JoopenBep,
Lijkt me geen slechte deal deze velenging, ook boven Nederland mag in ieder geval niet voor morgen gevolgen worden.
Veel plezier met jullie verlenging het weer schijnt in ieder geval prima te zijn.
Geert-Jan
JoopenBep,
Lijkt me geen slechte deal deze velenging, ook boven Nederland mag in ieder geval niet voor morgen gevolgen worden.
Veel plezier met jullie verlenging het weer schijnt in ieder geval prima te zijn.
Geert-Jan
Hoi Geert-Jan,
Mijn vrouwtje zit daar ook met de dochter, en goeie of slechte deal, 'k zal blij zijn als ze naar huis kunnen. Het weer is er wel prima naar ik hoor, en je kan ter plaatse niet anders doen dan proberen de moed erin te houden, maar van de thuisblijvers mogen ze terugkomen (en liever vandaag dan morgen). Gelet op de nieuwsberichten zou het idd nog wel enkele dagen duren…
Van het vrouwtje hoor ik voor de rest niets anders dan goeds over de Granada, en we zijn alvast tevreden om voor Granada gekozen te hebben.
Aftellen dus maar (zowel voor de terugkomst, als voor het volgende vertrek in juli…).
Vandaag zondag allemaal naar EXQI kijken. Dan gaat de Tour of Turkey passeren voor de deur van Granada Resort.
Deze wedstrijd zenden ze live uit!
Joopenbep kunnen gaan supporteren ![]()
Ongeveer ± 40 km voor de finish ![]()
Bedankt De Bilde 20.
Wij gaan zeker kijken. We hebben gisteren ook al gekeken.
Het ziet er daar een prachtige streek uit.
Hopelijk rijden de renners niet te snel, zodat we alles goed kunnen bestuderen.
Moby08.
tot hoelaat duurt die tour want ik moet vandaag danse bij clapaja het is show tot ongeveer half 7 en dan ben ik thuis rond kwart voor 7 X
Zou iemand het stukje met het Granada hotel (wanneer in beeld gebracht)
kunnen opnemen en plaatsen op het forum?
Wij kunnen deze zender hier niet ontvangen.
Wie weet trouwens hoe het geregeld wordt voor de mensen die de afgelopen dagen niet vertrokken zijn naar hun vakantiebestemming? Volgens mij vallen natuurrampen en overmacht niet binnen je verzekeringen.
Van der Auwera, Natuurlijk is het vervelend als je door overmacht gescheiden bent van je partner en kinderen, maar als je ziet wat er in Nederland op en rond Schiphol gebeurd momenteel moet je er toch niet aan denken dat ze in Antalya op het vliegveld vast zou zitten.
Hopelijk vliegt iedereen weer snel zonder problemen heen en terug naar alle vakantiebestemmingen.
>>>
Groeten,
G-J
Hallo forumvrienden en vriendinnen cheer
Het is precies wat rustiger geworden op de forum !
Even afwachten ?
groetjes uit Gistel.
evandous >>>
Hallo, ben ook al een tijdje dit forum aan het volgen omdat we (vrouwke en ik, en dochtertje van 5 en zoontje van 2) ook bij Sunjets geboekt hebben voor Granada.
We gaan van 9 tot 18 mei. Echter ook de brief gekregen om naar Hayat te gaan. Ik zit nog steeds te twijfelen wat nu te doen…
Zou dolgraag naar Granada willen gaan, maar ben heb eigenlijk enkel wat schrik als s namiddags er wat ‘werk’ is op de gang, aan de lift, … en er wat ‘werk-lawaai’ is en de kleine niet kan slapen. Enfin…
Voor de rest zit men toch de ganse tijd buiten…:vak02:
Echter volgende vraag: er zijn een aantal sunjets slachtoffers zoals ons die naar Hayat moeten gaan. Wie houdt er momenteel zijn been stijf en wenst naar Granada te gaan? Iemand al dergelijke actie ondernomen? Aangetekend schrijven? Andere zaken…
Alvast bedankt voor wat ‘reactie’ of ‘input’.
