Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

Hannes, Ik krijg de indruk dat deze foto’s niet de meest actuele zijn omdat Joop en Bep het hadden over de brugjes die klaar waren.

Joop en Bep, klopt wat ik denk?

Blijft er allemaal mooi uitzien nietwaar?:vak02:

Geert-Jan:zon02:

nog 7 dagen!
we zullen meteen wat foto’s uploaden!
en heel erg bedankt voor alle mensen die zo hun best hebben gedaan voor dit forum, en ons
gerust hebben gestelt met de foto’s en informatie.
groetjes

5 likes

hoy theu
klopt ik heb mensen over de brug zien lopen.
en vandaag 23- 04- zal er een opening zijn voor genodegen.
maar zie niet veel mensen.
maar het ziet er wel goed uit.

grt.joopenbep

3 likes

heey joop en beb zijn jullie nog daar of zijn jullie al weer thuis dan ? ieder geval bedankt dat u ons op de hoogte hebben gehouden op dit forum cheeren voor de mensen die binnenkort gaan een hele prettige vakantie groetjes margriet

Dit is wel niet juist Tontonny . Er** zit een fout in de aanduiding bij Ado** ,waardoor het €599 wordt… en het vertrek is vanuit Amsterdam! Dus het te betalen bedrag wordt dan €1178,60 voor 2 personen of €589,30 per persoon!
Vanuit Brussel is het zelfs € 1.458,60 voor 2personen of €729,30 per persoon.
deCel

Hallo Joseph,

Heb je al wat meer info over de verschillende verzekeringen en of ze laatst voorkomend geval dekken?

groetjes,

Jochen

Als je een GOLDcard neemt bij Dexia of KBC, dan zit daar automatisch een annuleringsverzekering in, en de kostprijsis €6,34- €2,35(gewone rekening)= €4,00 per maand.De reis moet betaald zijn voor 75% met uw dexia-zichtrekening, en dan bent u gedekt voor: zware ziekte, een ongeval of overlijden v e familielid tot in de 2de graad,…en overmacht (zoals nu die aswolk)
decel

1 like

2906, dat klopt. Wij hebben dat ook. Wel gemakkelijk. Bij ons zit daar zelfs een pechhulp verzekering in voor 2 wagens.
Groetjes, Hedwig

Hallo,

heb eens gekeken op de site van KBC en vulkanische uitbarsting dekt het niet :frowning:
Groetjes,
Jochen

Dit heb ik rechtstreeks gecopieerd van de Dexia home-banking
Groetjes
decel

Vulkaanuitbarsting in Ijsland: De annulatieverzekering van de Dexia Mastercard Gold en Platinum komt tussen voor zover er geen tussenkomst mogelijk is via de touroperator of de luchtvaartmaatschappij. Voor houders van een Mastercard Platinum is er een bijkomende tussenkomst van 250 euro per persoon voor de verzekering vertraagde/gemiste vlucht.
Voor meer info, voorwaarden en het desbetreffende aangifte formulier:
Mastercard Gold

• [Product informatie](javascript:display_elink0():wink:
  • [Reisverzekering schadeaangifte](javascript:display_elink1():wink: (pdf)

Mastercard Platinum

• [Product informatie](javascript:display_elink2():wink:
  • [Reisverzekering schadeaangifte](javascript:display_elink3():wink: (pdf)
1 like

Ah ok dank je wel nuttig om weten want was op zoek naar verzekering die dit dekte maar vond er geen.

Iemand anders nog wat gevonden van Belgische verzekeraars?

Groetjes

beste forumvrienden, mn kids en ik wij zijn in de paasvakantie van 6 t/m 13 april naar alanya geweest in utopia world met dti travel nl. wij betaalden voor 1 week 389 euro per persoon. ( Echt weinig hé ) Het weer was alleszins al super. Dat gaat bakken en braden worden in de maanden juli, augustus. Het zwembadwater was nu eigenlijk wat te koud. Granada zijn we tijdens de luchthaventransfer gepasseerd maar dat ging zo snel, dat we het bijna niet door hadden. Ik schat dat de transfer ongeveer 1u en 45 minuten zal duren naar Granada. De winkeltjes vlakbij dolmushalte in alanya zijn zeker de moeite. Maar mensen van een andere vlucht hebben wel merken-namaak-controle gehad. In ieder geval: Turkije is een zalige vakantie bestemming. Voor allen die binnekort vertrekken: goede reis en voor diegene van begin augustus: tot dan!!!

1 like

Klopt dit dat als je onder de 100€ blijft je geen problemen hebt met namaak??

A

hallo zoals ze mij een keer hebben verteld mag je van ieder ding …horloges ,kleding, tassen enz 3 stuks meenemen voor eigen gebruik maar u kunt dit nog navragen op een reisburo groetjes margriet :dag:

volgens mij is er een nultolerantie wat betreft namaak kleding enzo…

op eigen risico dus…

Hallo iedereen,

Ik werk bij de Belgische douane in Zaventem (doe zelf wel geen controles) en moet zeggen dat de controles op namaak sterk opgevoerd zijn. Maar zolang je meebrengt voor persoonlijk gebruik (dus niet voor jan en alleman), het allemaal sterk beperkt en en geen valies vol namaak steekt ( en daarmee bedoel ik 3 handtassen + 10 t-shirts en 5 broeken, …) gaan ze je wel doorlaten hoor.
Pas ook op voor sigaretten want slechts 1 farde per persoon ouder dan 17 jaar wordt toegelaten ! En daar zijn ze wel streng op want de taxen zijn weeral verhoogd , dus te veel meebrengen is meer dan 33 euro per farde ophoesten !

1 like

Hoe kan ik nu weten of het namaak is of niet, ja aan de prijs maar anders doen ze daar in turkije toch wel zeer goed hun best om het niet te kunnen zien.

hallo hannes bedankt voor de foto’s
Maar is het mogelijk om die door testuren naar [EMAIL=“verhaeghe-decraene@telenet.be”]verhaeghe-decraene@telenet.be hartelijk dank. Ziet er allemaal zeer goed uit groetjes.:zon02:

1 like

hallo
bij alinc.nl
4 mei 8 dagen 2 personen 971 euro
grt.joop

1 like

Hallo allemaal,
De laatste nieuwe foto’s vind je hier, geupdate 23/04/10 door Maxi

Groetjes
decel (ook 2906)

5 likes