Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

Bedankt iedereen voor de foto’s en info over het hotel. Wij zijn er vanaf 2 juni voor 2 weken.

Hallo allemaal , het ziet er echt wel prachtig uit . Wij gaan van 1 tot 8 oktober naar daar met nog een bevriend koppel,tegen dan zullen ze al goed ingewerkt zijn he. Zijn er nog mensen van de omgeving dendermonde die rond die datum vertrekken (of er al zijn).
Is die steiger nu al volledig klaar.
bedankt aan allen voor de mooie foto’s . Gr. sandra&Wim

drink er op de valreep eentje of meer mee met jullie, wij zijn daar tot 12juni,
groeten

2 likes

:zon02:HOE meer volk hoe meer vreugde NAMREE,ik ben daar zeker niet kwaad om .Wij zullen daar ongeveer met 7 a 8 koppels zitten van deze forum dus zullen we genoeg kunnen vieren , en daags nadien met een kater rondlopen maar ja we hebben tijd genoeg . GROETEN JOS>>>

2 likes

hallo debilde is het mogelijk om de foto’s door testuren naar [EMAIL=“verhaeghe-decraene@telenet.be”]verhaeghe-decraene@telenet.be dank bij voorbaat

wauw ik heb er zo’n zin in!
wij gaan 1 mei!
lijkt me erg mooi.
kan haast niet meer wachten!!
:zon02:
grtzz,

3 likes

WEL ,LOVEVAKANTIE ik ben wel een beetje jaloers hoor, want ik moet nog 1 maand wachten .Maar anderzijds als jij terug zijt is het mijn beurt allersinds wens ik jou een zeer goede en zonnige vakantie toe ennu maar profiteren de groetjes JOS

verhaege heb je ze???
joopenbep

1 like

Wij gaan met nog een bevriend koppel van 24/09 tot en met 08/10 en zijn afkomstig uit Dendermonde.
GRTZ Tjief

Zijn er nog mensen die in dezelfde periode als wij gaan?? Of zullen wij de enige met een rode handdoek zijn?, (8sept tem 22sept?,) groetjes conny en marc

Zou leuk zijn om als streekgenoten der eens ne goeie op te drinken , mochten we mekaar tegen het lijf lopen.Gr.

1 like

Gezien bij de aldi mooie kleine rode handdoekjes (gastendoekjes ) 20x40 cm a €1,00 per stuk.

Beste Conny en Marc,

Wij zijn daar vanaf 13/09/10 voor een week met 4 andere koppels uit de omgeving van Kasterlee, maar we zijn mensen die openstaan om andere Belgen op vakantie te leren kennen.
Dus kijken we al uit om samen een pintje te drinken aan de bar.
Groetjes Erik Peeters

wij zyn daar van 15 september tot 29 september
koppel uit bree en st gillis bij dendermonde
we zullen de belgen wel vinden en er ene goeie
lap op geven
:dag::dag:

het is nog lang tot september maar we blijven toch dit forum volgen…
we verheugen ons erop om met andere belgen véél pinten en -of cocktails te drinken en veel plezier te maken.:dag:

Dankjewel!

Hoi Gerda en Marcel

Wij Yvonne en Hennie uit Nederland zijn er van 13 tot 25 mei.

3 likes

Hallo, eerst en vooral een bedankje voor iedereen die zich heeft ingezet ivm de foto’s en info van het hotel. Het is fijn om regelmatig weer eens bij te lezen op dit forum en weer nieuwe foto’s te zien van het hotel.

Wij zijn een koppel uit Limburg en gaan van 13 september tem 23 september naar hotel Granada Luxury Resort. Ik kijk er alvast naar uit!!!

Voor de mensen die nu binnenkort zullen vertrekken wensen wij een zeer fijne vakantie!!! Geniet ervan en laat ons achteraf jullie beoordelingen weten. Alvast bedankt en een fijne vakantie!!! :dag::dag::dag::dag:

2 likes

hallo allemaal
ik heb 2 mooie berichten maar die zijn alleen voor mij:
1:nog 35 dagen
2:vandaag bericht gehad van de verzekering en krijg voor die 5 dagen 200 euro vergoeding,en heb 210 betaald niet verkeerd dus want we hebben gewoon in het hotel gezeten.
grt.
joopenbep

2 likes

hoppelijk krijgen we van de mensen die begin mei vertrekken vlug nieuws.
wat zij zullen pas echt weten in hoe ver alles wel en niet in orde is .
hopelijk voor hun dat alles tip top is.
een pretiige reis wens ik hun alvast .:zon02:
en laat het nieuws en de fotos maar komen
:vak02:

4 likes