Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

ja met zijn alle op de koffie !!!cheer
ben toch blij als ik zie hoeveel mensen er mee bezig zijn met bde opening en zo
aan alle die telefoons en e-mails sturen een dikke chapeau!!!
:zon02:

Awel, waar blijven de foto’s?:zon02:

He HEDWIG en NAMREE ,we zullen daar eens een serieus feestje van maken en Ik betaal den eerste . Och ja ik heb geluk het is ALL IN gemakkelijk he . Dus nu maar trainen ha ha bay

2 likes

Dag Joseph, wel dan betaal ik (oh nee, 't is bestellen, niet?) de tweede. Wie den derden?

Dag frank0707, ik ben voor het moment niet thuis. Ik zal de fotokes er vanavond opzetten. Ik moet alleszins aan mijn wederhelft vragen met dewelke ze akkoord gaat. Anders misschien :mad: en ik heb liever dit :wub::kus:.

Groetjes, Hedwig

Hallo allemaal,

Ik heb dit forum geopend met de gedachte om naar de Granada Luxury te gaan.
Nu moet ik toegeven dat ik het niet heb aangedurft om voor de maand mei dit hotel te boeken.
Het doet me wel iets dat er zo massaal gereageerd werd.
We hebben uiteindelijk gekozen voor Hotel Voyage Belek. We vetrekken 23 mei 06.05u. in Brussel en hopen dat dit hotel ook wel zal meevallen.

Aan iedereen een geweldige zonnige vakantie en zorgeloos verblijf…

Groetjes Punta… :thumbsup: :dag::vak01::vak02:

4 likes

Hallo PUNTA,Ik heb U natuurlijk maar weinig gehoord maar het verheugt me Gij hebt tenslotte de FORUM geopend en ge ziet wat ervan gekomen is GRANDIEUS en bedankt? Ik zie dat je naar de VOYAGE BELEK gaat ,wel ik weet zeer goed dat de VOYAGE keten zeer goed is en wens je vanharte en zonnige en prettige vakantie toe . groetjes JOSEPH

1 like

Ik ben 2 jaar geleden te gast geweest bij het Voyage Belek.
Geweldig hotel, ik weet zeker dat je het er naar je zin zal hebben.

G-J

Hallo Debilde20:dag: Eerst en vooral bedankt voor alles wat je tot nu toe op deze forum gebracht hebt ter info voor ons allen !
Indien er intussen in de lijst nog aanpassingen zijn graag de vermelding ?
verder groetjes aan allen op de forum hopelijk komt het nu goed voor de maand mei ?
Ik hoop enkele personen te ontmoeten tijdens ons verblijf 23 mei–6 juni
groetjes uit Gistel.
evandous >>>

1 like

onze datum is 21/06-30/06 greetz
:vak02:

Hoi allemaal, mijn broer en schoonzus (joop en Bep) zijn nu net in Turkije aangekomen.
Joop heeft zijn laptop mee en hij gaat proberen daar foto’s
maken en informatie inwinnen.
Dus even afwachten. Als ik eerder bericht van hem krijg, dan geef ik het aan jullie door.
We wachten maar weer af.
Groetjes Loek en Wilma:zon02:

7 likes

Bedankt iedereen voor de leuke medewerking. We hebben samen al heel informatie verzameld. Hopelijk komen er snel nog nieuwe (afgewerkte) foto’s online!

Wat betreft de aanwezigheidslijst: Ik zal deze binnekort nog eens helemaal vernieuwen met alle laatste info!

grtz

5 likes

vandaag deze mail gekregen van mustafa. Wie moet ik nu geloven? ondertussen heeft sunjets wel al beslist dat onze vakantie niet kan doorgaan in dit hotel. Namree, wij wonen in nieuwerkerken en ben afkomstig van Erembodegem.
Dear Ms.Van Hoefs,

Thaks for your info mail.
From yesterday I am trying to solve this problem because despite we give the guaranty
To open the Hotel before the 1.st of may we do not understand why SUNJETS sending
A cansellation letter to the guests …!!!
I talked to the product manager of Sunjets yesterday to solve this problem, and they are
İn a meeting now fort his case .
Please do not Cansel or change your reservation, because we will open the Hotel before the first of may.

Kind Regards,

Mustafa Kadioglu
General Manager
Granada Luxury Resort & Spa

hallo wij kunnen ook op de lijst gezin zoon van 13 jaar uit nederland
van 14/7 tot28/7 groetjes en tot daar :zon02:

1 like

Die gekozen hebben voor Voyage Belek hebben ook een geweldige keus gedaan maak zeer zeker gebruik van de a la carte restaurants
Wij gaan 11 mei vanaf Dusseldorf met GTI naar Granada Luxery en tevens hebben we ook voor 10 Oktober voor 12 dagen met Adotravel vanaf Eindhoven.
Het gaat hier helemaal goedkomen.
De zon schijnt er al flink momenteel.
Prettige vakantie allen.

Dag, hierbij een fotoke van ons vier, rechts Hedwig en Martine, links Eddy en Belinda.
Zet de drankskes alvast klaar aan de bar nietwaar.

Ps, ik hoop dat de foto er inderdaad bijzit, want ik ben hier een beetje aan het zoeken hoe dat precies moet (Martine)

Namree, ik zie in de lijst net dat je van mijn leeftijdscategorie bent, zou goed kunnen dat we nog samen op het schoolplein hebben gelopen, als je tenminste naar de school op de Bruul bent geweest … ? Martine

Hallo,
Ik ben dit forum reeds van in het begin aan 't volgen.
Sterk dat er toch een deel personen heel veel energie hierin hebben gestoken.
Wij zijn een gezin uit Heusden-Zolder met 2 kinderen (beiden bijna 10 op vakantie).
Geboekt bij Sunjets met vertrek op 22/08 en terug op 01/09.
Alvast bedankt voor de informatie en zeker de foto’s.
Groeten,
Veba

cheer>>>:zon02:spannend wachten op de nieuwe foto’s

1 like

Hallo deBilde,

Ben ik van de lijst gekickt, of is dit een oude versie…
ik ga van 7 augustus t/m 19 augustus. Gezin met 2 kids een jongen van 14 en een dochter van 15. Wij vertrekken vanaf amsterdam en hebben geboekt bij AdoTravel

groetjes Erika en familie

Hallo iedereen,

Mijn moeder (van der auwera) en zus zijn momenteel in het hotel “vikingen quality resort”, net naast “Granada Luxury Resort”. Ze stuurde net een bericht en zei dat de werken goed voortgaan. Ook zei ze nog dat ze een pina colada aan het drinken was samen met joop en bep. Ze zullen één van de dagen wel nieuwe foto’s plaatsen, dus uitkijken :dag:

8 likes