Wij (Gerda+ Marcel) uit Tessenderlo (Limburg) zijn er van 07/05 tot 21/05, en wij zien u daar, ergens aan de bar neem ik aan… ons en uw taaltje zal ons wel verraden!
Groetjes
hallo allemaal
wij zijn gister thuis gekomen
wij zouden dinsdagmiddag nog wat foto,s gaan nemen van granada maar werden om 12.30 uit de eetzaal gehaald dat wij moesten vertrekken.
dus geen foto,s meer.ik kan wel zeggen dat alle taffels en stoelen in het restaurant staan,ook op de balkons,verleden week donderdag op 3 etage
vloerbedekking lag,dat tientallen poetsvrouwen de ramen aan het wassen waren,ze waren bezig met de tennis banen,arena is klaar,op het steiger lopen velen te werken op de voorkant ligt voor 70 procent het hout al,
de bruggen of de zwembaden zijn klaar.mijn zus gaat 12 mei (wilma den broeder) daar heen en dan horen jullie wel wat.als jullie aan komen in granada krijg je een welkoms drankje mag je zitten in de loby,en zij vullen
alle papieren in.
grt.bepenjoop
p.s.
dit is mijn nieuwe naam (kan niet meer inloggen)
email [EMAIL=“joopenbep@ziggo.nl”]joopenbep@ziggo.nl
Hoy,JOOP U bent zeer tevreden zeker nu dat U eindelijk thuis bent ,allersinds dank U voor de allerlaatste situatie van het hotel . Ik ben nu zeker dat we elkaar DAAR zullen tegenkomen en dat het niet lang meer zal duren nl. 42 dagen hoera!
joseph
wij zijn zeker blij vertrokken dinsdag om13.20 naar airport .toen we aan kwamen waren vluchten geanuleerd.om16.50 naar hotel (miracle ) lara
moesten daar 30 euro betalen p.p.woensdag om 03.30 opgehaald 07.00 de lucht in.heb de verzekering gebeld en er word 200 euro vergoed.wij hebben 210 betaald voor die vier en een halve dag.
MOOIE DEAL HE
grt.joop en tot gauw
JOOP dan is dit nog goed meegevallen,was die verzekering inbegrepen met U reis of heeft U die apart bij geboekt? anders zou iedereen dat het best ook doen je weet maar nooit groeten JOS
joseph
nee die is apart geboekt in holland hebben veel mensen een doorlopende reis plus anuleerings verzekering (het jaar rond) kost tussen 100-130 euro per jaar of je 2 x gaat of 5 x maakt niets uit.
joop
Joop dank U ik ga nu eens zien of er in Belgie ook zo iets bestaat , dat zou wel eens intressant kunnen zijn .Jos
Hey,
Wij hebben ook zo een verzekering en zijn belgen.
Bij ons is deze van ethias en de kost bedraagt 139 euro indien je ook die autobijstand ( 80 euro)daar neemt.Ben je ook verzekerd bij repatriering ofwanneer je dringend naar huis moet komen door sterfgeval enz…zowel met auto als vliegtuig of trein enz.Anders is het 170 euro dit voor een gans jaar voor een reis vanaf 125 euro
Akkoord,RONNIE maar je moet verschil maken ik denk niet dat dit geval thuishoord bij de bijstands verzekering want dit draait meer over medische aard groeten JOS
Je moet anders maar eens gaan lezen op de site van ethias.(www.ethias.be )
Er bestaan zelfs boekjes over met de nodige uitleg.
De waarborgen worden van kracht 30 dagen na de aanvangdatum van het contract.
In u geval moet je er wel snel bij zijn dan he.
groetjes
Ronny . dank u wel ik heb morgen afspraak op kantoor en krijg dan meer uitleg .JOS
hoy
kijk ook eens bij :geencentteveel.nl
dan
overzicht alle maatschappijen.
hebben jullie ook de hema in belgie?
zoja die heeft ook goedkope verzekeringen.
succes
joop
Hallo
Wij hebben dit ook maar dan bij Touring.Is zowel voor de vakanties met de wagen als voor de vakanties met het vliegtuig.De pechverhelping in België zit er ook bij inbegrepen met overal een vervangwagen behalve wanneer men het vliegtuig neemt, dan is er wel de repatriering inbegrepen.
Jah maar hema is bij ons een winkel met kleren en allerlei huismateriaal…
Groetjes :dag:
hoy
bij ons ook
grt.
Yente dat heb ik ook gevonden maar t’is zoals BRICHT zegt Touring heeft dit ook ik ga daar ook eens contact mee opnemen . JOS
Beste forumleden voor diegene die geinterreseerd zijn in een reis en annuleringsverzekering kijk gewoon op de site van Fortis u kunt daar online afsluiten/
succes.
maar houden die rekening met een vulkaan ? JOS
fortis is net een advocaatje.
joop
Dit wist ik niet we kunnen dit daar drinken .jos