Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

hallo cheer, deze foto’s staan al op het forum hoor,
hopelijk zijn ze nu al een stuk verder met de werken !
groetjes
PLUCHE :dag:

2 likes

Hoi Joop en Bep, wij komen ook uit Den Haag, wij gaan 13 mei, hopelijk is het hotel dan klaar???
Tot horens
Gr Loek en Wilma

1 like

Hoi allemaal, ja ook wij gaan naar Granada Luxury, wij vertrekken op 12 mei voor tien dagen.
Wij {Loek en Wilma) gaan met Willem en Marian ook uit Den Haag.
Als wij terug komen infomeren wij jullie snel.

Dan gaan wij (Loek en Wilma) op 16 oktober met Arlette en Alex,onze kleindochter Luca, Amy en Paul. nog een keer.

Groetjes Loek en Wilma

Ik ben 17 :biggrin:
En ik ben er van 06/08 tot 17/08 :dag:

haha Joop en Bep, het moet 12 mei zijn. ik heb bij jullie 13 mei getypt, foutje.
/Groetjes Wilma

Oh, okee,
dan zal ik je wel tegenkomen dan :wink:

Jah wrs wel eh… :wink:
waar woont gij ?
:dag:

Breda, Noord-Brabant,
en jij?

Antwerpen , Belgie

okee :wink:
heb je msn? stuur anders even bericht via profiel
of prive

Okej… :dag:

hallo iedereen ik heb een foto gekregen van de heer Mustafa maar ik krijg hem niet op deze site goe moet je dat doen groetjes

2 likes

Beste, Karl cheer
Zou je willen helpen, maar weet ook niet ,
hoe dit moet, hoop dat er hier op de site een goede
ziel is die u kan helpen, want ben wel benieuwd
hoe het ginder is
groetjes
PLUCHE :dag:

Als je op antwoorden klikt en dan naar beneden scrollt, zie je bij “overige opties” … foto’s, video’s of andere bestanden toevoegen.

Klik op beheer bijlagen en er opend een ander venster.

Daar kun je zien hoe groot het betreffende bestand mag zijn en kun je ze toevoegen.

:slywink:

3 likes

Hoi, wij zijn benieuwd naar je foto, hopelijk krijgen we hem snel te zien.
Groetjes

hallo ik heb de foto moeten door sturen naar iemand anders en die persoon zal hem op de forum zetten groetjes

5 likes

Wij hebben net geboekt voor 1 mei. We zullen dus de eerste zijn!:vak02:

Hallo allemaal:

Onderstaande geplukt van Duits Turkei forum.
Karl ik had jou mijn e-mail adres gegeven voor het plaatsen van
de foto’s. Ik heb ze niet ontvangen.

Groet,

Geert-Jan

[ul]
[li]Diesen Beitrag melden[/li][li]Mit Zitat antworten[/li][/ul]Re: Granada Luxury Resort & Spa?

[

http://www.side-manavgat.de/forum/styles/prosilver/imageset/icon_post_target_unread.gif

](http://www.side-manavgat.de/forum/viewtopic.php?p=11450#p11450)von Kai1974 » 20.03.2010, 16:44
Hallo Ihr Lieben,

ich habe neue Info für euch !!!

Hatte am 17.03. eine Email ans Hotel gesendet und heute Morgen Antwort bekommen.

Hier meine Anfrage :

From: Kai Adler Sent: Wednesday, March 17, 2010 1:00 PMTo: info@granada.com.trSubject: Hotel Eröffnung Anfang Mai 2010

Sehr geehrte Damen und Herren,

hiermit möchte ich anfragen ob bis Anfang Mai die Baumaßnahmen an Ihrem Hotel fertig sind,
sowie auch die Badeplattform und alle von Ihnen Angebotene Leistungen zur verfügung stehen.

Meine Frau und ich unsere nachträglich Hochzeitreise machen und einen Wunderschönen Urlaub bei Ihnen erleben möchten!

Da wir vom 02.05 - 16.05 bei Ihnen gebucht habe.

Wir bitten um rückantwort !!!

Mit freundlichen Grüßen

Kai und Krisztina Adler

Rückantwort Vom Hotel:

Sehr geehrter Herr Adler,
hiermit möchten wir Ihnen mitteilen, dass wir uns für Ihre Entscheidung bedanken und versichern Ihnen, dass Sie einen traumhaften Urlaub haben werden.
Unser Hotel GRANADA LUXURY RESORT & SPA wird definitif am 01.05.2010 mit allen Leistungen, die angeboten werden, auch die Badeplattform, eröffnet.
Wir freuen uns auf Ihren Besuch und verbleiben,

mit freundlichen Grüssen
Nurten Işık
Sales & Marketing Representative

Hier de foto van Karl

Foto is gertrokken op 11/03/10

17 likes

pff xd kweet ni wa ik mij daarbij moet voorstellen , precies of de werke ligge stil ??? zit daar nu vooruitgang in of ni ? kzie het echt ni goed
tis wel mooi enzo amar precies of tgaat ni goed vooruit ?? X