Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

Het gaat gewoon goed komen met het hotel, daar gaan we voor het gemak even vanuit! :smiley: Vandaag een reply gehad op mijn e-mail naar DTI-Travel:

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb deze vraag ook bij mijn product manager neergelegd. Vandaar het wat verlate antwoord.
Wij zijn niet op de hoogte van een eventueel uitstel van opening voor Granada Luxury hotel.
Wij hebben daarom dus ook geen passagiers op de hoogte gebracht. Mochten wij dit bericht nog wel krijgen dan zullen wij u zo spoedig mogelijk hiervan op de hoogte brengen.

Maar zoals het er nu uitziet blijft alles nog zoals het is. Al is het natuurlijk vaak moeilijk met een nieuw hotel.

Met vriendelijke groet,

DTI Travel.

De mails naar Mustafa zijn wel al langer aan de gang dan 2 dagen geleden :slight_smile: (lees voorgaande post van oa Joseph, …)

Aharze: Het is jammer dat we elkaar mislopen ginder,want Ik vertrek daar de 25 -06 Ik had graag kennis met je gemaakt.Ja het zou veel beter zijn dat SUNJET overleg pleegde met de GM het zou veel mensen plezieren he . Joseph

1 like

Misschien zal het voor de mensen die op 1 mei naar dit hotel vertrekken wel op het nippertje zijn. Er zullen, waarschijnlijk wel enkele zaken onafgewerkt zijn, (denk ik). Daarom neemt Sunjets geen risico’s, om schadeclaims te vermijden, hetgeen langs de ene kant wel begrijpelijk is.
Het is dan misschien wel beter om naar een ander “idemdito” volledig afgewerkt hotel te gaan, denk ik. Ik vind het wel spijtig voor deze mensen. :tear:

Hallo, aan diegenen die onlangs emails hebben verstuurd naar Granada en de patron daar : gaan die door? Mijn emails bouncen altijd terug met een melding van een spamfilter dat 't boeltje niet doorlaat?
Ik heb dezelfde email al naar een ander adres verstuurd en daar gaat dat door zonder enig probleem. Welk adres gebruiken jullie?
Alvast al bedankt. Groetjes, Hedwig

info@granada.com.tr

1 like

Dat is wat ik inderdaad ook gebruik. Raar nie waar. Groetjes, Hedwig

Ondertussen nog eens geprobeerd, and guess what! 't is 't er door!cheer
Allé, hoop ik toch. Er is niets teruggekomen.
Groetjes, Hedwig

Hedwig , ik heb daarnet ook één verzonden en die is ook van de éérste keer doorgegaan en heb ook geprobeerd te telefoneren maar dit gaat nog steeds niet. JOSEPH

4 likes

Joseph, bedankt voor alle mails en telefoontjes naar granada, velen onder ons hebben er echt wel iets aan en kijken vol spanning uit naar de opening van het hotel, persoonlijk kijk ik er naar uit om u beter te leren kennen ter plaatse, wij zijn ginder van 2 juni tot 13juni, groeten
:zon02:

NAMREE; Ik ben tevreden je te leren kennen dan hebben we direct al een onderwerp om te babbelen , gij zijt van AALST Ik van ST-TRUIDEN . O ja ik ken daar nog iemand een zekere BOUCKENHOOGHE JEAN PIERRE maar daar later meer over. groetjes JOSEPH

NAMREE, wij zijn ook van de kanten van Aalst, meer bepaald van Haaltert. Wij zijn daar met vrienden van Erembodegem van 10 tot 20 juni. Wij zullen daar dan ook nog een paar dagen gelijk zijn. Den tienden komen we wel 's avonds laat aan. Groetjes, Hedwig

Hedwig,
héél fijn om te horen, ik ben nml. van geboorte ook van Haaltert van de muis, woon nu in Erembodegem Terjoden. Ik kijk er naar uit om samen gezellig een pintje te drinken aan de bar van ons schitterend hotel?
groeten

>>>:dag:

hallo allemaal de laptop gaat nu in de koffer,en het foto toestel in de tas
morgen ochtend om 10.10 de lucht in,dus morgen avond de eerste foto,s maken van granada luxury en daar naar zal ik elke dag foto,s maken,en
ook proberen om ze er op te zetten.ook zag ik dat van de auwere daar ook
morgen aankomt en als hij dat wilt kunnen wij proberen om daar binnen te komen. wij gaan ons best doen .
grt.joopenbep

19 likes

Heb opnieuw mailcontact gehad met Dhr Mustafa Kadioglu:

Hij geeft hierin aan dat hij nieuwe foto’s zal sturen nadat het zwembad, kamers en het
hoofdrestaurant zijn schoongemaakt. Ze zijn hiermee op dit moment bezig geeft hij aan. Ook vraagt hij iedereen (zoals joopenbep) zich bij hem te melden zodat hij ze kan inlichten over de waarheid betreffende de opening.
Als iemand een snellere manier weet als dit forum om Joop en Bep of Auware te bereiken vertel ze dan contact met hem op te nemen.

Hieronder gedeeltes uit deze mails:

Can you write something in the forum like this : “the best way to get the true info about the Opening is to visit the Hotel and the General Manager of the Hotel”

I will send you some new photos in the coming days, nowaday we are cleaning the pool, main restaurant and the rooms,
After these areas are ready, I will make some new photos and then send You…

Groeten,

G-J

12 likes

Ik zou hier graag iedereen bedanken die hier reageerde op het al dan niet op tijd opengaan van Granada Luxury. Vooral dan Joseph en De Bilde. (Sorry als ik iemand oversla, dat is niet de bedoeling).
De meesten onder ons gaan dit forum nog missen.
Hopelijk heeft iedereen een prachtige vakantie en zien we elkaar in 't hotel. Kunnen we geen herkenning afspreken?

Groetjes

Frank(den Truinaar uit Zoutleeuw)>>>

8 likes

fotokes uitwisselen?

groetjes, Hedwig

:vak01:Goed idee. Bij deze.

1 like

zou leuk zijn als we allemaal eens ergens samenkomen, zo zien we elkaar eens enz cheer

Misschien eens allemaal afspreken voor 't kantoor van Sunjets?

haha xd :stuck_out_tongue: die vind ik echt goed :stuck_out_tongue: