dat zou ik ook doen de e-mail van sunjets doorsturen na de manager of contact opnemen met de manager en zeggen da je ander hotel krijgt. zogezegd verliest hij klanten dus denk wel dat er misschien een oplossing gaat zijn
:zon02:>>>:zon02:
t’Is toch allemaal zeer verdacht volgens het ene reisbureel zal het hotel niet klaar zijn en volgens een ander zijn er geen zorgen te maken…vreemd hé. Wij vertrekken normaal op 23 mei voor 15 dagen…heb nog geen nieuw bericht van Sunjets ontvangen over het al dan niet open zijn van het hotel.
evandous
2-talig ivm een kopie naar Dhr Mustafa Kadıoğlu,
Dhr Mustafa heeft mij zojuist gebeld.
Mr Mustafa just called me.
Hij begreep niet dat er zoveel commotie was.
He didn’t understood where the commotion came from.
Ik heb hem uitgelegd dat Sunjets de mensen aan het overboeken was en
dat andere mensen op dit en Duitse forums zich behoorlijk zorgen beginnen te maken.
I explained that touroperator Sunjets from Belgium was sending people who booked the Granada in the beginning of May to other hotels and that the other people on this Forum and German Forums were very worried about their holiday.
Dhr Mustafa stelde nogmaals dat het Granada Luxury Resort & spa op 23 april zijn eerste gasten gaat onvangen en op 1 mei dus ook gewoon open zal zijn met alle faciliteiten.
Mr Mustafa said again that the hotel is expecting their first guests the 23 of april and the hotel will be open the 1st of may with all its facilities.
Ik begreep van hem dat de foto’s op dit forum niet van ADO travel zijn maar door hemzelf gemaakt waren om de vooruitgang te laten zien.
I understood that the pictures from ADO travel were taken by himself to show the progress of the buiding activities.
Ook zei hij dat er afgezanten van reisorganisaties geweest waren die het met hem eens waren dat het hotel op 1 mei gereed kan zijn.
He also reclaimed that people of other travel organisations visited him some weeks ago and they agreed that the hotel could be ready the first of may.
Dhr Mustafa beloofde op korte termijn nieuwe foto’s sturen om alle twijfel weg te halen.
Mr Mustafa promised to send new pictures to take away all doubs.
Groeten
Greetings,
Geert-Jan
In ieder geval Sunjets heeft het vervanghotel, de Hayat long beach voor de maand mei ook al van zijn website gehaald, dat zegt wel genoeg zeker ? Ze zijn duidelijk van plan om iedereen in mei naar daar om te boeken.
Zij willen absoluut geen risico nemen, want wat ben je er mee als er nog geen water in het zwembad is, of je in een halve bouwwerf en het nodige lawaai je vakantie moet doorbrengen ?
Verwachten zich waarschijnlijk anders aan een hoop claims en dat willen ze duidelijk vermijden.
nu maar wachten op de fotokes zeker? :zon02:
GERT JAN, weet jij niet hoe we in kontact moeten komen met de manager ik heb Hem ook enkele vragen te stellen , weet U zijn telefoon nr? maar het nieuws is wel positief hoor dank U
:vak02:
excuseert, dit zijn enkele privaat vragen aangaande de Heer Haci de eigenaar van het Hotel . Groeten Joseph
Had mailtje gestuurd gezien mijn ouders van 13/5 tem 24/5 gaan en wijzelf van 26/6 tem 7/7, hier het antwoord van de GM of de akties van Sunjets :
Thanks for your info mail first…
I just talked to the product manager of Sunjets half an hour ago, and talked about this situation,
And I wanted him to stop this problem, because we will definitely open the Hotel before the
1.st of May. He will give me detailed information about this case tomorrow.
But please do not Cansel your reservation, and insist onto stay at GRANADA LUXURY RESORT, because
HAYAT LONG BEACH HOTEL can not be alternative to our Hotel….
Our Hotel is directly on the beach ( actually almost in the Sea), but LONG BECH is not ….
Our service quality will absolutely be higher than LONG BEACH….
Please pay attention on all my informations…!!!
Hope to see you at our Hotel soon….
Heel erg voor jullie, maar ik kan jullie alvast vertellen dat dat hotel ook een topper is, wij waren daar 2 jaar geleden en hebben een pracht vakantie gehad.
Natuurlijk een magere troost als je je zinnen gezet hebt op iets anders, maar het is een goed alternatief, je hebt er wel geen 24/24 uur all-inn.
