Ook staan niet meer op de lijst. Wij een koppel en onze dochter van 19 gaan van 9/07 tot 19/07. We hebben met sunjets geboekt.
Hoi, als je je moeder weer spreekt laat zij dan de groetjes doen aan joop en bep.
Wilma zus van Joop alvast bedankt
Waar blijven de foto’kes?
Wil wel eens zien wie ik daar tegen 't lijf kan lopen.(en iets aan de bar gaan drinken natuurlijk)
Geen paniek, die lijst was een oude lijst!
Binnekort komt er een nieuwe update!
Aan de mensen in Vikingen: veel plezier, geniet ervan en kom terug met mooie foto’s hé ![]()
hey hey ,
zeg mogen wij plots niet meer mee ??? wij vertrekken vanuit Eindhoven 2 koppels eentje uit Bazel , wij van Hever en nog een zus (22j) en onze kids natuurlijk 3 kids 2j,3j en 6j.
van 29/6 tot 10/6
En nogmaals THANKS aan iedereen die hier zo veel info geeft en deelt, wat maakt dat we uiteindelijk met een gerust hart kunnen uitkijken naar en dromen van onze WELVERDIENDE vakantie .
Grtz,
Bougie
zou het misschien ook niet beter zijn moesten ze al de gemaakte foto’s, (diegene da ze al hebben) op hun site plaatsen ipv nog de maquette?
zouden ook al verschillende mensen een groot plezier doen
Dag frank0707, onze fotokes staan erop. Zie post 775.
Groetjes, Hedwig
Wij gaan ook vanaf 07/05/2010 tot 22/05/2010
Gerda+Marcel uit Tessenderlo Belgie via Free Sun, en vanuit Brussel
Van zodra wij aankomen zullen wij onmiddellijk dit forum verwittigen, en eventueel foto’s plaatsen. Ik neem zelf mijn laptop mee, en hoop alzo iedereen gerust te stellen!
Tot kijks…
hallo wij zijn een koppel uit st-niklaas met twee jongens van 12 en 13 jaar .
wij vertrekken op 11 juli tot en met 22 juli
bedankt alvast voor de informatie en zo
grz carla
wij gaan jullie juist missen xd
wij zijn een gezin van 3 uit sint niklaas met zoon van 17 en vertrekken 30 juni tot 10 juli X
hallo wij zijn er ook om deze tijd 14/7 tot 28/7 gezin met ook een zoon van 13 jaar :NETHERLAN zoveel mogelijk belgen en nederlanders en zo weinig mogelijk russen lol2 mensen die binnenkort gaan een plezierige vakantie >>> groetjes margriet :dag:
Hoi Martine,
ben zeker nog naar school geweest op den bruul, wel als kleine peuter, nadien naar jongensschool op de hoogstraat in haaltert.
hallo allemaal
goed bericht heb met mustafa gesoroken het hotel gaai 23 april open.
ben ook binnen geweest restaurant gezien is al klaar keuken ook
we hebben vanavond een afspraak met mustafa.vanavond zullen de foto,s komen.voor de belgen laat je niet omboeken.
JOOPENBEP;Als dat geen goed nieuws is dan weet ik het niet! Nu zal het hier wel rustiger worden en er zullen vele tevreden zijn in alle geval geniet daar maar zoveel mogelijk van je vakantie groeten JOSEPH
hallo allemaal ik ben blij voor de mensen die vertrekken in mei nu nog sunjets over halen en je reis kan beginnen en nu maar wachten op de foto’s groetjes:dag::dag::dag:
uren duren lang als je wacht op de foto’s :-s
bedankt broertje fijne vakantie
hallo iedereen hier is dan een foto van ons klikske van links naar rechts op de foto eerste is andré dan rita dat zijn de vrienden van ons en dan volgd lutgarde mijn vrouw en als laatste ik zelf den joseph
groetjes en tot ginder
1 nieuwe foto gekregen van Dhr Mustafa.
Hij schreef me ook dat hij vanavond bezoek zou krijgen van diverse mensen in het hotel.
Het lijkt er op (zie Joop en Bep) dat alles goed gaat komen.
G-J
@ joop en bep
kunnen jullie soms een klein filmpke maken met de camera? of laptop? zo kunnen we ook eens de sfeer opsnuiven ![]()
thanks voor alles en iedereen hier op het forum :-p