Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

AAN JOOPENBEB HARTELIJK DANK VOOR DE FOTOS

ik had graag geweten of ze een babycorner hebben in het restaurant, kinderstoelen en een kinderzwembad ? en kun je misschien eens vragen of kijken daar ter plaatse of het moeilijk is om babyvoeding en producten te bekomen, alvast hartelijk bedankt

ik had graag geweten of ze een babycorner hebben in het restaurant, kinderstoelen en een kinderzwembad ? en kun je misschien eens vragen of kijken daar ter plaatse of het moeilijk is om babyvoeding en producten te bekomen, alvast hartelijk bedankt

ik weet niet wat een babycorner is.kinderzwembad ja
kinderstoelen ook.er is een hele grote hoek voor de kids met eigen buffet
babyvoeding zou ik meenemen winkels op een kwartier.

1 like

bedankt voor uw vlugge antwoord, een babycorner is dus wat u net opnoemt, de hoek voor baby en kinderbuffet.

ik zal mss babyvoeding meenemen voor de eerste dagen en dan eens tot aan de winkeltjes gaan, want ik heb een tweeling en om voor veertien dagen mee te nemen is vrij veel hoor, pampers alleen al…

vriendelijke groetjes

1 like

Joopenbep, bedankt allesinds voor de foto’s en voor alle moeite die jullie al gedaan hebben voor iedereen. Ik had eigenlijk gewoon nog een vraag voor jullie. Jullie hebben nu veel foto’s op dit forum geplaatst en hebben dus al veel van het hotel gezien. Wat vinden jullie er nu zelf van? Is het echt over de ganze lijn een prachtig hotel, of moet er toch nog op veel plaatsen wat afgewerkt worden. Zal er plaats genoeg zijn om iedereen langs het zwembad of dergerlijke te leggen? Liggen de tennisbanen, bowlingbaan, cinema er al en zijn allé restaurants en bars al klaar? Graag eens jullie mening over dit allemaal.

Groeten
Hannes

1 like

Thanks Joopenbep voor alle moeite. :kus:

1 like

Nogmaals van harte bedankt JOOPENBEP voor de gedane moeite ,ik vind jullie symptieke mensen .Ge moet het toch maar willen doen ten slot van rekening ge offerd toch maar een stuk vakantie op proficiat! groeten JOS:zon02:

2 likes

hallo van Russen hebben we geen last we zijn vorig jaar geweest in Botanik 75 % Ruussen geen last GR. Hallo

1 like

Mooie foto’s!

1 like

Is er eigenlijk een discotheek in het hotel ?

hallo
tuurlijk is er een disco.
wij zitten nog steeds in vikingen wij wij zouden vanochtend om 02.10 uur opgehaald worden maar zijn gecanceld.ze hebben nog 2 dagen laswerk aan het steiger ze zijn al bezig met de hardhouten planken en dan beginnen ze aan de baaaaaaaar op het stijger
joop

6 likes

En die kamers die er zo percies aanhangen in een apart gebouw zijn dat de familiekamers ?
Bedankt…

De DISCO ligt links van het hotel zie pagina 18 nr 346 foto nr 633 enze ligd achter de glijbanen zie pagina 31 nr 603 foto nr 602 groeten JOS

1 like

:dag:Yente, dat zijn de VIP TERRACE SUITES MET PRIVAAT ZWEMBAD ik heb daar een boekje van ,gekregen van de baas in januari :vak01:JOS

1 like

hallo joop en bep nogmaal dank voor de foto’s.Hopelijk zonder problemen terug thuis.Groetjes karl en beb>>>

En in het toorentje zen ook al suites… Zoveel suites da ze der ons dan maar zo één geven :king:
Mercie voor de uitleg… :dag:

Maar is dat niet dat amphitheater zo waar de avondshows zijn ?
:dag:

joopendep: Ik heb alle foto’s juist ontvangen waarvoor vanharte dank ,overigens ben Je al thuis of niet? Mijn vurigste wens is natuurlijk dat we elkaar ontmoeten tijdens onze vakantie ,dat we dat eens kunnen vieren he groeten van JOS

hallo jos
tuurlijk zullen wij elkaar ontmoeten nog 7 weken.
nee wij zitten nog steeds in vikingen (gelukkig).
de eerste dag is betaald door dti.voor de rest van de dagen moeten wij 25 euro per persoon betalen per dag,maar die kan ik terug krijgen van de reisverzekering.mischien maandag naar huis.
grt.joopenbep

1 like

JOOP, aan die prijs kunt U mischien daar blijven tot ik daar toekom ,ik heb juist vernomen dat brussels air line NIET vliegt voor 19-04-2010 en ze verwachten nog geen beterschap dus hou er de moet maar in . JOS

1 like