Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

hoi wij vertrekken 12 mei voor 10 dagen.
Ik vind het een leuk idee, dus ik neem een
rood handdoekje mee, haha.
gr Wilma

ik stel gewoon voor dat we hier allemaal iets roods opvallends meenemen naar het zwembad enzo zodat alle belgen weten van dat zijn ook belgen , gelijk wanneer je op vakantie gaat maakt niet uit , zo is het veel gemakkelijker om elkaar te herkennen , ik heb zo eens meegemaakt dat ik dacht dat het duitsers waren en toen men vader er iets tegen zei waren het belgen xd :stuck_out_tongue: groetjes X

1 like

Hoy
mag het ook oranje zijn???
Joop

2 likes

ik zit hier echt achter mn pc te lachen joop. big smile op mn gezicht. :chin:. zullen we het maar houden bij “rood”, komt toch uit een mooi lied hé, van het “oranje” land…haha

1 like

aan ronnylucie: terwijl ik uw laatste zin voorlees aan mn kids, spitst er hier ene zijn oren hoor.

1 like

Wat een prachtig hotel…

We gaan onze smoking mogen meepakken precies :slight_smile:

34 likes

vervolg

27 likes

Wauw… wat een klassehotel hebben we geboekt! Bedankt aan iedereen voor de info en de foto’s. Ik hoop alleen dat het niet te chique gaat zijn zodat je inderdaad in galakleding moet gaan eten 's avonds om niet op te vallen…
Het zal wel wennen zijn voor ons want tot nu toe hebben we altijd clubhotels gehad met een grote tuin en vééél ruimte en dat lijkt me nu wel anders. Maar die steiger in zee zal ook al wel veel goedmaken, iemand daar nieuws van want die vind ik precies niet terug op de foto’s…

Mag ik hier mijn vraag van een tijd terug nog eens herhalen:
Voor de mensen die al voor juli naar Granada Luxury Resort gaan,
willen jullie mij een plezier doen?
Het is de eerste keer mét baby/peuter op vakantie voor mij en ik vraag me af of er in de buurt een supermarkt is waar ik wat babyspullen kan aankopen zoals pampers (of ander merk), potjes groentenpap (westerse merken of turkse merken), Betterfood start koeken en Evian water voor de flesjes?
Als dat nog allemaal bij in mijn bagage moet dan wordt het heel erg moeilijk vrees ik.

Mijn dochter van 15m is (voorlopig) nogal allergisch aangelegd en toen we boekten was ik van plan om haar gewoon te laten mee-eten met de keuken van het hotel maar zoals het er nu uitziet is dit heel moeilijk omdat ze ook niets van melk, boter, ei of afgeleide produkten etc… kan verdragen. Ze kan er nog uitgroeien maar die kans is klein dat het nog gebeurt voor eind juli…
Ik weet niet of ze in Turkije alles bakken in olie of dat ze ook boter gebruiken zoals dat hier bij ons meestal gebeurd. Het zou handig zijn als iemand eens even door de dichtsbijzijnde supermarkt wil wandelen om te zien wat er verkrijgbaar is. Thanks alvast !!!

Hallo, wij vertrekken 20 tot 29 mei naar daar en zullen er zeker op letten!
Als we terug zijn laten we je dit weten :wink: kwestie van wat zekerheid te hebben e:vak01:

Groetjes
Jochen

1 like

Ben echt benieuwd naar de reacties van de mensen die als eerste daar alles gaan verkennen volgende week. De manager en zijn ploeg hebben er alle belang bij jullie extra goed in de watten te leggen, wetende dat alle info instant op dit forum wordt doorgegeven aan ons, toekomstige gasten.
Martine:vak01:

2 likes

WAUW wordt echt een super de luxe vakantie als ik dit zo bekijk op de foto s cheermaar moet nog ff wachten op 14 juli ,maar ben zeer benieuwd naar de reacties van de mensen die hier de volgende weken van mogen genieten ieder geval een hele prettige vakantie >>> groetjes margriet en ben al op zoek na een rood of oranje handoekje

Is het misschien leuk als de Belgen een rood handdoekje meenemen en de Nederlanders een oranje? Dat is wel een heel leuk idee trouwens dan heb je iets van herkenning en kun je eens wat ervaringen uitwisselen.

Groetjes Conenleen

3 likes

Ja een goed idee. Belgie rood en Nederland oranje. >>>:zon02:
:vak01:groetjes Wilma

2 likes

hallo allemaal.
WAT WORD HET MOOI HE
ik heb er echt zin in jullie ook,
het is zo
2 JUNI
>>>
:wub:
:vak02:
:was:
grt.joopenbep

1 like

Is het niet een beetje gevaarlijk een rood handdoekje de russen zijn gek op rood !!

1 like

hoy
er zijn naar mijn idee niet zoveel russen 20 procent,
nou en dat is ZAT
grt.

joopenbep

1 like

ja JOOP ik weet als jij vertrekt dan zet Ik mijn koffers ook klaar,het is daar wel nu prachtig he als je de laaste foto’s ziet .Als nu de vakantie nog meevalt dan zou het nog wel kunnen zijn dat ik begin oktober nog eens terug kom ,maar dat zal ik pas weten eind juni . groeten JOS

1 like

Hallo gabbers,

Héél erg bedankt voor de foto’s, wij gaan er zelf ook heen in juni. Ik vind het nogal jammer dat jullie de Russen zo afschilderen. Rode handoekjes, wc rolletjes, bierviltjes? Ik weet zo goed als zeker dat de Russen zichzelf niet zo voor schut zetten als de Belgen en Hollanders van plan zijn. Het is toch geen ontmoetingsplaats? Ga gezellig bij elkaar op de koffie, dan ontmoet je elkaar toch ook? Ik vind het zelf allemaal wat overdreven, maar ga vooral zo door, dan hebben wij in elk geval ons vermaak! En mocht je geen rood handdoekje hebben, een gebruikte tampon is ook rood dus misschien wel een goed alternatief!

joseph
je kan nu nog bij alinc.nl boeken voor 14 okt voor 1544 euro voor 2 personen 15 dagen ik denk dat hij straks duurder is denk er maar over na
ik zelf heb in febr geboekt voor 1348 best al een verschil.
en ik denk dat dit hotel niet tegen valt ,en volgend jaar veel duurder is.
maar dan zoeken wij weer een nieuwe.
grt. joopenbep en succes

1 like

Hello,:mad:
Degroeten; de rode tapon zal wel niet alleen de belgen aanduiden.