Hey MaCaSa :zon02:
Goed zo ! nu kan je ook alles volgen
op dit Forum, je ziet dat wij niet alleen zijn he !
die voor dit hotel geboekt hebben, dus nu maar duimen
dat alles in orde komt en iedereen een fijne vakantie tegemoed gaat >>>
groetjes
pluche :dag:
Helaba,Bougie
De hotels dat je zojuist opsomde zijn prima,maar een ding moet je dan wel rekening mee houden(zeker in hoogseizoen)zijn wel heel prijzig vinden wij.
inderdaad dat heb ik ook gemerkt.
Ik moet wel zeggen dat de prijzen via de NL touroperators heel erg meevallen en Nederland is niet zo heel ver voor ons
Groetjes
Hey Ronnylucie en Bright,
Jullie hebben gelijk deze hotels zijn zeer prijzig zeker in het hoogseizoen.
Daarom dat ik daar nu niet heb geboekt , maar wel opzoek ben gegaan naar een nieuwe topper waarvan de prijs momenteel vrij ok is.
Volgend jaar zal Granada Luxury waarschijnlijk veel duurder uitvallen. Ik moet er ook bij vertellen dat er enorme prijsverschillen zijn als je boekt via Nederland(pak goedkoper) of via Belgie.
grtz,
Bougie
Hey bougie,
Wij hebben via sunjets geboekt ,en zijn gaan kijken naar de prijzen in nederland ,maar dat was daar voor de periode dat wij gaan niet goedkoper hoor.Voor de paasvakantie hebben we voor onze reis naar de domenicaanse via nederland geboekt en dat was een heel pak goedkoper.
Alles hangt af welke periode en de bezetting.Voor onze reis naar turkije granada Luxury betaalden we maar 3548 euro voor 3 volwassenen in een familiekamer met zeezicht.(type 23)
groeten
hej!
zouden de foto’s ook naar mij kunnen gestuurd worden want als ik ze opsla kan ik ze helaas niet openen op de één of d’andre manier … ![]()
[EMAIL=“daphnekeuh2@hotmail.com”]daphnekeuh2@hotmail.com
groetjes
Ahzo…
mercie voor de uitleg…
Groetjes :dag:
Hallo Joop en Bep,
Hoe weten jullie op tijd dat er nieuwe hotels worden gebouwd? Ik kwam er nu toevallig via dit forum achter maar halen jullie dan bij het reisbureau reisgidsen? Of checken jullie internet?
Groetjes
Hoi Allemaal
Wij stel 51/56 wagen het er op , we gaan van 13 mei tot 25 mei naar dit hotel.
We hebben in Duitsland geboekt, en vertrekken vanaf Munster.
Daar zeiden ze dat de pier half mei klaar zou zijn, dus misschien nog niet als wij er zijn.
Graag horen we van mensen die het er ook op wagen, en er deze periode heen gaan.
Weet ook iemand hoe die omgeving een beetje is?
[EMAIL=“yoman0206@hotmail.com”]yoman0206@hotmail.com
Groetjes H&Y.
Hoi Ik ben net op een Duitse site aan het kijken mbt Granada, tjee daar worden wel hele negatieve commentaren afgegeven op dit hotel, terwijl het nog geen eens klaar is.
Op deze site staat vermeld dat er geen strand is aan het hotel.
Maar als ik op de foto’s kijk zie ik aan de linkerkant wel strand, niet groot maar het is er wel.
Bij Sunjets staat dat er 648 kamers zijn, bij alltours.de staat 450 kamers.
Dat is het meeste commentaar wat je op de Duitse site hoort, er kunnen meer dan 1300 personen in dit hotel, dit wordt echt wel handdoekje leggen, omdat er gewoon te weinig ruimte is.
Beetje negatief misschien maar wilde jullie wel de mening meegeven van de “Duitse” gasten. ![]()
Joseph de foto’s die jullie gemaakt hebben staan ook op die site :wereld:
Marietje,
laat ze in duitsland maar negatieve reklame maken,dan hebben wij met zen allen ruimte zat!!!
:unibrow:Helemaal mee eens!
Hoeven wij geen handdoekje te leggen om 6 uur,haha
Volgens mij hebben de meeste hotels wel een capaciteit van 1000 en meer. In mei zullen we meer weten hoe en wat, ik ben er ook gerust in.
aan ronnylucie: de jeugd die ik meebreng (1 zoon + kameraad van 18 jaar, 1 dochter van 16, en een zoon van 13) zijn zeer verheugd te horen dat er weeral wat jeugd is bijgekomen in onze periode 3 tot 14 augustus. groetjes en we zien elkaar daar wel hé. wij tellen de dagen alleszins al af.![]()
Hallo iedereen,
Voor allen die graag 2 filmpjes ziet van het hotel in opbouw ga naar deze link.
Veel fun en tot daar binnen een paar maand.
hey, iedereen; als ik die prijzen zie die de meeste betalen voor dit hotel (3000 € en meer)
dan vindt ik dat toch redelijk prijzig! Wij gaan met zijn tweetjes 8 dagen in mei (hopelijk al open!) met sunjets voor 1000 € ; en vorig jaar ook met sunjets; begin augustus met zijn drieen (dochter van 15) voor 1600€ in een prachtig hotel in Marmaris! Toch even checken
voor je boekt zou ik zeggen!
Groetjes
:vak02:Mariorsca, wel ik ga al meer dan 10 jaar met SUNJET op verlof ,en ben altijd al goed uitgekomen en dit keer ook weer ge mag gerust weten wat ik betaal dit keer :ik vertrek 04 juni voor 3 weken met 4 volwassen personen en heb 4.724 euro betaald en ik vind dit niet veel,je hebt gelijk
Dat is juist Joseph, wij gaan ook al 10 jaar met
Sunjets en die is nog altijd de goedkoopste geweest
Zijn al met thomas cook, neckermann, jetair geweest
en die zijn veel duurder, hadden verleden jaar vrienden
die geboekt hadden bij neckermann voor Bulgarije maar wij betaalden
voor alles hetzelfde toch minder:dag:
wij zijn vorig jaar ook naar bulgarije geweest , maar wel met sunjets ,
naar hotel sunset resort in pomorie Xx
Hey Stefaan 93
Wij zijn al 3 jaar na elkaar naar Bulgarije geweest>>>
met SUNJETS naar het 5 sterren hotel Marina Royal palace:zon02:
in Duni , we twijfelden of we dit jaar niet terug zouden gaan
maar toen we het nieuwe hotel in de brochure van sunjets zagen
hebben we dan toch beslist voor Turkije samen met vrienden die we vorig jaar in Bulgarije hebben leren kennen , vertrekken samen op 13 juli,
hopelijk komt het ginder in Turkije in orde en zitten we allemaal ginder
op geen bouwwerf, maar wij moeten met alle mensen die er naar toe gaan de moed in houden :dag: