Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

hoi
de mensen die in mei naar granada luxury gaan kunnen die als het mogeljk,
is foto’s op zetten.
wij zijn wel benieuwd.
wij gaan van 11 juli tmt 22 juli met twee volwassen en tweekinderen van 12 en 13 jaar.
>>>
grz jp en carla

hey carla
hebt ge de site ook al gevonden.
plezant zo he
wij zijn ook benieuwd.
jullie laten iets weten he als ge terug zijt?hebt ge ons mail adres nog?
groetjes
Ronny en Lucie

ja wij tellen de dagen ook al af.alleen hebben wij het geluk dat we tijdens de paasvakantie ook nog weg zijn dat breekt het wachten op de zomervakantie,al denken we er al veel aan want Turkije is ons vakantieland bij uitstek voor ons is dit zoals thuiskomen.Voor onze dochter is het ook plezant dat er wat leeftijdsgenoten zijn want dit is niet evident meer voor 18jaar.
Grtjs

je kan natuurlijk het hoogseizoen niet vergelijken met laagseizoen.wij zijn blij met onze 3500 euro voor 3 volwassenen.vorig jaar betaalden wij 1000 euro meer voor onze zomervakantie.
gtjs

wij betalen 2600 euro voor 2 weken in mei!
met 2 volwassen en 2 kinderen(13 en 15) via alltours.
op alle andere sites kwamen we ruim boven de 3000 uit.

1 like

Dag Joseph,
Heb vandaan nog eens naar de website van Granada.com.tr gesurft.
Op de tap " Reservation " kun je nu ook rechtstreeks boeken !
Ik heb eens geprobeert voor begin april en ok het lukt dus dat wil ezggen dat het hotel zal open zijn ? je tikt je e-mail adres, aankomst en vertrek in en je krijg via e-mail de prijs van je logies direct in je mailbox …eens uittesten, in ieder geval is Sunjets goedkoper.
groetjes evandous :thumbsup:

:zon02:

Hoi,

Wij zijn daar vorig jaar ook geweest. Prachtig hotel hé.:zon02:

Volledig met eens :wink:

Zeker voor herhaling vatbaar … wie weet hé Pluche … :vak01:

Heb het eens gechecked … voor de periode dat wij gaan (13 Juli - 26 Juli) zou het voor de goedkoopste kamer al 400 euro meer zijn dan we bij Sunjets betalen :confused:
Denk zelfs dat de vlucht daar niet bij inbegrepen is.

1 like

Wij (twee volwassenen en twee dochters van 18j. en 13j.) hebben dit hotel geboekt via Sunjets van 2 juli t/m 12 juli.
Op dit forum veel nutttige info gevonden, vooral de fotos geven een weergave van de huidige situatie daar. Ik hou eerlijk gezegd mijn hart vast dat alles tijdig in orde komt. Het lijkt me allemaal nogal beperkt in oppervlakte. Kijk alvast uit naar de eerste echte reisfotos. hopelijk kunnen die me dan wat gerust stellen.

Ach ge weet het toch ! 't was een toffe vakantie daar, spijtig dat het zo rap voorbij was he ! spelen met 't canarke en het bootje :redface:
ha!ha
groetjes :dag:

Hey,
wij zijn er 3jaar na elkaar geweest naar Marina Royal Palace
verleden jaar van 12 Juli tot 26Juli
hopelijk word granada resort ook zo he
grtjes
Pluche:dag:

wil je ons op de hoogte houden? Wij hebben vandaag de knoop doorgehakt en geboekt voor vertrek op 14 september voor 11 dagen, kamer met zeezicht. Alvast bedankt! Groetjes.

Mijn Zus (13) en ik (16) zijn er van 6 tot 17 augustus… samen met onze ouders natuurlijk… maar dus nog meer jeugd aanwezig… :smile:
Groetjes…:dag:

is nie echt raar hoor.De duplex kamers en dubbele kamers met zeezicht waren gratis.Dit maakt dat het goedkoop is.Als je eens gaat kijken naar andere hotels worden er voor zulke kamers soms duizenden euros meer gevraagd.
groetjes

Ja, maar dat is alleen met sunjets zo.

>>>

http://www.wereldwijzer.nl/data/urlaubsbilder/images/4/1157148034.jpg

ik heb op deze website nog 4 andere foto’s gevonden die hier op rijswijzer nog niet te zien waren ik geef jullie de link X "Bilder des Rohbaus im Aug..." Granada Luxury Okurcalar (Okurcalar) • HolidayCheck (Türkische Riviera | Türkei)

Groetjes Stefaan

8 likes

hallo wij 'gezin waarvan jongen 13 jaar ) gaan naar granada van 14 juli tot 28 juli ik had smorgens geboekt en s middags vond ik foto s van de bouw op holiday chec.de ik hoop dat het hotel op tijd af komt ,het wordt wel een mooi hotel groetjes margriet

hallo mijn zus gaat in de mei vakantie hier naar toe en wij 'gezin zoon 13 jaar ) gaan hier van 14 juli tot 28 juli na toe ik zal zeggen dat ze veel foto s moet maken en op deze site zetten ben zelf ook zeer benieuwd groetjes