Gwen
Het is inderdaad heel erg stil.
Misschien dat de terugkeerders (voor hen hopelijk morgen) nog iets nieuws te melden hebben of nog een foto gemaakt hebben op het allerlaatste moment. Ook lees ik niets over het wielrennen van gisteren, was er iets van het hotel te zien?
Kom op laten we naar de 1000 reacties gaan voordat het hotel per 1 mei open gaat. Wie heeft er nog nieuwtjes?
Groeten,
G-J :biggrin:
Ik heb toch niks gezien van het hotel op tv. Wel de streek rond het hotel maar ja daar deed ik het nu niet voor, dat komt wel als we daar zijn:unibrow:
Hartelijk dank voor de moeite die jullie doen om ons gerust te stellen. Ik denk wel dat we een mooie vakantie zullen hebben en zoniet hebben we hier toch meer mensen leren kennen.
Ik heb ook niks gezien van het hotel… Jammer
Maar streek is prachtig!
hallo gwen wij gaan ook van 9 tot 16 en zijn ook overgeboekt naar hayat.heb gebeld met sunjets en men zij me dat het zelfs als je zelf beslist om toch naar granada te gaan zij dit niet kunnen toelaten daar ze vorig jaar heel wat problemen hebben gehad in een ander hotel dat pas was geopend.heb goede commentaren gelezen over hayat op vakantiereiswijzer.dus we zien elkaar misschien daar als de vulkaan er geen stok voor steekt.GRTJS GEERT.
Echt prachtig, wat een vershil met de streek rond bodrum en kusadasi. Of was het opgekuist voor de tour?
Dag Gwen.
Mijn echtgenoot en ik houden ons been stijf. Wij zien Hayat niet zitten. Hebben al veel contact gehad met verantwoordelijke van sunjets en de manager van Granada. Gisteren namiddag was er een vergadering ingelast samen met de directie van sunjets (ivm tegenstrijdigheden, op tijd open gaan of niet…)
De verantwoordelijke van de overboekingen bij sunjets heeft beloofd mij deze avond iets te laten weten.
VOl ongeduld zit in nu te wachten op hun uiteindelijke beslissing. Hou jullie op de hoogte van de beslissingen. Misschien kunnen we dan toch eindelijk naar het hotel van onze keuze gaan. Ben benieuw…
Ook wij gaan met twee koppels van 15/06 tot 22/06. Zijn zeer benieuwd of de kinderziektes tegen die datum opgelost zijn. Kijken er wel naar uit. Afgaande op de computersimulaties moet het echt een prachtig hotel worden. Hopelijk niet te veel last van Russen, want deze mensen maken van het beste verblijf een varkensstal.
Hé flipper, wij zitten daar van 10/6 tot 20/6. Dus gaan we elkaar daar tegen het lijf lopen. Ergens op de vorige bladzijden van dit forum staat onze foto. Van welke streek zijn jullie? Wij zijn van de streek van Aalst.
Groetjes, Hedwig
Om nog eens terug te komen op die uitleg van Sunjets, da klopt dus nie hé! Eerst opnemen in de brochure vanaf 1 mei met de melding dat het pas opengaat op 1 mei en dan achteraf de mensen gaan verplaatsen met de uitleg dat ze het zaakje niet vertrouwen wegens kinderziektes en wegens ervaring met een vorig hotel in dezelfde situatie. Waarom dan boekingen toelaten vanaf 1 mei? Om de een of andere reden hebben ze hun tong gedraaid en heeft dit waarschijnlijk (zoals eerder aangehaald op dit forum) ergens een dubbele agenda. Niet erg netjes van hen, toch?
Ja Hedwig, wij snappen er niets meer van hoor. Maar kben nen doorbijter en ik blijf aandringen totdat ze zeggen da we mogen gaan. Kben ook nen ajoin ze! lol2
als ik die van sunjets om 16 uur niet gehoord heb, bel ik zelf. Die onzekerheid heeft mij hier al lang genoeg geduurd.
Wij zijn van Berlaar(prov Antwerpen) maar het andere koppel is van Niewerkerker(Aalst)