En er ligt een tunnel onder hotel zodat je geen last hebt van het overkomend verkeer. (gelezen bij iemand anders die ook is doorverwezen)
wij ontvingen ook een mail dat onze vakantie niet kan doorgaan. Morgen moet ik beslissen of we naar Hayat long beach gaan of niet op vakantie gaan aangezien er niets anders op zit
@ lien
hopelijk kunnen jullie toch na granada gaan zie aharze
nee fred, heb deze namiddag nogmaals gebeld en die van sunjets blijft beweren dat het niet verantwoord zou zijn om mensen op 10 mei naar daar te sturen. Toen ik vroeg voor eventueel 29 mei te gaan wist ze me te zeggen dat ze dit niet zou riskeren.
zal hayat long beach worden, ander hotel niet mogelijk omdat er ook geen vlucht beschikbaar is op dezelfde dag
Hi iedereen ik volg dit forum al een tweetal maandjes op de voet, wij (ik mijn man en tweelingdochtertjes, samen met mijn ouders) vertrekken 1 juni nr Granada.
Ik had ook een paar mailtjes gekregen van dhr Mustafa, die mij bleef bevestigen dat het hotel zeker eind april open gaat, doordat ze al reservaties hebben dus dat er in de maanden die daarop volgen geen enkel probleem is voor Sunjets, onze reisorganisatie. Hij was zelfs een paar keer kwaad omdat hij niet begreep waar de medewerkers van Sunjets die informatie haalden, …
En nu ben ik toch wat teleurgesteld als ik zo lees dat sommigen onder jullie doorverwezen worden naar een ander hotel, Hayat Long Beach, omdat Sunjets zegt dat het niet klaar zal zijn, ze zullen volgens mij natuurlijk ook proberen om nu al alternatieve vakanties te hebben, dan dat ze effectief 1 mei een x aantal claims krijgen en mensen moeten gaan overboeken in een ander hotel. Het is ook zo, dat ik uit curieusiteit al de andere hotels van Sunjets onder de loep nam, maar ik via internet ook niet kan zien of Sunjets mss nog plaatsjes heeft voor onze datum, want nu lijken alle hotels van zelfde prijs en kwaliteitsnorm volzet… Misschien ook uit voorzorg.
Het zou natuurlijk héél erg jammer zijn dat jullie naar een ander hotel moeten, en er toch al andere buitenlandse gasten die onder andere touroperator boekten er toch kunnen verblijven.
Ik vind het een heel jammer zaak, dat niemand erg duidelijk zicht heeft blijkbaar, want heel wat reisorganisaties spreken mekaar nogal tegen als ik alles hier zo lees, en als ik nu ook lees dat jullie vandaag de keuze al moeten maken, of jullie de vakantie cancellen of toch voor Hayat kiezen…
Ik moet zeggen wij zijn gewoon van naar Turkije te gaan, zeker al meer of 10 x , mijn ouders nog véél vaker, en zij zaten al een paar keer in een spiksplinter nieuw hotel, was altijd klaar op de datum die werd verkondigd vooraf… en nooit problemen mee gehad, en we hadden ook als alternatief een nr de Hayat gekeken, het lijkt ons idd ook wel een goed hotel, is natuurlijk geen nieuw luxe resort maar we denken wel dat je er ook aangenaam kan vertoeven, maar natuurlijk is de optie teleurstellend als je voor Granada boekte, ik zal zelf ook nog eens proberen contact op te nemen met een aantal mensen .
mvg
Zonet nogmaals naar sunjets gebeld. Hebben onze vakantie nu voor HAyet long beach vastgelegd. Ben al wat meer overtuigd nu…
Alleszins wens ik voor diegene die ook in mei boekten het beste toe. Ga persoonlijk op 10 mei met mijn eigen ogen eens kijken hoever de werken staan.
Mijn ouders (vertrek op 13/5) hebben brief gekregen dat alles in orde komt :-), denk dat de mails naar Mustafa zijn vruchten afwerpen :vak02:
aharze,dit is wel positief want eerlijk gezegd Ik maakte me ook een beetje ongerust en ik kwam normaal de 4 juni pas toe.Het zal voor de verlofgangers die de tweede helft van Mei vertrekken een hele opluchting zijn nietwaar? Groeten Joseph
Idd, begrijp die GM zijn reactie wel ook ergens … als hij claimt dat het klaar zal zijn !
Het is Sunjets idd volgens mij enkel te doen om die claims te vermijden, begrijp niet dat Sunjets geen akkoord afsluit met die GM om evtl. kosten verbonden aan claims op het hotel te verhalen … wij vertrekken op 26/6, zie er echt naar uit ![]()
Hallo hier evandous die ook weer eens opgelucht ademt !!!
bedankt voor het bericht !
groetjes uit La Roche en Ardenne
wij hebben een vergelijkbare brief gekregen voor onze aankomst op 13 mei.
De brief werd wel al een tweetal dagen geleden verstuurd, dus VOOR de interventies van Dhr Mustafa ?