Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

Hallo, joopenbep
Heel erg bedankt voor al de moeite
die jullie ginder in turkije voor al de mensen op het
forum doen,jullie hebben ons terug veel moed
gegeven, wij vinden het hotel prachtig
Verder nog een prettige vakantie, met veel zon:zon02:
en goede ontvangst deze namiddag in granada luxery resort
groetjes
Pluche cheer

joopenbep.heel erg bedankt,voor alle moeite die jullie hebben gedaan,het ziet er geweldig uit.
wij zullen er zijn 3 mei, met 8 volwassene en een baby.
heb er nu alle vertrouwen in.
:vak02:groetjes:dag:en nog een hele fijne vakantie gewenst,vanuit drenthe

EDDY en SUZY ,we gaan daar met een mooi groepje zijn t’is te hopen dat ze drank genoeg hebben want ge kent de Belgen.Ik zie dat je sinds gisteren pas op de forum staat proficiat nu hebt genoeg leesgenot,allee nu maar hopen dat het snel juni is de groeten JOSEPH

1 like

Eddy en Suzy, we nemen jullie op jullie woord. Gezondheid al op voorhand. Hedwig

hedwig gij lust er ook van he maar ge hebt gelijk zulle!

Hallo Joop en Bep ,

namens ons allen bedankt voor alle moeite en voor de prachtige fotos en verdere
info over ons hotel wat er werkelijk fantastisch uit gaat zien.:kus:

Hebben er al helemaal zin in na het zien van de fotos:vak02:
Wij komen 29 mei aan een paar dagen voor jullie
Trudy en ik zullen zorgen dat er een koud drankje op jullie staat te wachten wanneer
jullie aankomen.
Dat hebben jullie wel verdiend
Nog een fijne vakantie met veel zon en we zien elkaar daar

Groetjes van Trudy en Richard:dag::dag::dag:

1 like

Wij staan ook ineens niet meer op de lijst. Wij gaan 20 juli 2 volwassenen en 2 kinderen vertrek Eindhoven

riesie doe maar een pittige cocktail voor bep,en voor mij een cola bacardie

2 likes

Morgen komt er een nieuwe aanwezigheidslijst. Als je nog niet op de lijst moest staan geef dan maar een seintje!

Aan de vakantiegangers in Turkije:

Bedankt voor de foto’s, ziet er fantastisch uit!
Hoe valt het Vikingen Hotel eigenlijk mee?

4 likes

hallo joop, Bep,Trudy en Richard,

Wij zullen ook een paar cocktails voor jullie( zeer koud) klaar leggen. En zorgen voor een VIP ontvangst (dit is het minste na al die moeite :wink: !!!
Ook wij komen 29 mei aan.

Geniet van jullie verblijf!

groetjes,

Bougie

2 likes

Joop en Beb, bedankt voor de informatie en de foto’s. Je moet het toch maar doen om tijdens je vakantie tijd te steken in al die zaken. Maar weet dat je hier op het thuisfront veel mensen gelukkig en veel geruster maakt.
Wij gaan pas in september naar daar en maakten ons niet zoveel zorgen, maar leefden wel mee met de mensen die in mei naar daar gaan.
Wij hebben zelf ook via Sunjets geboekt en begrijpen niet dat Sunjets nu al de mensen van begin mei overboeken naar een ander hotel.
Ik vraag mij af of Jetair dat ook doet (zij zijn tenslotte toch èèn bedrijf!)
Geniet nog van jullie vakantie en nogmaals bedankt voor jullie inspanningen daar.

Bij deze willen wij alle mensen op deze forum bedanken voor elk steentje ze hebben bijgedragen in de communicatie en informatie verstrekking.

Erik Peeters uit Tielen.cheer

1 like

Hey, omdat je niet zou moeten zoeken, hierbij nog eens onze datum, wij zijn er met 4 van 10 tot 20 juni.

1 like

hallo allemaal
we zijn net terug.
zwembad is al een kwart vol.
tapijt word naar binnen gebracht.
heb 40 foto,s gemaakt zal ze er eind mei opzetten.
GEINTJE
er word straks aan gewerkt.
grt.
joop,bep, envan der auwera (ingrid en thalia)

12 likes

haha eind mei ik schrok al… echt heel super wat jullie doen ben heel benieuwd cheer groetjes margriet

1 like

deel 1

22 likes

deel 2

21 likes

Super er begint echt schot te komen in de zaak, mooie foto snogmaals bedankt hiervoor, ik hoop ook dat ze genoeg ligbedden hebben bij het zwembad in het hoog seizoen zodat er niet smorgens alweer bedden worden gereseveerd , ben zeer benieuwd groetjes margriet

2 likes

deel 3

23 likes

deel4

27 likes

Super om al die foto’s te zien !
Heb nu wel enorme spijt dat wij het niet geriskeerd hebben maarja :slight_smile:
Voor de mensen die gaan: heel veel plezier daar & geniet er enorm van!

Aangezien wij dit niet geboekt hebben, wel nog een vraagje. Zijn er hier mensen die al naar Sealight Resort - Kusadasi geweest zijn? Zoja, kan je dan eens zeggen hoe het daar was?

Bedankt. :zon02: