Hey, beste forum bezoekers
Zo te zien aan de foto, zie je al terug vorderingen
en zie je de paaltjes in het water voor het badplatform
komt wel goed , alleen blijven in geloven !cheeren 't komt wel goed
groetjes
PLUCHE :dag::dag:
Hee !
wij gaan 3 mei, dus wij zijn ook één van de eersten!
Met hoeveel gaan jullie ?
Wij zijn 3 gezinnen, waarvan 2 meiden van 17.
hoi allemaal wij gn samen met twee koppels van 7 tot 15 augustus een van ons blijft nog een week langer wij zijn van oost vlaanderen, west vlaanderen en antwerpen, wij hebben 5 kinderen leeftijd tussen 15 en 18 we zien da volledig zittenlol2
Hey,
Wij zijn ook van oost vlaanderen en gaan van 2 to 16 aug en hebben een dochter van 18.
Zal daar druk zijn van belgen en de kinderen zullen hun wel zeer goed amuseren,vermits er veel aanwezig zullen zijn van elke leeftijdsklasse.
hey, wij arriveren daar op 9 mei ; west-vlamingen : u hoort ons wel !!
hou een plaatsje vrij aan de bar ![]()
:vak02:hallo allemaal ,ben juist terug ik zie dat er niet veel nieuws is bij gekomen ,maar ik denk wel dat alles in orde komt dus veel moet we maken er toch het beste van:zon02:
:dag: Welcome home Joseph, en nu maar aftellen naar juni???
groeten
hallo
ik ga 09-04–2010 voor 8 dagen naar hotel vikingen.
de buurman is granada luxury ik ga elke dag wel ff kijken
hoe het ervoor staat en zal foto,s nemen ook s,avonds
of ze door werken.en zou jullie zo gauw mogelijk de foto,s laten
zien.en ook verslag.
grt.JOOPENBEP
heey hallo alvast bedankt en een prettige vakantie :vak02:groetjes margriet ik ben benieuwd
Oef! cheer
Mijn zus kan nakomen bij ons van 30 juli tot 10 augustus.
We hebben nog een single kamer gevonden bij Calsedon.nl met vertrek vanuit Eindhoven. :dag:
Hoi vakantiegangers.
Wij stel, gaan van 13-5 tot 25-5 en net als alle mensen hier hopen we dat het hotel dan af is.
Maar helemaal goed kunnen we het niet op de foto’s zien, maar heeft iedere kamer een balkon???
Hopen dat ze snel doorwerken daar, zodat we er een prachtige vakantie hebben.
Zijn er nog meer mensen die dan gaan, zodat we vast een beetje kennis kunnen maken misschien.
Groetjes Hennie en Yvonne.:vak02:
Dag Joseph,
Ik heb vandaag bericht gekregen van Sunjets, een brief met vermelding dat zij de werken opvolgen ter plaatse en dat half April zal beslist worden worden wat er met de reservaties voor Mei eventueel zal gebeuren indien het hotel niet af is !
Wat denk jij daarvan ?
Groetjes uit Gistel.
evandous
Joepie,
goed van joop en bep.
Applaus voor jullie.
Zet de werklui maar aan het werk.
Groetjes wilma
Hallo,EVANDOUS wat mij wel opgevallen is ,dat er in de prijzenboek van SUNJET de prijs te vinden was vanaf 01-05-2010 en als je nu op de site van SUNJET de prijzentabel opvraagd dan begind die pas op 20-05-2010 eigenaardig he ,dus ik denk dat er wel gaande is .Maar allee laat ons hopen van niet,ik zal nog eens proberen kontakt te krijgen met de baas ok
hallo kan het ook zijn dat dit hotel tot die datum is volgeboekt ? wij gaan van 14 juli tot 28 juli geboekt bij dti reizen ned, en als ik daar kijk, kan pas vanaf september weer geboekt worden dus ik weet het verder ook niet ,mijn zus gaat 3 mei na dit hotel dus dan weten we meer groetjes margriet :vak01:
MARGRIET,ik heb juist eens nagekeken bij Sunjet en heb geprobeert te boeken voor 8 dagen en alle plaatsen die zij ter beschikking zijn volzet tot en met 30-08-2010 dus het hotel kan volgeboekt zijn zoals U zegt ,maar de prijzen blijven wel op side staan en dat is niet het geval voor de periode van 01-05-2010 tot en met 19-05-2010 maar ja
Hoi,
laatst heb ik een foto gezien van het hotel in opbouw maar langs de straatzijde. Eén probleem, ik kan ze nergens meer terugvinden. Weet iemand waar deze staat???
Thanks
pat Antwerpen
hallo bedoelde u bij www.holidaycheck.de groetjes margriet
Pat: kijk op pagina 18 bericht 345 . Ga ook naar reiswijzer dan Turkije -orkurcalar-granada luxury foto nr5-6-17-18-19 .En je kunt ook naar pagina 21 bericht nr 415. veel plezier groetjes JOSEPH
Hallo iedereen,
Wij zijn van gisteravond terug thuis, in de loop van de avond zullen er enkele foto’s op dit forum bij komen. Helaas zijn we niet binnen mogen gaan, daar het voor de veiligheid niet mocht. We mochten normaal gezien geen fotot’s nemen van securitie, doch wij hebben er een enkele genomen. Ik kan jullie wel zeggen, dat ze daar met man en macht aan het werken zijn. Wat betreft de ligging, het is langs een drukke baan, op een kwartiertje stappen heb je een groot shopping center. (denk wel dat er een gratis pendelbus is naar het shoppingcenter)
Foto’s volgen en indien je nog iets wil weten, stel de vraag gerust.