
Zeer beniewd naar de eerste verslagen van de eerste mensen die in Granada gaan verblijven ! Mag ik dan ook langs deze weg iedereen een mooi en heerlijk verblijf toewensen in het nieuwe hotel Granada…op 23 mei komen wij aan 15 dagen…hopelijk ontmoeten wij elkaar ? ( of zwaaien we met de driekleur :BELGIUM >>>

5 likes

lienvanhoefs
hoe staat het er voor julie voor??
hebben julie nog een kans voor granada??
durfen julie niet van schade claems af te zien als het niet goed is?
of heb sunjets de kamers door verkocht aan andere reisburo,s??
of hadden ze helemaal geen kamers voor de eerste 2 weken?
en al die mensen een goedkoper hotel aangeboden??
denk nog eens goed na.
en volgend jaar weer sunjets???
grt.joopenbep
ik hoop dat het heel goed voor julie afloopt.

JOOP

1 like

hehe!
nog maar 1 dagje!

1 like

Laat het jullie welgevallen en houd ons op de hoogte hoe het eruit ziet. We kijken reeds uit naar je verslaggeving(met foto’s???)
Groetjes en fijne vakantie
Flipper

1 like

:zon02:>>>:vak02:

ja ik zal wat mooie foto’s maken!

14 likes

Beetje zwartgallig? Als ik niet akkord ga met het niveau van een forum blijf ik er gewoon weg. Ideetje misschien!!!
Maarja er MOEST wel éné kwiebus tussen zitten hé.

Voor zolang België nog bestaat.

Voor al diegenen die voor of tegen een rood handdoekje zijn. Ik neem er twee mee van Kerastase…die zijn wel 1m80 op 1m. Kwestie van goed op te vallen hé!!!

2 likes

Hoi Frank,
Ik heb hier een hoop sleutelhangers met een rode vespa aan van fiero om aan een strandtas of handtas te hangen… wij zullen ze meenemen en doorgeven aan de volgende belgen. Valiezen met rode handdoeken staan al klaar… dat het maar vlug de 7 de mei is.
Laptop en fototoestel gaan ook mee, dan kunnen we onmiddellijk foto’s op dit forum plaatsencheer Gerda en Marcel Tessenderlo

11 likes

Fijn, dan hebben wij er al een weekje opzitten en kunnen wij jullie wegwijs maken,
zoals jullie kunnen lezen (2906) heb ik een rode sleutelhanger in de vorm van een vespa aan mijn strandtas hangen.
Weet iemand hoe ik van 2906 een andere naam kan maken, toen ik dit aanmaakte dacht ik dat dat een inlognr. was!!
groetjes,
Gerda

Dit bericht was bedoeld voor Yvonne en Hennie!
Gerda en Marcel