Wij hebben vandaag contact gehad met ADO travel.
Zij hebben ons verteld dat zij op schema liggen.
Zij waren ook zo aardig om ons foto’s toe te sturen,
wij willen dit graag met jullie delen.
Veel plezier met het kijken aar de foto’s.
Groetjes Loek en Wilma den Broeder:zon02:
Ik denk dat er veel mensen gelukkig gaan zijn als ze dat zien ,ik zal morgen eens proberen contact op te nemen met de baas van het hotel ik zal U dan iets laten weten groetjes JOSEPH
Het ziet er prachtig uit tot zover. Hier worden we vrolijk van ,of niet soms?
Ben ervan overtuigd dat het helemaal goed komt.
Wij beginnen al een beetje de kriebels te krijgen na het zien van deze fotos.
Bedankt hiervoor ook aan ado travel.
Granada nog 8 weekjes en we komen eraan laathet zonnetje maar komen.
We zijn begonnen met aftellen:vak02:>>>
Groetjes uit Leiden van Trudy en Richardcheercheercheer
Op een Duits reisforum wordt aangegeven dat de bouwvakkers rond het gebouw in tegenstelling tot het managment aangeven dat het hotel nooit op tijd klaar is. Joseph, heb jij al contact gehad met de manager?
Zo niet zou jij hem uitleg kunnen vragen voor deze uitspraken.
Overigens doen deze foto’s gisteren gemaakt mij helaas toch wel weer twijfelen aan de manager zijn woorden.
Yente, dat is een goed idee.
Ik zou wel eens foto’s willen zien van de rechterzijde waar een soort waterval moet zijn en tennisbanen. Ook een “normale” overzichtfoto vanuit een verdieping op het zwembadlandschap
zou meer duidelijkheid moeten geven. Dit soort foto’s worden ook niet door ADO gemaakt waardoor je eigenlijk geen overzicht hebt. Het feit dat bovenstaande foto’s niet genomen worden zegt veel. Dat de benedenverdieping niet klaar is blijkt uit alle foto’s maar dat kan in een maand nog wel klaar zijn. Dat ze doorwerken zie je aan de ingang die in een goede week betimmerd is.
Als ze over een weekje niet de “softopening” laten plaatsvinden weten we denk ik wel zeker
dat het niet op tijd klaar zal zijn omdat dan de woorden van de verantwoordelijke managers van geen waarde blijken te zijn.
Hebben vandaag onze reservatiedocumenten gekregen. Er is idd geen waterpolo of turkish tent zoals wel vermeld stond in de brochure van sunjets. 10 mei vertrekken we, hopelijk is alles klaar. Heb er een goed oog in.:vak02:
hallo tuskishe tent bedoel je een haman of een spa centrum want die zit er wel in teminste staat in de brocure van dti reizen dus ik weet het niet …groetjes en alvast plezierige vakantie :zon02:
Heb een mail gestuurd met mijn zorgen betreffende het opleveren van dit hotel.
Antwoord:
Dear Mr.Theuwis,
Thanks for your mail, first.
I can understand You that You worry about the opening.
I know how is the construction going and what is being done presently, somebody from
outside can not know or imagine about the construction, when will it be finished.
That’s why please DO BELIEVE that the Hotel will be opened (must be opened) before
the 1st.of May. And we already planned and confirmed some groups accomodation
On 23 April. I hope this information helps You to answer your question.
Kind Regards,
Mustafa Kadioglu
General Manager
Granada Luxury Resort & Spa
Lap, t’is zover! hebben juist brief ontvangen van sunjets dat onze reis naar granada luxury gecanceld wordt; wegens het niet tijdig klaar zijn van het hotel (9 mei) wij worden naar Hayat Long Beach gestuurd. Straks meer info…ga eerst eens een belletje slaan.
KARL,ik heb vrijdag-zaterdag-zondag-maandag en vandaag geproeerd te telefoneren en ik geraak daar niet meer binnen ,nochthans aanvang maart ging dat wel en ge kunt nog kiezen in het engels of in het duits mischien wil jij eens proberen hier is het nr 0090-2425275209 het klink percies alsof de fax opstaat groeten JOSEPH
heb daarnet gebeld naar sunjets, en die zeggen het volgende; we zijn ter plaatse geweest, en de werken schieten goed op, maar we durven het risico niet nemen voor degene die begin mei geboekt hebben. Als het dan toch niet helemaal klaar zou zijn op 9 mei, of als er mankementen blijken te zijn; dan is het te laat om ons nog ergens anders te boeken. dus nemen zij het zekere voor het onzekere en bieden ons bovengenoemd hotel aan, hoewel het iets duurder is (ook 5*) aan dezelfde voorwaarden. Wij hebben ook voor deze optie gekozen, en zullen dus tot onze spijt dit hotel niet kunnen inwijden
We hopen voor de andere vakantiegangers dat alles wèl in orde geraakt!!
Toch bedankt aan Joseph en alle anderen die tot het laatste erin zijn blijven geloven!! een aangename vakantie zonder muizenissen aan jullie gewenst!!
Mario
Ik heb daarnet een email gestuurd naar het hotel en de email kwam terug met de volgende melding :
The following message to <info@granada.com.tr> was undeliverable.
The reason for the problem:
5.3.0 - Other mail system problem 550-‘Spam Message Alert with 10.3 spam points’