hallo ik heb ook verder niks op de russen tegen alleen ze schilderen zich zelf zo slecht af ,ik weet niet of je ervaringen hebt met russen maar ik wel :mad::mad: en die rode tampon zullen ze zeker gebruiken want, die laten ook een rotzooi achter, en ik drink me koffie liever met mensen die anderen ook het plezier op vakantie gunnen en niet voor anderen willen verzieken ik hoop dat het hier mee valt en dat we toch een plezierige vakantie beleven :dag:
hallo allemaal
is een rode clown neus geen beter idee dan een tampon
en die kosten maar 0,50 cent
grt.joopenbep
Hallo,
Ja, clowns neuzen is ook een goed idee. Dat past ook bij het niveau van dit forum. Alleen èèn nadeel voor 0,50 cent heb je maar één clowns neus. En als je dan met een heel gezin bent is het een stuk duurder. Dan ben je met de tampons van het Kruidvat een stuk goedkoper uit. Maar ja dan krijg je inderdaad weer het idee dat je een Rus bent. Wij hebben er zelf ook ervaring mee, heel luidruchtig en aso, wij laten onze vakantie hier niet door verpesten en negeren ze meestal gewoon. Dat is misschien een tip voor anderen. Niet aan ergeren. Misschien is zo’n petje met een vliegertje erop (helicopterpet) een leuk idee voor de kinderen?
Het was me al opgevallen dat iedereen op dit forum op een leuke positieve wijze met elkaar omging.
Gelukkig dat er dan toch iemand (degroeten) wil proberen lekker kinderachtig te doen.:frown:
Toch helaas weer een bevestiging dat er altijd wel mensen zijn, die hun verstand niet (willen) gebruiken :finger:.
Laten we het als NL-ers en Belgen samen gezellig maken in het Granada.
G-J :nod:
hallo allemaal
wij hebben nu 387 bedanjes ontvangen dat is best veel.
maar maar dat is niet alleen voor ons bestemd.want de auweras hebben daar ook aan mee gewerkt.spraken engels,zetten de foto,s op mijn computer. dus allemaal een bedankje aan ingrid en thalia van der auwera.
grt. joopenbep
Mag ik jou even vragen met wie ik niet leuk om ga dan? Ik beledig hier niemand mee. Ik vertel alleen mijn mening, omdat jullie blijkbaar niet door hebben dat we ons zelf nogal voor schut zetten. En als je iets doet doe het dan goed met een tampon en/of clowns neus, en de helicopterpet voor de kids.
ipv. van een lullig rood handdoekje die Russen ook mee kunnen nemen.
:lol:![]()
gtheuwis, ik denk dat we een virus op het forum gekregen hebben en dat we daar niet moeten op reageren zou het niet.
-.-
degroeten geeft alleen maar een mening hoor… Moet zeggen dat er op zich wel een kern van waarheid in zit, je kunt elkaar toch ook gewoon daar ontmoeten en vragen ‘goh kwam jij ook op wereldwijzer?’ Snap het hele ‘rode handdoek’ gebeuren niet helemaal, het komt een beetje onspontaan op me over maar oke, als dat jullie manier is; top!
Veel plezier op vakantie iedereen ![]()
Ja een goed idee een rood zakdoekje aan je handtas binden zo herkennen we elkaar direct,( en een orange voor de nederlanders?) zo kunnen we direct onze ervaringen uitwisselen.
Groetjes nounours
Hoe moeten de Franstalige Belgen zich kenbaar maken of beter gezegd wie zet er iets in het Frans op deze site dit zijn tenslotte ook Belgen nietwaar, mogelijk kunnen ze het wel spreken maar niet schrijven .
Bij ons begint het nu ook echt te kriebelencheer
nog een kleine 2 weekjes en het is zover:zon02:, wij vragen ons nu af hoeveel zakdoekjes, handdoekjes in het rood en oranje we gaan zien tijdens ons verblijf, en natuurlijk de mensen die daarbij horen:dag:
Wij gaan van 07 tot 21 mei… wie is er dan ook?
Het is toch de bedoeling van dit forum om vrienden te worden, of zijn we dat al niet voor een stukje door ons hier bekend te maken:wereld:
Wij spreken allemaal dezelfde taal en het is toch leuk als je nieuwe mensen ontmoet op vakantie, we gaan allemaal met hetzelfde doel, lekker ontspannen en niks doen… en wie niet gezien wil worden laat zijn handdoekje beter thuis!
Tot in “het paradijs” dat nu Granada Luxury Resort heet!
Marcel en Gerda >>>
GRANADA LUXERY RED RESORT:dag:
Josef, je hebt gelijk, ik moet me niet irriteren aan berichten van mensen die zich snel inschrijven op een forum en dan niet iets constructiefs willen bijdragen. Wat je zegt: negeren en ons verheugen op een leuke vakantie.
Degenen die weten wat ze aan elkaar hebben herkennen elkaars bijdrage wel.
Oranje of rode handdoek, we ontmoeten elkaar wel.
G-J :kus:
Hallo
Ik ken m’n frans wel maar schrijven das wat anders dus laat ze maar in t’frans schrijven , voor mij geen probleem hoor!!!
En wat betreft de zakdoek , neem ook maar een rode hoor we zijn toch Belgen ondereen!!
Zijn er nog forumlezers die begin oktober naar GRANADA LUXURY resort vertrekken ?buiten joopenbep want die zien wij daar.
Groetjes nounours
lol2da zijn toch geen stieren he hahaha of we krijgen die nie van achter ons gatlol2lol2
:vak01:G-J Ik heb nog geen enkele keer mijn vakantie laten beinvloeden door iemand en ik ga alle jaren zo een vijf 'a zes op verlof , dus ik heb daar geen problemen mee . Ik ga me 100% vermaken en een goede pint pakken aan de toog . de beste groeten aan de familie van JOS:vak02:
gezondheid, Jos, ik drink er ene mee!!! Groetjes, Hedwig
HEDWIG ,gij kunt er niet tussen uit ge moet er van den 10 tot de 20 ste er aan geloven maar ja daarvoor is het verlof, natuurlijk moeten we ons vrouw ook verzorgen want anders zal het er daar stuiven GRT JOS:wereld:
Wij zijn een koppel uit west vlaanderen (kortrijk) en verblijven daar van 8september tot 22september.Bedankt aan iedereen die ons en een heleboel andere mensen gerust konden stellen.