Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

Karl , gij hebt dat toch ook gezien ik weet zeker toen ik daar ben geweest stonden er zeker geen palmbomen. wat gaat de volgende verassing zijn? allee ik ben er mee weg tot binnen 14 dagen Groetjes JOS

Joseph mag ik je een prettig en zonnig verlof wensen ???
Tot een volgende keer !
mvg.
Evandous:dag:

Dag Joseph,

We wensen je een ontspannen en zonnig verlof toe.
Breng de zon maar mee als je terug naar Belgïe komt.
Grtjs:zon02:>>>

hallo,
we zijn een belgisch koppel uit evergem met een dochter van 13jaar en een vriendinnetje van 13 jaar.
wij gaan naar dit hotel van 20/08/2010 tot 31/08/2010, zijn er dan nog belgen met kinderen aanwezig?

je mag ons aan het lijstje toevoegen 2volw. en 2kids van 13jaar(meisjes). we gaan van 20/08 tot 31/08

beste martinecris ik ben blij te zien dat er op deze datum nog belgen naar dit hotel gaan .greetz

hééj wij zijn ook uit aalst en gaan ongeveer dezelfde periode namelijk van 24/07 tot 04/08 we gaan met ne groep van 9 man

Hebben er nog personen een vriendelijke brief gekregen van Sunjets ?
Ze schetsen de situatie en besluiten dat er eind maart een evaluatie komt en…dat er indien nodig een passend alternatief zal worden voorgesteld.
Ze vermelden ook dat er momenteel in twee ploegen werken om de werkzaamheden te bespoedigen.

Euhh … neen, nog geen bericht gekregen van Sunjets :confused:

Mss de reizigers die binnenkort vertrekken ?

:vak02:[/SIZE][/FONT]

Hallo iedereen,

Zoals ik al bepaalde keren vernoemd heb, wij vertrekken volgende week woensdag naar die regio op vakanie. Natuurlijk gaan we een kijkje nemen om te zien waar we in juli terecht komen. Wij blijven 10 dagen weg, daarna zullen we wel voldoende informatie op dit forum zetten. Allé tot één van de volgende weken.
Fam.storms-van der auwera uit Kessel

14 likes

Een hele fijne vacantie en maak ook wat foto’s van het hotel:vak01::vak01::dag::dag:

hallo, wij gaan van 11 aug tot 21 aug met twee koppels en drie kinderen van twee van 15 jaar en één van 4 jaar

heb gezien dat er nog mensen uit het Waasland ongeveer dezelfde periode in het hotel zijn nl “Ronnylucie”, van waar zijn jullie? wij van Lokeren

wij hebben een boeking van 13 tot 23 mei

hallo we wensen jullie een prettige verlof toe. Breng maar veel fotos mee en anders werk je maar een beetje mee dat het vlug af is. groetjescheer:dag:

1 like

Hallo wij zijn 2koppels uit Limburg met 4kids.2jongens van 17, 1meisje van 15 en 1jongen van 8.We gaan van 11/08 tot 22/08.
Hopelijk brengen de eerste reizigers goed nieuws mee.

wij zijn van sint niklaas en blijven tot 16/8:dag::zon02::turkey:

goeie reis en doe ze daar de groeten van ons.Zeg dat er al veel belgen in de startblokken zitten om te vertrekken.Misschien werken ze dan nog wat harder door.We zijn ook in volle verwachting naar nieuwe foto’s van de werken neem er dus maar veel.
Groetjes en heel veel plezier.Het weer ziet er allesins al veelbelovend uit.:vak01::dag::zon02::turkey:

1 like

HALLO, WIJ HEBBEN GISTEREN ZO EEN BRIEF GEKREGEN VAN SUNJETS WAARIN STOND DAT DE WERKEN WERDEN OPGEVOLGD DOOR EEN MEDEWERKER VAN SUNJETS EN ER STOND OOK IN DAT BEGIN APRIL WORDT BESLIST OF HET HOTEL KLAAR ZAL ZIJN OM OP EEN CONFORTABELE MANIER VAKANTIE DOOR TE BRENGEN WAT NORMAAL IS.DUS AFWACHTEN TOT BEGIN APRIL OP GOED NIEUWS WANT WIJ VERTREKKEN OP 9 MEI.GRTJS GEERT.:vak02:

2 likes