Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

Hello we zijn allen zeer benieuwd naar je foto’s in alle geval vriendelijke dank bij voorbaat !!

groetjes uit Gistel.

Edgard

2 likes

hey van der auwere,
super dat je foto’s hebt kunnen maken. Mijn man en ik vertrekken 10 mei. We vroegen ons af of er in de buurt een kledingmarkt is en op welke dag die valt? Zouden er rond de periode van mei veel russen zijn?
we kijken uit naar je foto’s!

Hierbij al de foto’s die wij hebben genomen op zaterdag 20 maart 2010.

Straks zal ik antwoorden op de vragen die jullie mochten hebben.

Deze foto’s zijn serieus verkleind om gemakkelijker te kunnen uploaden. Als er behoefte is om deze in groot formaat te bekijken zal ik trachten deze op mijn webruimte te plaatsen, zodat jullie ze daar dan voluit kunnen bekijken. Ik hoor het dan wel…

Tot later…

36 likes

Hallo, Van der auwera :dag:
Hopelijk een goede vakantie achter de rug :zon02:
Alvast bedankt voor de foto’s, het ziet er terug al
een stuk beter uit ,en er is zo te zien ook nog veel
werk, zie rond het hotel nog een puinhoop,en weet
niet hoe het gesteld is met de zwembaden, hopelijk
komt dit allemaal in orde voor de mensen die in mei
vertrekken, blijven duimen zeker en moed niet verliezen
groetjes
Pluche cheer

Precies wel nog veel werk aan het hotel, als het 1 mei open gaat. Want niet alleen nog veel puin buiten, maar binnen blijkbaar ook nog veel werk.
Wij gaan in juli, ik duim voor de mensen die in mei gaan.

Een vraagje, hoe lang zou het ongeveer rijden zijn van de luchthaven?
En naar het shoppingcenter gaan is dus te voet ook te doen?

Alvast bedankt

Jeannine, Tongeren

JEANNINE, het is ongeveer 90 min rijden naar het vliegveld als ge rechtstreeks naar ginder gaat ,en wat het winkelcentrum aangaat dat is gemakkelijk te voet te doen .groetjes Joseph uit st-truiden

1 like

Jan en Tania De Souter-Gyde
hebben geboekt voor dit hotel.
Wij zijn van Brugge (St.-Andries)
Periode van 29 juli tot 12 augustus met twee dochter van 14 jaar!
Hopelijk is alles ok

heey joseph dat winkelcentrum is dat in avsallar of een ander centrum ? groetjes margriet

Hallo,

Wij gaan in augustus ook 2 weken naar dit hotel. Met 4 kinderen (14 - 12 - 10 - 8 (de oudste 2 en de jongste jongens en 1 meisje) en met nog 4 volwassenen. We zijn benieuwd…

ik weet niet hoe ik een bedankje moet sturen. kan iemand dit eens op dit forum zetten. Bij deze: van der auwera: ook vanwege ons nen dikke bedankt. En jds 363, jullie zal ik in augustus ook ginder tegenkomen (ikzelf en mn 3 kids 13-16-18-18). Ik kijk er echt naar uit.:wereld:

Onderaan bij de post zie je 4 pictogrammen.
De rechtse daarvan is “bedankt” met een duim omhoog.

Wanneer je daarop klikt, bij de post die de persoon geschreven heeft die je wilt bedanken, komt het in orde. :wink:

2 likes

jds363,

Ook hebben wij een dochter van 14 jaar bij ons en wij gaan van 20-07 tot 03-08 dus we komen daar elkaar wel tegen denk ik. Leuk hoor allemaal jeugd van die leeftijd.

Groetjes conenleen

Er is weeral veel verandert sedert de laatste foto’s. Ik zie dat ze ook bezig zijn met het ponton in zee aan te leggen. Ik was al bang dat ze daar niet mee gereed zouden zijn. Maar wij vertrekken maar op 25 juli, dus… nog tijd zat. Alvast bedankt voor de foto’s.

Hallo vrienden…
Hoe langer ik naar de foto’s kijk hoe meer ik denk dat er in de maand Mei nog geen opening zal zijn …jammer afwachten wat nieuws er van Sunjets half April in de bus valt…!
Groetjes uit Gistel.
evandous

hallo vrienden

wij, koppel hebben geboekt van 21juni tot 30 juni 2010 granada de luxe. wij zijn uit w-vl

groetjes

p.s. bedankt voor de foto’s !!!

hey allemaal
de foto’s zijn op 20/3 genomen dus nog een week of 6 te gaan.Voor de mensen die begin mei vertrekken ik zou nog nie panikeren!wij hebben eens naast een hotel gezeten dat een week voor opening nog belange niet klaar was en we dachten dit komt nooit goe.maar tegen de openingsdatum was het klaar op kleine details na.ge kunt u niet voorstellen wat werk dat er op 1week kan verzet worden,ze werken daar dag en nacht met man en macht.Ik heb er vertrouwen in voor de eerste reizigers!Groetjes en een fantastische vakantie

2 likes

Hallo wil even weten ligt het hotel dicht bij Botanik of weten jullie dat niet B. V. D. Hannie

hallo, ge moet gaan kijken op google maps en vraag van A okurcalar naar B botanik en klikt dan op bereken en ge krijgt antwoord ,want ik weet niet welk hotel het is. groetjes JOSEPH

MARGRIET 99, Dat winkelcentrum ligt NIET in Avsallar want Avsallar ligt aan de buiten zijde van Alayna,en dat is ongeveer 9km van het hotel dus ±15 min met de auto daaaag JOSEPH

1 like

Wij vertrekken ook naar dit hotel op 10 juni samen met onze vrienden. Het blijft wel wat spannend of dat dat hotel wel zal af zijn. Kijken uit naar de eerste berichten, verslagen, van mensen die er voor ons naar toe gaan. Zelf zullen we uiteraard ook berichten over onze reis naar de Granada Luxury Resort!! :dag:

3 likes