TAARTJE: wat de foto’s aangaat voor mijn part mag dat, en wat de ultra-all in betrefd ik ben verleden week in een ultra-all in geweest en daar was ook niet inbegrepen maar dit schommeld van hotel tot hotel .
Hallo iedereen,
Ons mag je vanaf heden ook aan het lijstje toevoegen.Wij zijn met 2 volwassenen en dochter van 18 jaar.Vertrekken op 2/8 tot 16/8 .Samen met ons gaat ook mijn zus en schoonbroer mee met hun 2 dochters 14 en 6 jaar.
Bedankt aan joseph voor de foto’s.
wij hebben trouwens ook met sunjets geboekt en hebben familiekamer.
haiio
debilde20
BEDANKT
joopenbep
Hallo iedereen
Even een update van onze kant uit.
Ik had een mail gestuurd ivm de duplexkamer die geen zeezichtheeft.
Ik kreeg van de manager een mail terug dat ze inderdaad om technische redenen geen duplexkamers met zeezicht kunnen maken. De duplexkamer bestaan wel maar alleen met landzicht.
Ik heb hem ook gevraagd wat de andere moelijkheden waren en hij zei dat ze verschillende suites hebben met 2 aparte kamers met zeezicht.
Sunjets boekt de duplexkamers met zeezicht zowiezo om naar “suites” familiekamers met 2 aparte slaapkamers tenzij de klanten akkoord gaan met landzicht.
Nu we de foto’s gezien hebben van Joseph(waarvoor nogmaals onze dank) en de mails die we terugkregen van de manager ben ik er zeker van dat dit hotel een uitstekende keuze is. De manier waarop de manager begaan is met de klanten vind ik persoonlijk super!
Het is voor onze de eerste keer naar Turkije en ik vemoed niet de laatste keer ![]()
Heben jullie trouwens nog andere hotels in andere streken die de moeite waard zijn te bezoeken? Misschien voor onze vakantie van 2011 tenzij dit hotel nog betaalbaar blijft natuurlijk.
Wij zijn altijd heel vroeg om te boeken omdat we van mening zijn dat er dan nog de meeste keuze is. Ik heb ook geboekt in november voor dit hotel.
Groetjes
Wij hebben een standaardkamer met extra bed en kinderbed en geen zeezicht maar wel balkon. De familiekamers/suites zullen wel nog ruimer zijn. Het ziet er in ieder geval mooi uit, ik heb nu geen zorgen meer over of het af komt of niet.
:dag:Brigcht ik zal je enkele hotels doorgeven waar ik zelf geweest ben:1 korumar in Kusadasi 2 fantasia in kusadasi 3 aegean dream in turgutreis ( bodrum) 4 la blanche turgutreis (bodrum) 5 vera club TMT in icmeler (borum) 6 sueno beach in side sorgun 7 voyage sorgun in side sorgun 8 sherwood breezer in antalya lara ik durf u wel zeggen dat deze hotels allemaal goed zijn, ik hoop u zo wat geholpen tehebben.>>>
Hey Bright,
Hier nog enkele goede hotels in Turkije.Amara Beach in Side,Amara Wing in Kemer,Voyage Sorgun in Side,Hemera in Side,Hebben er nog vele gedaan maar deze springen er wel bovenuit met topper amara Beach.Indien meerdere vragen ivm hotels mail je maar gerust.
Groetjes,RonnyLucie
:vak02:
Wij vertrekken op 6/10 voor 14 dagen M & H uit Veurne
ik heb er ook nog een paar : Amara Beach in side ( fantastisch !!!) , limak atlantis in belek ( Goed ) , magic life waterworld ( fantastisch !!! ) in belek ) , fantasia in kusadasi ( Goed ), limak limra was ook ni slecht in kiris / kemer (Goed )
groetjes X
ik heb eigenlijk nog een vraag voor JOSEPH : Is er al gesproken geweest over de steiger op de zee : je weet wel die fanatastisch mooie halve cirkel dat op de maquette staat met al die ligmatrassen op want die geeft toch nog zo een extra mooi beeld van het hotel vind ik , zou die er zijn ? want ze zijn daar nog niet mee bezig en ikw eet niet of dat veel werk is om die te bouwen of niet ?
groetjes X
Ela quality in belek is voor het ogenblik het beste en Omer in kusadasi het slechtste
STEFAAN 93: Die steiger zou gereed zijn volgens het gesprek dat ik gehad heb,maar ik zal de vraag nog eens stellen als ik binnen 3 weken telefoneer naar daar ok
okj
bedankt ![]()
X
Iedereen heel hartelijk bedankt voor de namen van de hotels door te geven.
Voor dit hotel zijn we er toevallig aangeraakt omdat ik merkte dat het in de titel stond op de site van sunjets dat het een nieuw hotel was.
Hebben jullie in het verleden al nieuwe hotels geboekt of is dit allemaal jullie eerste keer dat jullie in een nieuw hotel terecht komen?
Mijn moeder heeft het ook al gehad maar dat was ook eerder toevallig dat ze eraan geraakt is omdat zij buiten de schoolvakanties vertrekt.
We kunnen al bijna niet meer wachten en zitten al volop in Turkije met onze gedachten, alhoewel we nog op skivakantie vertrekken volgende week.
Groetjes aan iedereen en ervaringen en suggesties zijn altijd heel erg welkom.
hoy
wij zijn altyd op zoek naar nieuwe hotels en het is ons altijd goed bevallen en betaalbaar/
geloof mij je krijg hier geen spijt van. volgend jaar is hij veel duurder.
ben 2 x geweest in royal dragon voor een hele lage prijs,in sherwood breezers,whitte lilium.
zijn nu allemaal heelveel duurder.
grt. joop en bep
Goeienavond iedereen. ![]()
We zijn dus het koppel uit Destelbergen waarover Pluche het al gehad heeft, en waarmee we samen vertrekken op 13 Juli naar Granada Luxury >>>. Hierbij een bedankt aan het adres van Pluche om ons dit zeer informatieve forum aan te bevelen. :kus:
Een dikke pluim aan al degenen die zoveel moeite doen om iedereen gerust te stellen ![]()
De lijst van personen/families die naar ginder vertrekken ziet er alvast indrukwekkend uit. Hopelijk verloopt alles naar wens voor diegenen die ginder het eerst aankomen zodat we een prettig verslag (met foto’s
) mogen lezen.
Oja … MaCaSa staat eigelijk voor Marc, Carine & Sarah. Sarah, de dochter dus, wordt 20j en laat de “oudjes” graag eens alleen op reis gaan :biggrin:
Groeten vanuit Destelbergen.
Wij zijn in 2006 naar Arancia Resort geweest in Turkije, die was ook nieuw toen. Wij hebben een goede vakantie gehad en ook niet ziek geweest ofzo maar het is met dat hotel alleen maar bergafwaarts gegaan…
.
Van Granada Luxury Resort heb ik hogere verwachtingen.
hey allemaal,
wij zijn twee gezinnen met kleine kinderen (3 volwassenen en 3 kinderen) die vertrekken 29 juni tot 10 juli vanuit Eindhoven via Ado Travel.
Ik kan jullie al vertellen dat ik tot nu toe alleen maar zeer goede ervaringen heb gehad met nieuwe hotels: calista luxury belek,cornelia diamond belek. Deze waren het daarop volgend jaar vééél duurder.
Ik heb er dus alle vertrouwen in en zeker na het zien van al de foto’s, waarvoor THANKS!
Grtz vanuit Mechelen en Bazel
Hallo
Joseph en de Bilde hartelijk bedankt voor de fotos en alle info tot nu toe
Grote klasse!!!
Er is nog een hoop te doen maar ziet er goed uit
P.S zou je de fotos kunnen mailen naar [EMAIL=“rc.barends@telfort.nl”]rc.barends@telfort.nl
Alvast bedankt
Gr. Trudy en Richard