Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

Heel erg bedankt. Je ziet toch dat ze aan het werk zijn. Het zal wel in orde komen Voor aanvulling van de deelnemerslijst. Wij vertrekken:vak01:vanuit Zaventem met 6 volwassenen en een bijna 14 jarige.

1 like

:zon02:hier ben ik nog eens met voor iedereen wat informatie,van de luchthaven naar het hotel met de bus mag je rekenen op 1,5hr .Dan nu het antwoord op de vraag van DE BILDE 20 wat mij werd verteld zou dat torentje de lobbybar worden.Nu iedereen nog wat geruster stellen,zoals U ziet moet er nog veel gebeuren,maar wat U mischien niet weet is dat er op 01-04-2009 nog niets was gebeurd,en nu 11 maand later staat er toch al veel he! Heb je nog vragen stel ze dan maar, ik zal proberen te antwoorden .maandelijk mag ik contact opnemen met de baas :vak02::dag:

8 likes

Joseph, heb je enig idee wanneer de manager van het hotel foto’s op de website ging plaatsen (of ging dit enkel gebeuren wanneer alles daadwerkelijk klaar is) ?

En hier vind je 4 foto’s van 10 januari jl.

4 likes

Joseph,

ik heb de indruk dat er weinig ruimte is rond het zwembad en hotel of vergis ik mij???:question:

groeten

herman

Bedankt voor de foto’s leuk om de kamers al ingericht te zien.
Voor de update van de aanwezigheidslijst:
Wij hebben geboekt van 20 juli tot en met 31 juli vertrek Eindhoven.
2 volwassenen, 1 Kind 14 jaar en 1 kind 9 jaar.
Wij zelf komen uit Bergen op Zoom
Geboekt bij Straus reizen voor 2921 euro.

wat de manager gaat doen dat weet ik niet,want ik heb die persoon niet gezien deze was met verlof ik mag eens per maand contact opnemen met de baas en dat is dus eind feb. Wat de plaats naast het zwembad betreft, ik vind dat er daar plaats genoeg is daar kunnen gemakkelijk 100 ligbedden staan op de foto’s bedriegd dat een beetje

4 likes

Wij kunnen ook op de lijst, de boeking is definitief.

4 volwassenen en 2 kids vertrek uit A’dam - 30 juli - 6 aug

>>>:zon02::vak02:

dat was via sunweb hotel aegaen draem resort in bodrum vertrek 21 mei voor 8 dagen.greetz

bedankt joseph voor de foto’s .en debilde 20om ze op het forum te zetten.zo zie je maar dat we niet te negatief moeten zijn .alles kom wel in orde en zo kunnen wij allemaal van een welverdiende vakantie genieten.>>>:zon02::vak02: greetz

1 like

:dag:bedankt joseph en co voor de fotos is het mogelijk ze te sturen naar [EMAIL=“verhaeghe-decraene@telenet.be”]verhaeghe-decraene@telenet.be dank bij :kus:

1 like

Hartelijk dank voor de moeite!!!

bedankt voor de foto’ en dat je zoveel moeite doet om ons allemaal gerust te stellen.op de foto’s is te zien dat er nog veel werk is maar het zal wel lukken zeker.
mercikes.

Ik heb ook nog een paar vraagjes…
zo die grote, vooral hoge ovaal met al die stlellingen… is de de receptie ?
En gaan alle kamers er zo uitzien of is dat een speciale luxekamer… want ze heeft percies een bubbelbad…?

In alle geval Joseph mercie voor al de moeite die je al gedaan hebt…
Groetjes…

Dank je voor de foto’s. Wij gaan met drie personen (9/7-19/7) en met sunjets geboekt. Familiekamer type 23 geboekt, omdat het toch dezelfde prijs is als een gewone kamer.
Ik heb onze prijs inclusief verzekeringen vergeleken met Straus Reizen voor ons maakt het niet zoveel verschil. Met Straus Reizen kan je ook geen type kamer kiezen en je kan enkel vanuit Eindhoven vertrekken. Bij adotravel verlies je bijna 2 dagen als je naar de vluchturen kijkt.

Aan iedereen dank je voor de geruststellende berichtje en hopelijk een fijne vakantie

Voor de hyvers onder ons:

http://granadaluxuryresort.hyves.nl/

http://granadaluxuryresort.hyves.nl/

1 like

hallo debilde20
bedankt voor de foto,s.
ik kan ze er niet afhalen zou jij ze ze naar mij willen mailen.
b.v. dank
[EMAIL=“bepenjoop1@hotmail.com”]bepenjoop1@hotmail.com

1 like

Ben al een week de berichten op deze forum aan het volgen en ben zeer blij te horen dat alles toch nog in orde gaat komen.
Wij gaan naar Granada Luxury Resort van 29/6 tot 14/7. Gezin met 2 volwassenen met 2 dochters van 15 en 12 jaar. We hebben al in november geboekt met sunjets.

YENTE, wat de kamer aangaat volgens de uitleg van de baas zouden dat de normale kamers worden. Dan aangaande foto nr.661 dit is inderdaad de receptie van het hotel ,verder nog een prettig weekend. daaaag

Bedankt Joseph! Ik verheug me er nu al op de zomervakantie :zon02:.
Heeft iemand enig idee wat ultra all inclusive inhoudt? Ik weet dat de verse sappen en watersporten betaald moeten worden. Maar hoe zit het met de spa & welness behandelingen?

Oh en Joseph, mogen je foto’s waar jij zelf niet op staat ook op andere sites worden gebruikt?