Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

de cel
deze foto,s zijn niet nieuw ,deze heb ik gemaakt,1 week oud
grt.joopenbep

7 likes

Zeker geen afbreuk aan u, maar bij deze foto’s staat wel degelijk ‘van MAXI’, zij is pas lid van Holidaycheck.nl sinds 21 april en heeft deze foto’s geüpdate op 23 april, …dan is er plagiaat (of ben jij ook ‘MAXI’
decel

die foto’s heeft joopendepoop gemaakt ! hij heeft ons die als eerste getoont op het forum terwijl hij in turkije zat , waarschijnlijk heeft iemand anders die fotos zien staan op dit forum en toegevoegd op holidaycheck .
groetjes

1 like

Nieuwe foto’s!!

30 likes

DEBILDE: zouden we niet met ons trouwkostuum en vlinderdas naar ginder gaan ,ten eerste we zouden daar niet misstaan in zo een mooi hotel vandaar de naam LUXURY . Ten tweede dan gaan we elkaar allemaal herkennen dan is dat ook opgelost. Och ja bedankt voor de foto’s he JOS

2 likes

debilde
bedankt voor de foto,s
het word super mooi.
ik ben benieuwd naar belgen die over geboekt zijn(sunjets) naar een ander hotel
in mei ,of ze dat nog terug hebben kunnen draaien?
want ik blijf zeggen het hotel gaat 1 mei gewoon open.
joopenbep

1 like

JOOP ,Ik vind het ook jammer dat die mensen zijn overgeboekt maar ik denk dat SUNJET daar niets meer gaat aan veranderen ,wat ik persoonlijk NIET eerlijk vind . grt. JOS

3 likes

hallo
zaterdag 8 mei kan je nog boeken bij adotravel.nl
15 dagen voor 2 personen voor totaal van 1440 euro.
grt.joopenbep

1 like

mijn man en ik bellen, mailen dagelijks naar sunjets maar tevergeefs. Wij zijn overgeboekt.
haalt niets uit wat we zeggen of doen

Hallo:dag:
Wij vinden het heel spijtig van sunjets,
dat ze de mensen die voor begin mei naar het
andere hotel overgeboekt zijn is daar nu echt niets meer aan te doen,
wij zelf zouden daar echt niet mee akkoord gaan! Wij vertrekken,>>>
13 juli tot 27 juli samen met MaCaSa en hoeven ons
waarschijnlijk geen zorgen meer te maken , het hotel
ziet er binnenin echt sprookjesachtig uit , hoop dat alle belgen en
nederlanders een prachtige vakantie staat te wachten in
het mooie GRANADA LUXERY RESORT:zon02:
Bedankt nogmaals aan al de mensen die zo veel inzet gedaan
hebben om iedereen op de hoogte te houden
Daarom wensen wij de mensen die binnenkort vertrekken:vak01:
een genot volle vakantie toe, en wachten op verslag hoe het ginder is geweest
groetjes PLUCHEcheer

6 likes

lienvanhoefs
kan je je geld niet terug eisen ?
en bij adotravel.nl boeken.
heel veel succes
joopenbep

1 like

Hallo, wij nemen bij sunjets altijd een 100%
annulatieverzekering het kost bij boeking
voor 2 personen 46,46 €
verzekerd : totale annulering
bijstand en volledige dekking annuleringskosten
dit boeken wij altijd nog eens apart erbij
bij de bijstandsverzekering
PLUCHE

in Nederland misschien,in Belgie niemeer zenne da was een paar jaar geleden zo.Ik heb nog van mensen gehoord een namaakriem van een of ander duur merk €1000 boete en de riem afgeven.Wij hebben vroeger ook nog shirtjes enz gekocht maar da blijft allemaal mooi in de kast liggen da gaat niet mee op reis.

Dan hebt gij daar met mijn buren gezeten die waren daar gelijk met u.
Een gezin met 3 kinderen,Helene(18),Gilles(16) en Basil(13)

als je iets heel duur bij ons hebt,en in een ander land is het spotgoedkoop(allee ze weten hunne prijs ook al te vragen)dan moogt ge er zeker van zijn dat het namaak is.In Turkije is eigenlijk alles namaak.Er is in Side maar 1winkeltje(van roxy)met originele kledingstukken en tassen.En dan is het prijsverschil €10 ofzo maar nie veel meer zenne.

1 like

aan iedereen: ik heb zitten denken, hoe we ons kenbaar kunnen maken aan elkaar; als iedereen van dit forum een klein knalrood handdoekje meeneemt, of 1 per gezin ofzo, en dit als hoofdkussentje op de strandstoelen, ligzetels… legt tijdens het zonnebaden… dan kunnen we elkaar makkelijk herkennen (en is niet groot om mee te nemen, en niet duur voor iedereen om te kopen, een paar euro of zo)… en als iedereen dat dagelijks meebrengt, kunnen de nieuwkomers in het hotel ook direct uitleg vragen aan diegene die er al langer zijn…
een beter idee is altijd welkom hoor…

aan ronnylucie: spijtig maar die namen van jouw buren zeggen ons niks. wellicht hebben we er wel samen gezeten maar niet ontmoet.

7 likes

goed idee hoor!
Ons handdoekje ligt al klaar (is wel iets groter uitgevallen…) maar dan ook zeer herkenbaar.
Nog een ideetje… verf een wc rolletje rood, plak er een bierviltje of kartonnetje onder en neem het mee als je ergens aan tafel zit, niet iedereen gaat dadelijk in de zon liggen… na zo’n lange reis, dan is de bar zeker belangrijker…
Is ook handig voor een balpen in te steken of kleurpoltloden voor de kinderen en om adressen te noteren achteraf! En je kids hebben iets leuk te doen vooraf.

4 likes

Goed idee Minneke,
als degenen die de eerste helft van mei gaan even aangeven of ze het ook een goed idee vinden dan lees ik dit graag.

Fam Theuwis (5 mei vertrek):wub:

Lienvanhoefs, ze hebben U toch overgeplaatst met de reden dat het hotel niet klaar zou zijn, als Sunjets nu zelf toegeeft dat het wel klaar is zou je toch de mogelijkheid moeten hebben te annuleren. omdat ze U niet correct voorgelicht hebben en vervolgens ergens anders kunnen boeken?

1 like

ja, ik zal ook iets rood meenemen voor restaurant en bar, maar een wcrolletje gaat wel plat gaan in mn handtas, dus zal ik wel een rood zakdoekje ofzo rond mn handtas binden…

Ons dochter zal de jongens van u wel in het oog houden,dus hebben we geen rood handdoekje nodig. Hahaha