Hallo bedankt voor de foto’s maar is het mogelijk voor ze door te sturen naar [EMAIL=“verhaeghe-decraene@telenet.be”]verhaeghe-decraene@telenet.be hartelijk dank. Zijn jullie ook binnen geweest hoe is het daar al.groetjes
Beste,
Wij zijn niet binnen geweest, want we mochten niet omdat het te gevaarlijk was zei de securetie. Ook konden we de manager niet spreken. Van de sec. mochten we zelfs geen foto’s nemen, hij heeft gezegd dat het hotel open gaat mei 2010.
he,snellenEddy ik zie juist dat je den 10 juni toekomt met je vrienden ik zal er al zijn want wij komen de 4 juni toe dus we zullen er daar eens een lap op geven . Ach ja van waar zijn jullie, wij zijn van St-Truiden en wensen je een goede vakantie toe
hallo,
nogmaals naar sunjets geweest en zogezegd nog een reis naar granada de luxe geboekt zie onderaan bij opmerking (aan de pagina om uw kamer te kiezen) er is geen turkisch tent en geen waterpolo??? staat dat ook bij jullie?
groetjes
HEDWIG, Ik zal daar voor zorgen dan hebben we dat toch weer gehad nietwaar? JOSEPH
Beste potentiele Granada bezoekers,
Is het een idee zodra iemand van ons een bevestiging of annulering van dit hotel ontvangt dit te melden op dit forum.
We hebben overal geboekt: in Belgie, Nederland, ikzelf in Duitsland.
Dan kunnen we eventueel snel scties ondernemen naar onze reisorganisaties of opgelucht adem halen.
Vooralsnog zegt mijn reisorganisatie ook de bouw te volgen en dat de hoteleigenaar zegt dat alles op tijd open gaat.
Groetjes,
Geert-Jan
FRANK, Ik woon namelijk op den houtmarkt in ST-TRUIDEN ,wanneer zijt Gij met vakantie in TURKIJE ? Zien we elkaar ginder ik ben er van 04 juni tot en met 25 juni:dag:
Joseph,
ik ben er van 29 juni tot 14 juli. We gaan elkaar dan juist missen natuurlijk.
Spijtig, 't is altijd prettig iemand van de streek te kennen nietwaar.
Ja dat is jammer, maar daarom even goede vrienden he Frank
Je kan misschien een fleske achterlaten bij de bar???,
Ik zal dan een fleske meebrengen als we terug zijn.
dat is een goed gedacht en zeker te doen ,ik zal de barman inlichten en er desnoods een briefje bijdoen. joseph
Re: Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort
hallo,
nogmaals naar sunjets geweest en zogezegd nog een reis naar granada de luxe geboekt zie onderaan bij opmerking (aan de pagina om uw kamer te kiezen) er is geen turkisch tent en geen waterpolo??? staat dat ook bij jullie?
groetjes
Ja,Fredje dat komt er bij ook voor ik denk dat geen waterpolo mag spelen in het zwembad ,maarwat die turkish tent aangaat sla mij dood . Ik denk dat het niet klaar is ,want in de boek van SUNJET is dat wel voorzien groetjes joseph
krijgen we daar dan een vergoeding voor? ? ?
:dag: Ik zal morgen eens telefoneren naar SUNJET en de vraag eens stellen en ik zal U iets laten weten . Mischien mogen we nu gratis gaan ,dat zou iets zijn he dan ga ik in Oktober terug!
ze zouden dan toch een extra korting mogen geven e
ons geld moet ook goed zijn om te boeken :-):zon02:
x
x
hallo allemaal
wij gaan 09-04-2010 voor 8 dagen naar okurcalar(hotel vikingen).
mijn vraag is ik heb net een laptop en wil die mee nemen om jullie
op de hoogte te houden en foto,s te laten zien.maar weet niet hoe
dat gaat.kan ik daar gewoon inplugge? moet ik een wachtword hebben?
of iets anders ik hoop van jullie tips te krijgen.
groetjes van joopenbep
Als er in dat Hotel Vikingen internet voorzien is, moet dit in principe lukken door, ofwel “in te pluggen”, ofwel draadloos (WiFi) als dat aanwezig is. Of je een wachtwoord zult nodig hebben weet ik niet. Ik kan mij voorstellen van wel. Maar dat zullen ze je aan de receptie ongetwijfeld kunnen geven.