Wij zijn ook van Sint-Niklaas ![]()
ali jah feitelijk van tielrode ma das zo goe als sint niklaas ![]()
wij gaan van 30 juni tot 10 juli
groetjes
awel Waaslanders, limburgers of de rest van vlaanderen, den tijd da we er samen zijn zullen wel er ne keer nen goeen “lap op geven” hé, en er is nog altijd de eerste week van augustus de " Lokerse Feesten hé" goeie groepen!!!
Dan zullen wij elkaar zeker tegen het lijf lopen, want wij gaan van 30/07 tot en met 13/08.
Voor de mensen die al voor juli naar Granada Luxury Resort gaan,
willen jullie mij een plezier doen?
Het is de eerste keer mét baby op vakantie voor mij en ik vraag me af of er in de buurt een supermarkt is waar ik wat babyspullen kan aankopen zoals pampers (of ander merk), potjes groentenpap (westerse merken of turkse merken), Betterfood start koeken en Evian water voor de flesjes?
Als dat nog allemaal bij in mijn bagage moet dan wordt het heel erg moeilijk vrees ik.
Mijn dochter van 13m is (voorlopig) nogal allergisch aangelegd en toen we boekten was ik van plan om haar gewoon te laten mee-eten met de keuken van het hotel maar zoals het er nu uitziet is dit heel moeilijk omdat ze ook niets van melk, boter, ei of afgeleide produkten etc… kan verdragen. Ze kan er nog uitgroeien maar die kans is klein dat het nog gebeurt voor eind juli…
hallo msmity ,wij zijn een koppel met 13jarige dochter en vriendinnetje uit evergem (o.vl)en gaan in dezelfde periode als jullie
Hoi, wij gaan in september. Kan me iemand zeggen waar ik recente foto’s van dit hotel kan vinden???
thanks
pat
Hoi,
ik ga van 10/8 tot 24/8.
Zijn er nog meer kinderen van rond de 14/15/16
rond die periode. (ik word 17/8 15)
Groetjes Job
ik was hierboven vergeten te zeggen dat ik
Granada Resort zit ![]()
sorry
Hoi Job Ik heb je reaktie bij het bijbehorende hotel geplaatst. Wellicht vind je hier nog meer reakties, of vinden mensen je als ze hierop zoeken
Een fijn verblijf in augustus
Beppie1
hallo wij zijn 2 koppels uit limburg uit lanaken en bree
gaan van 15/9/2010 tot 30/9/2010 naar ** Granada Luxury Resort**
grtz
j
Hey Job1995 op 20/08 komen wij aan in het hotel en mijn dochter van 13 met haar vriendin van 13 zullen blij zijn dat er belgen zijn van hun leeftijd.
hopellijk zien we elkaar daar;
Hallo allemaal ik ben ieder geval blij om te lezen als wij gezin 1 zoon van 13 jaar van 14 juli /28 juli veel nederlanders en belgen tegen komen en zo min mogelijk russen
hoi
wij gaan ook van 11 juli tot 22 julie en hebben twee zonen van 12 en 13 jaar tot daar en hopen op een toffe vakantie
grz carla en jp
Hoi,
ik ga ook met mijn ouders en mijn broertje (10 jaar)
naar granada, dus wij kunnen ook op de lijst ![]()
Groetjes Job (word 17/8 15)
voor meer foto’s over stand van zaken bouw open deze link
http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/foto/259445/111075/foto.html
hallo
dit zijn al oude foto,s van eind januarie,
gepost door josfeh 5-2- 2010
heey carla leuk, volgens mij vermaken onze kinderen zich wel, zijn veel van die leeftijd in deze periode, verheug me er wel op hoop dat alles op tijd klaar is :zon02: groetjes margriet :dag:
die fotos op vakantie reiswijzer heb ik daarop gezet op die website voor mensen die ons forum niet volgen hierop wereldwijzer , joseph heeft die fotos getrokken en op deze website wereldwijzer gezet en ik heb die fotos op reiswijzer gezet hopelijk vind joseph dat niet erg ?
groetjes X
hallo op www holidaycheck.de staan ook wel foto s groetjes margriet:dag: