Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

Nummer 1000 is binnencheer
Echt het beste forum ooiit…:vak02:
:dag:

2 likes

hallo forumleden,heeft er nog iemand iets gehoord van de GM ,die zou normaal toch foto’s doorsturen als het zogoed als af was of niet. groeten JOS:zon02:

2 likes

Joseph, ik heb dinsdag een zeer korte mail gehad met de mededeling dat hij het erg druk had maar foto’s en info zou sturen als hij weer iets meer tijd had.

Geweldig dit Forum 1000+ keer een bijdrage.:drugged:
Nooit verwacht dat we zoveel info bij elkaar zouden weten te krijgen.
Iedereen bedankt voor zijn / haar inzet.

Helaas weet niemand hoe het staat met het binnenzwembad / Spa en het gedeelte tussen amfitheater en de weg (info blijft welkom), voor de rest lijkt me alles wel af bij het hotel op 1 mei.
Wij gaan op 5 mei voor 12 dagen en hopen enkele van jullie tegen te komen, ook zal wij zullen zo snel mogelijk foto’s en ervaringen sturen.
Herkennen doen jullie ons misschien aan onze tweeling van 10 jaar (jongen en meisje) en mijn zuid-Nederlands (Valkenswaards) accent.

Morgen (23 april) is het, mits goed door de manager is doorgegeven, de

"soft-opening"van het Granada Luxury Resort & Spa :turkey:

Wie weet komt er via de een of andere weg dan nog een nieuwtje binnen.

Groet,

Fam.Theuwis:NETHERLAN:BELGIUM:

9 likes

het gedeelte tussen arena en weg is de tenisbaan
joop

3 likes

tennis

3 likes

Joseph jij praat altijd over ene drinken :tongue:

Jammer dat wij maar 2 dagen samen zijn daar, wij zoude goed overeen komen aan de bar :wasted: lol2

Hallo,

Wij gaan van 07 mei tot 21 mei… we kijken er al naar uit om jullie te zien!
En ook wij zullen ons best doen om foto’s op dit forum te plaatsen, fototoestel ligt al klaar!
groetjes,

Marcel en Gerda van Tessenderlo (Limburg)

6 likes

En de laptop gaat zeker mee. Hopelijk werkt de wifi al!!!:zon02:

Hallo allemaal,

Wij gaan op 4 mei naar hotel Granada we zijn benieuwd!

Groetjes Jeffrey & Laura ( Landgraaf ) Limburg

2 likes

We zijn al benieuwd naar de eerste vakantiegangers.
Laat ons zoveel mogelijk weten a.u.b. en… fotokes please! :kus:

2 likes

Hopelijk komen er vlug nog wat foto’s binnen, want we zijn nu echt wel benieuwd hoe het er uit ziet. We kunnen bijna niet meer wachten om te vertrekken. Nog 7 weken, het lijkt wel eindeloos te duren.
Groetjes,
Flipper1960 alias Marc>>>:zon02:

1 like

Ik wil iedereen die weldra vertrekt een hele fijne en deugddoende vakantie wensen!!!
Ben ervan overtuigd dat het wel in orde zal zijn. Dit forum is zodanig groot geworden dat de manager van het hotel geen blauwtje wil lopen.
Geniet ervan en wij tellen af naar augustus en natuurlijk ook naar de verhalen die hier weldra te lezen zijn.

Groetjes:zon02::dag:

4 likes

Hallo forumvrienden allemaal ! cheer

Voor ons met depart 23 Mei ( 15 dagen ) ziet het er rooskleuring uit !!!
Vandaag schriftelijk van Sunjets bericht ontvangen…dat het in orde is !!!
Hierbij wensen wij allen een prettig en zonnig verblijf in Granada !!!
Hopelijk zien we enkele forumvrienden terplekke…aan de bar of het zwembad of…?
nog de groetjes uit Gistel.
evandous :dag:

2 likes

Voor alle snelle beslissers u kunt nu met ADO travel op 1 Mei vertrekken voor 1 week a € 399 pp.dit is een aktieprijs.Thuisblijven is duurder.
U kunt nu u zelf overtuigen dat Mustafa gelijk heeft gekregen.

hallo,Ge zult nu wel gerust zijn zeker maar ja hoe zou ik zelf zijn in alle geval je kunt vertrekken,en ik wens je nog een prettige vakantie toe we zullen elkaar daar wel zien . groeten JOS

1 like

Dag Jos,

:mad: We zouden er toch iets moeten op vinden dat we mekaar eens ontmoeten in het hotel…je weet ook een zeer groot hotel…veel volk enz dus niet makkelijk voor een toevallige ontmoeting ?
Evandous lol2

Hoy
ik zet een oranje hoed op
joop

1 like

Hallo allemaal,

Vandaag een brief ontvangen van Sunjets om te zeggen dat ze de werken op de voet volgen en het hotel zeer waarschijnlijk wel de deuren opent eind april / begin mei.
Ze zeggen ook dat de boekingen kunnen doorgaan en niets hoeft afgelast worden ofzo…
Dus wij zullen er alvast zijn vanaf 20 mei

Hoop nu voor diegenen die wel al naar Hayat moeten mss toch nog de kans krijgen voor Granada…?

Groetjes,

Jochen

2 likes

hoy
ik denk dat hij gewoon open gaat,maar er zullen huus wel kinder ziektes zijn .een badkamer die lekt,een airco die niet goed werkt,maar dat zijn allemaal kleine dingen,dat weet je als je een nieuw hotel boekt.ik wens alle die in het begin gaan heel veel geluk.in ieder geval is het zwembad klaar.de bar is open ,het eten is er,het anematieteam is er,kamers zijn klaar,en stoor je niet aan kleine dingen.want daar is ook de prijs naar.over 2 jaar kost hij het dubbelen.maar dan zoeken wij weer een nieuw hotel.
grt. joopenbep

6 likes

Hallo,

Zonet terug een mailke gestuurd naar Adotravel voor nieuwe foto’s en heb er onmiddellijk een paar gekregen. Je kunt ze bekijken in bijlage. Ik moet zeggen chapeau voor Adotravel, ik ben Belg en ik ging eerst boeken bij Sunjets maar ik ben blij dat ik het niet gedaan heb. Bij Adotravel is het al stukken goedkoper en ze helpen u onmiddellijk. Hopelijk heeft iedereen een goede vakantie.

Groeten
Hannes

23 likes