We zijn juist met zen 4 gaan kijken in de granada. het zag er allemaal heel netjes uit en zijn zeer vriendelijk ontvangen door de manager met een glaasje thee.
De manager heeft mij ook de cijfers laten zijn voor de boekingen die er al zijn voor 1 mei, dit zijn meer dan 500 gasten die hij verwacht dus het hotel ZAL en MOET afzijn. hij kan het zich niet veroorloven om niet optijd open te gaan.
we hebben ook uitleg gekregen over het hotel en ze garanderen dat er een heel goede service zal zijn.
morgen of maandag word het gras gelegd en het zwembad gevuld. momenteel zijn ze met meer dan 500 mensen aan het werken. Dus het gaat vooruit.
Morgenmiddag hebben we weer een afspraak met de manager en gaan we naar de kamers en de restaurants zien.
Bedankt voor de foto’s, begint er toch wel heel goed uit te zien:slywink:. Wij gaan pas de eerste 2 weken van juli en ik ben er zeker van dat wij dan met volle teugen van onze vakantie kunnen genieten.
Joop en Bep geniet nog van jullie vakantie en hartelijk dank voor de mooie foto’s:dag:
geweldig nieuws, geweldige foto’s, wij zijn zo blij dit hier allemaal zo live te kunnen volgen, super… het hotel ziet er prachtig uit, en als ze er met zoveel mensen met alle man en macht werken komt dit zeker goed, khoop dat de mensen die nr HAYAT gingen toch nog de kans krijgen naar GRANADA te gaan hoor !!!
thanks voor de mooie fotos joop en beb wij zijn jullie dankbaar voor alle informatie die jullie ginder verzamelen.
wij wensen jullie een prettige vakantie toe en geniet ervan!!!
carla en chicocheer:chin:
Wij kunnen de derde zijn om te trakteren. Wij zijn van de Vlaamse Ardennen (Brakel) en de streek van Aalst is ons ook bekend ! Wij vertrekken op 15 juni voor 2 weken, dus met een beetje geluk, maken we kennis. Laat ons hopen. Eddy en Suzy
hallo allemaal
zondagochtend 7 uur ze zijn op de bouw al aan het werk we gaan om 14.30
weer na mustafa om binnen foto,s te maken ben gister al in de keuken geweest ze waren met tien man alles aan het schoonmaken maandag beginnen ze met de planken op het stijger te plaatsen.het torentje zijn king size kamers links aan de kop van het hotel zijn geen balkons maar
die hebben een schitterend uitzicht met een jacuzi voor het raam.
ik kan niet begrijpen dat sunjet mensen omboekt die gaan straks daar kijken en zullen doodziek zijn dat ze over geboekt zijn.oja weet je hoe ik daar binnen gekomen ben via het strand de bouw op gegaan en toen foto,s maken binnen 3 minuten waren ze bij mij en vroegen voor wie en waarom ik foto,s maakte ik vroeg toen bent u mustafa en hij zij ja en ik vertelde dat er zoveel mensen op reactie zaten te wachten en mocht toen gelijk mee naar binnen.
grt.joop
het ziet er echt fantastisch uit!!! alleen jammer dat we van sunjets niet mogen gaan! Normaal zouden we 10 mei in dit prachtige hotel zitten maar aangezien sunjets dit niet toelaat…
Kent er niemand een manier om de mensen van sunjets te overtuigen dat dit hotel wel klaar gaat zijn en de mensen wel op vakantie kunnen gaan???
Nog 12 dagen voor de opening, zolang zou sunjets toch wel kunnen wachten met de overboeking. Eventueel schriftelijk en aangetekend bevestigen dat jullie bereid zijn om
dit risico te nemen en maar akkoord gaan met een overboeking vanaf 23 april.
hallo mensen in het zonnige turkije:zon02: ff vraagje de gewone kamers hebben wel allemaal een balkon? ik las namelijk ergens dat niet alle kamers een balkon hebben vandaar , ieder geval heel erg bedankt voor deze update veel plezier nog in uw vakantie groetjes margriet :dag: