Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

aan Lien,

Ik ga deze zomer met Sunjets naar Vogue Avantgarde, nieuw van 2009 en ook heel luxe, misschien een goed alternatief ? Ligt wel aan de andere kant van Antalya, bijna tegen Kemer
http://www.avantgardevoguehotel.com/

Wij gaan half oktober,
laat in dit forum iets weten over het hotel.
Dan kan ik nog overboeken als het nodig is

Je moet zeker amara wing in kemer ook is proberen… dat is echt een prachthotel… Als wij in dat hotel toekwamen konden we onze ogen niet geloven, het is echt de moeite waard… :dag:

Komen er nog foto’s ?
:dag:

Inderdaad, maar de Amara Dolce Vita is nog vééél luxer !

Helaas staat enkel de Amara Beach Resort in de Sunjets boeken,
de andere Amara hotels zijn enkel te boeken bij Jetair en VIP

hier de website van Amara Beach Resort :
http://www.amaraworld.com/?id=12

Ik weet het nu niet excact maar ik denk wel dat Amara Beach ook een pak duurder is dan Granada. Maar het is ook dan ook één van de betere hotels.

Persoonlijk zou ik ook niet graag naar Hayat gaan, die kustweg enzo staat mij niet aan. Ik vertrek 23 juni, dus ik heb nog hoop!

ik heb gisteren op de site van vakantirreiswijzer.nl fotos gezien van verleden week donderdag 1 april.
die zagen er toch goed uit ,er was en foto bij van het aquapark, mijnb kinderen waren al in de wolken.
grz carla
cheer

Amara Beach is inderdaad een stuk duurder en vermits de meeste vroegboekkortingen op 31/3 ook al vervallen zijn, zal Sunjets helaas niet veel alternatief willen bieden vrees ik :s

1 like

m

zaterdag ben ik daar en zal foto,s nemen,probeer ze zaterdag of zondag
er op te zetten

11 likes

Vraag me echt af wat ze doen als je niet akkoord gaat met hun voorstel voor een ander hotel?

aan DeBilde20 Ben verleden jaar naar amara beach geweest en Fantastisch.
Ga nu april naar amara wing!moet ook goed zijn volgens mond aan mond reclame

wij zijn ook al in amara beach geweest en ik moet de andere gelijk geve het is werkelijk een prachtig en fantastisch resort !!! 1 van de betere Xx

ja da vinden wij ook den besten.daar zullen we ver voor moeten gaan zoeken om die te evenaren.We zitten momenteel in riu punta cana en hebben het bij het avondmaal nog tegen elkaar gezegd "toch kan er nog niets tippen aan amara beach.wie niet kan vertrekken blijven zagen en reclameren voor amara beach.Groetjes

http://www.amaraworld.com/?id=12

hier kan je alles virtueel bezoeken echt de max (je kan ook de andere hotels zien)

Hoi,

gisteren contact gehad met het reisbureau ,deze heeft met Alltours contact gehad. Geen reden tot ongerustheid. Hotel komt af zoals gepland. Wij vertrekken 1 - 5 - 2010 . Worden niet omgeboekt.
We verheugen ons enorm op de reis, zullen als een van de eerste gasten in het hotel zijn. Laten jullie wel wat weten bij terugkomst.

7 likes

Hoi ,

Ook wij hebben na gevraagd bij altours eind april is het dan zover!Wij vertrekken op 5 mei.Wij hebben er alle vertrouwen in dat alles goed komt en wensen jullie allemaal een prettige vakantie toe.>>>:vak01:

zonet contact opgenomen met sunjets
volgens hen is het hotel helemaal nog niet klaar. Ze sprak zelfs dat er nog een maand langer werk aan zou zijn dan 10 mei. We kregen geen enkel ander alternatief, enkel dat oude hotel hayat long beach.
ze zei dat de mensen die kort na 12 mei zouden vertrekken waarschijnlijk nog een brief gingen krijgen dat het nog niet klaar was.
er zijn wekelijks mensen van sunjets die de werken in de gaten houden en volgens sunjets moet er nog enorm veel gedaan worden

Hallo
Volgens mij spreken de reisbureaus elkaar tegen alsook de manager van het hotel zodus is er volgens mij maar één optie en dat is de mail van sunjets doorsturen naar de manager van het hotel met de vraag of hij contact zou willen opnemen met sunjets en ons danzou laten weten of het afgeraakt of niet.
groetjes.:chin:

4 likes

:dag:Goede dag aan iedereen, heb juist kontact opgenomen met SUNJET en ook gevraagd wat er nu van is? De persoon aan de telefoon heeft mij gezegd dat ik me zeker NIET ongerust moet maken,en dat het momenteel zou gaan in het slechtste geval over reizigers van de eerste 14 dagen van Mei en dat dit nog niet zeker is , dus de moed nog niet opgeven.Nu HEDWIG ik heb gisteren avond ook nog een Email verstuurd naar de Manager en heb dit als antwoord gehad:This is an automatically generated Delivery status notification Delivery to the foldovering recipients failed .Ik denk dat die veranderd zijn van Email adres of dat zijn CP niet aanstaat dus maar afwachten daaaag JOSEPH .>>>

7 likes