Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

Wauw wat gaat dat snel zeg!
Dat word wel erg mooi!
Heb er erg zin in!
:zon02:

super! héél leuk de foto’s, heel sympathiek dat jullie daar allemaal tijdens jullie verlof tijd in willen steken maar we worden toch allemaal een beetje geruster :slight_smile:

het begint er echt héél goed uit te zien, zijn razend benieuwd.

sealight deed mijn mama en zus vorig jaar, en ook vrienden van ons zelf deden het vorig jaar, het is een kleiner hotel, maar wel héél goed prijs kwaliteit, héél erg lekker van eten en de service was ook goed, het enige minpuntje was dat het strand niet echt een strand was meer een ligplatform, dus als je graag aan strand ligt, moet je daar zeker niet heen, verder waren zij allemaal heel erg tevreden van dit hotel.

Joop en Bep

Bedankt voor de foto’s die jullie gemaakt en op het forum geplaatst hebben .

Voor diegene die in de periode van 12 juli tem 26 juli gaan plaatsen we hierbij een foto van ons groepje.

Groetjes
:vak02:lol2>>>:zon02:

Zorg dat je annuleert bij Sunjets, en boek dan als de bliksem bij ‘ADOTRAVEL’ of bij ‘FREESUN’ Nederland. Wij hebben bij Freesun geboekt, stijgen op in Brussel, en is een heel stuk goedkoper!
Gewoon doen! Wij gaan van 07 mei tot 21 mei.

Hoi Joop en Bep, geweldig hoor al die foto’s.
Nogmaals hartstikke bedankt.
Papa en mama hebben het ook gezien, haha.
gr en x van allemaal doegie

Nu we de foto’s gezien hebben zijn we zeker dat we een prachtige vakantie tegemoet gaan.Hartelijke dank voor de moeite dat jullie doen om iedereen gerust te stellen.Geniet nu nog maar volop van jullie vakantie.cheer

leuk gedaan

:zon02:

heey leuk dezelfde periode gaan wij ook gezin met jonge van 13, gaan van 14/7 tot28/7 mogen wij dat bord ook even een keer lenen dan ? groetjes margriet:dag:

Ik ben niet moeilijk. Ik drink alles(alleen van water hou ik niet zo)

Ok hoor Joop en Bep. Fijne berichten van jullie!! Geniet maar lekker van jullie vakantie. Groetjes van ons (Willem en Marianne) xx

Dit hotel staat NIET in de Jetair-Brochure enkel in de Sunjets-Brochure. :zon02:

.
Leuk te zien dat het in orde gaat komen.We hebben er al helemaal zin in!!

Wij Kurt,Helga,Glen en Gillian (tweeling van 13) gaan van 17 juli tot 2 augustus!!!

Leuk wij gaan van 20 juli tot 3 augustus, Leendert Connie en Anouk ( dochter van 13 jaar) Komen we daar vast elkaar tegen.

1 like

heey gezellig … verheug me er erg op ,en ook voor mijn zoon dat er meer van zijn leeftijd zijn, groetjes :zon02:

1 like

wie gaat er nog tussen 11 aug en 21 aug? als je de foto’s ziet komt alles in orde

Wij gaan daar de boel onveilig maken van 23 juli tot 1 augustus :vak02:

>>>:zon02:wij gaan al 6 jaar naar Perissia hotel in Side en nu toch blij dat we naar de granada gaan!!!

Hoi DeBilde,

Ons mag je ook toevoegen op je lijst (hebben we eerder al eens laten weten aan je maar is nog nergens op een lijst verschenen tot op heden)

Wij zijn een koppel (40-ers) zonder kinderen en hebben gereserveerd van 28 Augustus tem 10 september

:vak02:

Joop en Bep gaan we regelen voor jullie
Laat wel even weten hoe laat jullie ongeveer aankomen>>>

Groetjes Trudy en Richard