Begint blijkbaar vorm te krijgen, maar daar is toch nog veel werk zo te zien.
Ik begin meer en meer te denken dat we daar begin juli op een halve bouwwerf gaan terecht komen. Ben benieuwd hoe dit afloopt ![]()
Ik denk dat het tegen juli wel in orde zal komen, maar tegen mei zullen ze toch goed moeten opschieten.
Hallo,
Heb zonet een mail ontvangen van het reisbureau Adotravel met daarop nieuwe foto’s van het hotel. Je ziet toch wel dat het iedere maal beter en beter is. Hopelijk is het zeker af in mei.
Groeten
Hannes
Wow het ziet er echt al prachtig uit! Deze foto’s zullen de mensen die in mei gaan ook wel gerust stellen!!! Ik kijk al uit naar het eindresultaat!!
De laatste hand nog aan de afwerking en het hotel kan geopend worden!
heey super ik denk dat het wel goed komt voor de mensen die in mei hier na toe gaan cheerwij gaan in juli
WAAUW ! cheer Dat ziet er al stukken beter uit, en ook heel mooi, dat komt goed voor de mensen die in mei vertrekken, je kan nu toch de zwembaden zien ook, ze doen echt hun best, bedankt voor de foto’s
iemand nog fotokes???
@ joseph heb je al eens gebeld na sunjets?
Hoi, bedankt voor de foto’s, zal voor velen onder ons een opluchting zijn dat de werken prima opschieten!!
Prachtig…ik heb weer nieuwe hoop…aankomst 23 Mei…
Bedank om de foto’s op het web te plaatsen !!!
groetjes uit Gistel.
evandous
Wow mooie foto’s, dank je hoor. Wij gaan 12 mei, ik heb er alle vertrouwen in. KOMT GEWOON GOED. joehoe. groetjes Wilma en Loek en onze vrienden Willem en Marian.
Het winkelcentrum is dat zo een heel stadje of zijn het echt allemaal winkeltjes op een hoop en ernaast niks meer ?
Groetjes :dag:
hallo het ziet er prachtig uit ik denk dat het 15 april toch af zal zijn hoor .
Bedankt voor de foto’s groetjes
yente, het is wel zoals ge zegt het zijn een hele hoop winkels bij elkaar ,ik moet wel zeggen ik ben daar voorbij gereden maar niet gestopt. Maar wilt ge eens een dagje gaan winkelen ga dan ALANYA dat is een klein 25km en zeer mooi vooreen daguitstap met de taxi en niet duur groetjes
Beste,cheer
Het is eigenlijk een volledig winkelcentrum met 350 winkels. Toen wij er waren stonden er nog veel winkels leeg, maar ik denk tegen het seizoen dat alles wel verhuurd zal zijn. Het was er wel heel gezellig om rond te wandelen. Ook stond er voor het shoppingcentrum een grote bus waarop stond bus free, dus wij denken dat die langs de baan zal pendelen voor al die hotels langs de baan. Maar op 15 min. wandelen ben je er ook, is misschien wel goed voor de overtollige kilo’s eraf te stappen. Indien er nog vragen zijn, stel ze gerust.:vak02:
FREDJE, ik heb contact opgenomen met Sunjet en ze zeggen dat niet vergoed word en dat dit vermeld staat in de “algemene voorwaarden” van SUNJET
Hallo iedereen,
net nog eens op de website van het hotel geweest maar geraak niet in de fact sheet, consept enzo.
Mss mensen die hier nog problemen mee hebben of mss wel in geraken?
Groetjes
Sunjets is dan wel één der goedkoopste maar veel hulp of bereidwillige samenwerking is er toch niet hoor.
Als ze iets kunne doen da geen geld kost—>ALTIJD
Ma wacht tot het iets kost ![]()
Beste Jochen
Ja de website van het hotel is wel zeer mooi, maar zoals je schrijft niet meer zoals enkele maanden geleden…dan kon je via brochure enz…meer lezen over de service van het hotel, nu zie je dat niet meer enkel nog de foto’s van de makette…op de link naar de reservatie’s werkt het wel…verder niets ! Maar ik denk dat het voor de meimaand wel in orde komt !
evandous
Ja hoop het wel ja
vertrekken 20 mei dus … nog even afwachten
Groetjes:dag: