Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

hey Lien, ben benieuwd wat je zal te weten komen…
Hopelijks dat ze hun plannen veranderen (onder druk van dit levend forum!)
Kijk alvast naar uit om je reactie deze avond te lezen.
Gwen

LIEN ge moet SUNJET niet loslaten ik geef U 100% gelijk ,natuurlijk als ge naar de GRANDA gaat en het is niet volledig in orde gaat ge ook niets te zeggen hebben . in alle geval het is niet mooi van SUNJET groetjes JOS

Lienvanhoefs; Ik begin met een goeie dag te wensen en hopelijk wordt het er ook een voor jullie met vertrek op 10 mei…
Wij vertrekken op 23 mei naar Granada…verleden week een mail tot het betalen van het saldo voor de reis ontvangen…direct heb dan naar Sunjets een mail gestuurd waarmee ik de bevestiging vraag voor hotel Granada zoals voorzien op onze boeking, 3 dagen later antwoord: volgende week beslissing ( dit zou dus deze week zijn…ik wacht nog een beetje af met betaling van het saldo !! Hopelijk komen we er goed uit ?
Ik hou via het forum iedereen op de hoogte.
groetjes evandous :zon02:

2 likes

juist contact opgenomen met sunjets!
De verantwoordelijke waar ik een afspraak mee had was NIET aanwezig. Er was niemand anders die mij kon helpen.
Bedankt sunjets:mad:

Evandous: Sunjets had ons laten weten dat er vanaf 13 mei naar Granada mocht gegaan worden. Jullie vertrekken toch maar 23 mei. Hebben jullie dan ook ‘den Hayat’ aangesmeerd gekregen?

Kwestie om sunjets hun verhaal wat te controleren…

1 like

Waarom Belgen laten jullie Sunjets niet hoesten, er zijn zoveel aanbieders in de reiswereld die jullie graag vanaf 1 Mei naar Granada willen brengen,zowel vanaf Brussel-Eindhoven -Dusseldorf of Amsterdam.
Tontonny

GwenVandamme; Wij hebben nog geen bericht van Sunjets gekregen voor een omboeking naar " Hayat Long Beach " op mijn mail vroeg ik de bevestiging voor verblijf in Granada, maar dat kon niet ( verleden week ) ik zou deze week bevestiging krijgen…van wat dat staat niet op hun retour mail !
Dus nog een paar dagen afwachten zoals ik eerder gemeld heb op de forum.
groetjes evandous :dag:

als ik hier zo eens kijk gaan er nog veel aalstenaars naar dit hotel
wij zijn ook van aalst en hebben geboekt ven 24-7 tot 4-8
misschien zijn er nog
wij gaan met 9 personencheer

cheerWij hebben de reispapieren ontvangen voor granada luxury resort. Wij vertrekken 1 mei a.s. voor 14 dagen.
Alltours ziet dus geen reden om ons om te boeken. :zon02:
Wij gaan genieten van de vakantie in granada luxury resort. :vak02:

1 like

Hallo iedereen !!!

Wij vertrekken 1 juni voor veertien dagen nr Granada ! Kregen gisteren de invoice factuur het moet betaald worden voor 2 mei, hebben dit zojuist gedaan, dus tegen dan zal het wel inorde zijn zeker, althans dat hopen we met heel ons hart, in een nieuw hotel heb je soms wel wat kinderziektes, dat alles nog niet zo vlot draait of ze wat moeten uitzoeken hoe het zeilen en reilen het beste gaat maar de bouw zelf moet toch af zijn hé.

We zijn benieuwd…

En wij blijven het jammer en vooral raar vinden dat sunjets de mensen voor mei toch nr Hayat wil omboeken, als andere touroperators het niet doen, dat bewijst toch van een slechte service vinden wij… kversta de touroperator ook dat ze bang zijn dat er klachten zullen komen maar de afspraak was dat het op 1 mei klaar ging zijn hé, alvast nog veel succes hoor

als jullie dan terug thuis zijn kunnen jullie bij ons al verslag komen uitbrengen.wij zijn ook van sint niklaas en gaan maar in augustus.

als de eerste belgen en nederlanders nu eens een vlag meenemen en er ergens een gezamelijk checkpoint maken vb aan de bar dan weet iedereen toch direct waar we moeten verzamelen.Die russen zullen dat wel verstaan zekers.hopelijk is het zoals in de serra palace daar waren we in de meerderheid en hebben we geen last gehad van “de rrkes” zoals wij zeggen(da verstaan ze nie)
Groetjes iedereen en wij hebben er al terug zin in na onze vermoeiende wereldreis donderdag om thuis te geraken uit de dominicaanse republiek!!!>>>:vak01::wereld::turkey:

aan joopenbep
HARTELIJK DANK VOOR AL HETGENE JULLIE AL GEDAAN HEBBEN VOOR ALLE MENSEN VAN DIT FORUM!!
Hopelijk hebben jullie een prettige vakantie gehad en misschien hebben jullie die nu nog door het niet naar huis kunnen wegens de aswolk.Waarschijnlijk zal het wel niet maar jullie verdiennen vrijdag bij de proefopening een mooie rondleiding en een overnachting van ons.We kunnen allemaal met een gerust hart aftellen naar onze vertrekdatum voor een fantastische vakantie want door hetgene jullie voor ons gedaan hebben zal iedereen “gelukkig” zijn periode afwachten,zonder stress.Bedankt:dag::kus:

4 likes

Mogelijk kunnen we een grote poster van jullie ex bondscoach Dick Advocaat ergens neer zetten dan kan men samen komen bij diejen overloper en hebben wij er geen last meer van

Niet neerzetten die poster !!!, Dikkiedick trekt juist Russen aan.cheer
Hij is trouwens ex bondcoach van allebei onze landen.

Groetjes,

G-J (geen fan van Advocaat en geef hierbij alle boze Belgen groot gelijk)

2 likes

dat ze hem maar naar china sturen , de kleine generaal, als hij daar overloopt krijgt hij de kogel:chin:

2 likes

Hello forumvrienden ! :dag:

GwenVandamme ; Deze nammidag via de telefoon bevestiging gekregen van Sunjets dat de boekingen voor aankomsten na 13 Mei gewoon doorgaan, dus geen omboeking naar hotel Hayat of …
Gedurende ons verblijf hoop ik toch mensen van dit forum te kunnen ontmoeten, maar hoe maken wij ons kenbaar aan elkaar ? (tussen 23 mei en 06 juni)
groetjes uit Gistel.
evandous >>>

1 like

Nog 91 dagen, 17 uur en 26 min.

:zon02:Een tatoo met het logo van het forum?? :zon02:

2 likes

We zijn al benieuwd. Laat ons maar rap iets weten over het reilen en zeilen van het hotel.
Alvast bedankt.