Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

Je moet naar je profielpagina gaan , daar kan je allerlei weizigen

1 like

2906,Ge moet U uitloggen en daarna terug inloggen ,natuurlijk gaan Uw gegevens zoals LID SINDS ,POSTS,HEEFT BEDANKT,EN IS BEDANKT op nul te staan en als je,je dan opnieuw meld zegt dan in UW bericht wie je vroeger was . de groeten JOS

1 like

dat is misschien nog de gemakkelijkste oplossing

1 like

Hallo vakantiegangers,
Wij komen nu op het forum met “deCel” vroeger 2906!
Omdat wij op de laptop onder “decel” zijn geregistreerd was dit te verwarrend, zeker als we dan berichten van daaruit verzenden…
groetjes,

Gerda en Marcel

4 likes

dat hebt U goed gedaan DE CEL gij zijt een cracske doe zo verder ,nog snel een vraagje wanneer zijt gij in de GRANADA? GRT JOS

1 like

Aan alle reizigers die nu binnenkort gaan vertrekken, wij wensen jullie een super fijne vakantie!!!
>>> :vak02: :zon02: :zon:
:dag::dag::dag:

3 likes

Wij wensen jullie alvast een super fijne vakantie!!!
En alvast bedankt voor de foto’s! :dag::dag::dag:

2 likes

joopenbep,
Zijn woensdag persoonlijk naar sunjets hoofdzetel geweest. Daar vertelden ze ons dat we naar Hayat gaan. Ook al verzekerden wij sunjets dat we geen klachten gingen hebben, toch mogen we niet. Onze kamer in het hotel is wel nog behouden gebleven verzekerden die van sunjets ons. Sunjets zegt dat ze alles op de voet volgen en dat we nog steeds kans maken om te kunnen gaan maar dat diegene die ter plaatse zijn eerst hun fiat moeten geven…
het is dus afwachten tot de dag van vertrek… ALs dat niet ontspannen in vakatie vertrekken is…
Twijfel of we nog via sunjets op vakantie zullen gaan. Afhankelijk van wat beslist wordt nemen wij ook een beslissing. Vorige jaren hadden we geen problemen.
we zullen wel zien maar ik laat jullie zeker iets weten

4 likes

Wij gaan moregen met z’n 5en en zullen rapporteren :wink:
Andre Marion en Kids

6 likes

we kijken al uit naar jullie ervaringen en foto’s
Groetjes
Marc

2 likes

Nog 5 dagen en dan vertrekken wij van Munster (duitsland)wij zijn een stel en komen uit enschede.Hopelijk is fc twente dan kampioen en kunnen we samen nog een feestje vieren (ook met ajax fans)!

Wj wensen iedereen prettige vakantie toe!:vak01:

1 like

Lienvanhoefs,
Als jullie geboekt hebben voor granada kunnen ze jullie zonder goedkeuring van jullie zelf ,nooit overboeken naar hayat ,zodus zou ik zeggen geld terug en boeken via andere site.

GRTZ TJIEF

Heeej Iedereen…
Morgen is het zo ver… De Opening… cheer
Ik hoop wel dat al de mensen die de komende maanden gaan, het forum Na hun terugkomst niet in de steek laten…:disgust:
Ergens zou het wel logisch zijn maar ik vind dat het forum nu zo’n sterke band heeft en het zou gewoon een beetje spijtig zijn als dat verloren gaat.
Niet ? :retard:
Ajah en de mensen die gaan vertrekken een prettige reis… >>>
En laat zeker iets weten van hoe het geweest is!

Groetjes van Yente… :dag:

6 likes

Bonjour a tout le monde
je ne parle pas malheureusement la langue :frowning:
mais je voulais vous remerciez car vous nous avez rassuré pour nos vacance dans cette hôtel
nous y allons du 30 aout au 13 septembre

passez de bonne vacance :dag:

4 likes

Joseph,
Wij zijn er van 07 tot 21 mei… al lekker aan’t aftellen en dat krakske is een vrouw!
Ik de computer en Marcel met de laptop, als dat niet goed geregeld is.
Groetjes, binnenkort vanuit het zalige paradijs
Gerda en Marcel

En zullen we vandaag de champagne laten knallen?
Het is toch de feestelijke opening van “ons” resort…:wereld:
Een vraagje, hoe zetten we foto’s op dit forum??? :mad:
Nog 5 keer :slapen: … en t’is zover >>>
Voor die vandaag en de komende dagen vertrekken goede reis en laat spoedig iets horen!
groetjes,

Gerda en marcel

7 likes

info inverband met de foto’s te willen plaatsen
moet u op de omslag klikken zoals je doet voor te kunnen reageren
dan krijg je snel reageren of uitgebreide editor
dan klik je op uitgebreide editor en dan klik je op het paperclipje da staat naast de smile boven in het werk balkje en dan volg je gewoon de stappen
ik hoop dat ik u wat geholpen heb bij deze
groetje jos

4 likes

DECEL: eerst en vooral mijn excuus ,want dat wist ik niet nu ik vind het spijtig dat we elkaar op vakantie niet kunnen ontmoeten want als gij terugkomt ,14 dagen later vertrek ik pas allersinds een HEEL GOED VERLOF . grt JOS

1 like

Ben benieuwd naar de eerste kritische reacties :slight_smile: laat maar komen!!

3 likes

debilde
de eerste mensen van ons forum gaan nu richting restaurant en ik denk dat het openings diner ongelovelijk zal zijn.en velen staan met film en foto
camera,s en laten wij hopen dat er heel veel mooie plaatjes worden
geschoten.en gauw op het forum staan wij zijn echt benieuwd maar heb er veel vertrouwen in.wij wensen ieder die de komende dagen daar heen gaat veel plezier.

grt.joopenbep

4 likes