mijn vriend HEDWIG, ik heb dat nog niet voorgehad maar het is toch raar gij hebt dit voor en ik kan per telefoon ook niemand bereiken zie naar bericht 678 . ik zal ook eens proberen een bericht te sturen naar de mananger ok groetjes JOSEPH
hallo joseph ik heb ook gepropeerd te bellen verschillende keren maar ik geraak nie binnen ik denk dat er iets mis is.groetjes
hallo,
wij hebben net contact opgenomen met onze touroperator Alltours.
zij hebben gezegt dat het hotel bijna af is, en dat er geen rede is om je zorgen te maken.
dat geeft weer een beetje hoop aangezien wij voor 1 mei hebben geboekt.
m.v.g
Hallo,
Volg dit forum op de voet, en het hotel is nu van de site van Sunjets gehaald tot 1 juni en vanaf 2 juni staat het er terug op, ook al is het hotel volboekt.
Niet echt prettig als ze (de manager van Granada) beloven dat het tijdig klaar geraakt en het toch zo niet blijkt te zijn :s
van mariorsca
Re: Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort
Lap, t’is zover! hebben juist brief ontvangen van sunjets dat onze reis naar granada luxury gecanceld wordt; wegens het niet tijdig klaar zijn van het hotel (9 mei) wij worden naar Hayat Long Beach gestuurd. Straks meer info…ga eerst eens een belletje slaan.
moest je nu mail sturen na de manager van het hotel en die dan contact opnemen met sunjets? zou je dan toch niet kunnen gaan?
lap,
wij hebben het ook zitten. Moeten ook naar Hayat Long beach resort;
zien dat helemaal niet zitten. Hotel is gescheiden door een kustbaan.
Neem morgen contact op met sunjets.
grote teleustelling:mad:
welke datum ging je daar verblijven?
10 mei zouden we daar verblijven. In mail van sunjets staat dat reservaties vanaf 12 mei niet geannuleerd worden
da’s toch oneerlijk? allez zeg
als de manager nu zegt dat het eind april al open gaat?
alles op schema??? wie moet je nu geloven?
zie MOUD (hierboven) hallo,
wij hebben net contact opgenomen met onze touroperator Alltours.
zij hebben gezegt dat het hotel bijna af is, en dat er geen rede is om je zorgen te maken.
dat geeft weer een beetje hoop aangezien wij voor 1 mei hebben geboekt.
m.v.g
geloof er niet veel meer van. Ga morgen eens horen bij sunjets wat er te regelen valt. Maar die Hayat Long beach zal het al NIET worden. Laat wel nog iets weten
gelijk heb je !!! succes voor morgen gewenst
Hoi
[QUOTE]
[QUOTE]
[/QUOTE]
[/QUOTE]
geef mij dan maar liever amara beach al 7x naar turkije geweest en dit was echt wel het beste op ELK gebied
waar ligt amara beach? Hayat Long Beach lijkt mij wat verouderd. Ik kan fout zijn maar ben voor het moment te teleurgesteld om op wat dan ook positief te reageren.
Amara Beach Resort is lid van de bekende Amara World-keten en biedt u alle troeven van een vijfsterrenhotel: eersteklas service, verzorgde buffetten, heerlijke à-la-cartemenu’s, stijlvolle kamers en een ruime waaier aan ontspanningsmogelijkheden. Het wijnhuis en het thalassocentrum zijn absoluut een bezoekje waard. Zonnekloppers voelen zich thuis aan het verzorgde zwembadencomplex of aan het mooie zandstrand. Extra verwennerijen zoals bloemen bij aankomst en elke dag vers fruit worden speciaal voor u klaargelegd in de juniorsuite.
Ligging
Direct aan het privézandstrand
Op 4 km van Colakli
Op 6 km van Kumköy
Op 10 km van het centrum van Side
Op 22 km van het historische Aspendos
echt super hotel ken verschillende mensen die meermaals gaan
zeer verzorgd , veel variatie en gala-avond echt super.
geef anders eens uw mail adres wil gerust verschillende foto’s doormailen
groetjes
hayat long beach is niet zo duur hotel bij ado travel 18 mei 15 dagen
1500 euro.
bij tjingo nog goedkoper
joopenbep
en op 27 april 1270 euro
geen denken aan! naar hayat long beach ga ik niet!
Zal wel iets anders zoeken
Voor dezelfde prijs en kwaliteit als granada luxury
@ lien,
ben bezig met de foto’s ![]()