Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

en op welke datum ga je?

Wij gaan met 2 koppels van 10/6 tot 20/6. Zitten al vol spanning te wachten op de feedback van de pioniers in dit hotel.
Zijn afkomstig uit de streek van Aalst.

1 like

cheerHALLO,Hedwig ik zie juist dat we elkaar daarzullen treffen , Gij gaat van 10 tot 20-06 en ik ga van 04 tot 25-06 . Ik hoop dat we een zeer goede vakantie te gemoet gaan ,en wat het weer betreft ben ik gerust tot wederhoren>>> de groetjes

1 like

wij staan er al op ze maar de kids stonden niet vermeld vandaar groetjes

Hoi DeBilde 20.
Wij, koppel van Belgie zullen er ook zijn van 28/8 tot 12/9.

Mvg,

Ik en mijn vrouw vertrekken op 07052010 naar dit resort via eindhoven met adotravel als reisorganisator.
Ben zeer benieuwd naar verdere nieuwsberichten over granada resort.

Wij gaan dus, mijn man en ik 13-5 tot 25-5 hoe lang gaan jullie Jan jef?
We zijn ook heel benieuwd, en willen alle nieuwe berichten lezen.

wij gaan van 0705 tot 21052010

Hallo,

ben mama van 3 kids (12-15-17jaar)en vertrek zelfde datum als jullie.
Gaan jullie via sunjets? Tot in het hopelijk afgewerkte Granda luxury.
Groetjes Nancy

Dag Joseph, inderdaad, wij gaan daar een tijdje samen zitten (ik hoop dat we niet moeten meewerken om het hotel af te krijgen :biggrin:) Jij gaat daar wel geruime tijd zitten dus tijd genoeg om mee te klussen als het nodig is:lol: dat het klaar is als wij aankomen … goe gedacht hé
Wij zijn alleszins van zin om er een goede :vak02: van te maken en hopelijk met veel :zon02:

HEDWIG , ge moet U niet ongerust maken werken doe ik zeker niet ge zult me meermaals aan de bar zien , maar ja ik zal U wel aanmoedigen geen probleem . En dan nog het hotel is zeker af want dan is het al JUNI dus een zeer goede vakantie:zon02: nog de beste groeten

Wij zijn uit de streek van Aalst (O-VL) en wij vertrekken op 23 juni vanuit Brussel voor 10 dagen naar dit nieuw hotel. Het is onze dertiende keer dat wij naar Turkije gaan en de derde maal naar de streek van Alanya.Wij zijn ook benieuwd of het hotel zal klaar zijn.

Hierbij nog een foto gisteren naar mij opgestuurd.
Lijkt helaas veel op de andere van begin deze week.

3 likes

Nancy,

Wij zijn een Belgisch koppel en vertrekken vanuit Eindhoven omdat wij dicht bij de grens wonen.

De groetjes

:wereld::zon02:

is daar wa te zien in Alanya?wij zijn al zeker 20 keer naar Turkije geweest maar het is nu de eerste maal dat we zo dicht tegen Alanya zitten.Serra Palace was het verste voor ons langs die kant.Zaten daar op gegeven moment met 600 belgen.Heb zo het gevoel dat we nu ook weer talrijk aanwezig zullen zijn dus laat die russen maar komen we kunnen ze wel de baas.Plezant ook dat er wat oudere jeugd zal zijn want tis niet evident meer met een dochter van 18 die nog meewil op reis.

Hey allemaal,

Wij twee volwassenen en één zoon van 13jaar, hebben samen met ons beste vrienden geboekt in het Grandorada voor de periode van 29/06 tem 13/07/2010.

Ook ne dikke merci aan allen die de moeite deden om ons foto’s te bezorgen.
Alsook merci Debilde om ons toe te voegen aan de lijst, vergt ook wel wat job he.

Groetjes Wieder

Wij gaan van 5 mei tot 12 mei naar dit hotel! Wij hebben geboekt in gronau (duitsland) en vertrekken vanaf Munster.Wij wensen iedereen alvast een prettige vakantie toe!!:vak02:

Hebben jullie via internet geboekt?
Ik moet nog een single kamer hebben voor mijn zus die achterkomt bij ons en ik vind er nergens geen meer.
Kunnen jullie mij eens meer gegevens geven over jullie touroperator?
Ligt Munster ver van West-Vlaanderen?
Alvast bedankt. :kus:

Wij hebben niet op internet geboekt maar via reisagentur Meimberg in gronau.Het adres is enschederstrasse 8 telefoon +49-2562-3928 telefax+49-2562-21790, Email adres [EMAIL=“gronau@meimberg.de.Het”]gronau@meimberg.de.Het is net over de grens bij enschede.

Ik hoop dat ik jou wat informatie heb kunnen geven!!

Succes>>>

hallo iedereen heb je dat al gezien de palmbomen staan er al langs het hotel. doei groetjes karllol2

2 likes