Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

hallo joseph heb je al eens terug gebeld naar ginder of is het nog tevroeg daar voor .groetjes aan allen:dag:

2 likes

KARL : eerst en vooral een goede dag aan iedereen , ik heb reeds een 3 tal keer geprobeerd verbinding te krijgen met de baas van het hotel maar te vergeefs maar vandaag had ik meer geluk .Ik heb hem gevraagt hoe alles eruit ziet en hij was zeer gelukkig,hij zei dat alles verder staat dan verwacht en dat zeker op 15 april alles klaar is dus de mensen die in MEI gaan geen probleen. groetjes JOS

12 likes

hallo Joseph,
Zouden er ondertussen al nieuwe foto’s beschikbaar zijn of zou je niet geinformeerd hebben bij de baas?:zon02:

KARL: potverdorie , dat heb ik vergeten te vragen maar niet erg ik mag binnen 14 dagen opnieuw contact opnemen ,maar dat zal nipt zijn want ik vertrek de 9ste maart voor 14 dagen naar Djerba .ik zal mijn best doen groetjes

2 likes

Hallo iedereen, Wij zijn aan het aftellen, want wij gaan zoals een paar keer ervoor gezegd met vakantie in die regio. Wij vertrekken op woensdag 17 maart en dit voor 10 dagen. Wij gaan zeker een kijkje nemen en foto’s maken. De foto’s zullen we nadien zeker op dit forum zetten.

10 likes

kunnen we misschien via de manager doen door hem een mailtje te sturen?

Angelodv : doe maar dat is een goed idee ,heb je zijn E-mail adres want dat heb ik niet ? bedank op voorhand groetjes>>>

Hoi iedereen,
wij hebben geboekt van 1 tot 8 oktober.
Zo te zien zal het er wel in orde zijn hé!
Nu maar afwachten naar de eerste foto’s en verslagen.
Groetjes

Beste Joseph,>>>

Ik denk dat dank zij jouw tussenkomst de meeste mensen die vooral in de maand Mei naar Granada reizen nu zeer tevreden en opgelucht zijn. Nogmaals hartelijk dank voor je inspanning ik zie je nog wel een paar dagen terplaatse !
Edgard
:dag:

Hallo iedereen,

Er staat een nieuw filmpje met meer beelden (maquettes) op youtube.com van het hotel. :dag:

8 likes

Wij hebben inmiddels ook geboekt voor een reis naar Granada van 20 juli tot 3 augustus. Ik heb zo het vermoeden dat er meer kids van een jaar of 13, 14 zijn. Dat is gezellig. Wij gaan met twee volwassenen en een dochter van net 14 jaar. En nu maar hopen dat alles keurig in orde is en dat alles het ook doet. Wij reizen vanaf Eindhoven en via Adotravel.

fam van Appeldoorn

hoi hoi
wij gaan 3 mei naar granada…we zullen de foto’s plaatsen. groetjes

7 likes

YVONNE, hallo dat is zeer intressant zo kunnen we alles een beetje volgen en nu maar hopen op mooi weer ,maar dat zal wel in orde zijn daar ben ik wel zeker van .Nog een zeer goed verlof en zeer veel plezier >>>De groetjes Joseph

hallo iedereen ik heb juist een mail gehad van de heer Mustafa .
Vanaf volgende week krijg ik nieuwe fotos van hem toegestuurd.
Zodra ik ze heb stuur ik ze jullie door groetjes.

18 likes

KARL , ge zijt ne ferme gast ! nu kunnen we mischien in een keer ons kamer reserveren als er al ruiten instaan , in alle geval als ik nog iets te weten kom laat ik zeker iets weten OK groetjes

1 like

Beste mensjes,

Wij willen ons hierbij ook graag op de lijst zetten.

Wij (Veerle, Stijn en ons dochter Alexia 12 jaar) zullen er zijn van 30/07/2010 tot en met 13/08/2010
Onze vrienden (Frank, Nele en kids Dries 15 jaar en Thijs 8 jaar) komen eveneens van 03/08/2010 tot en met 13/08/2010

Wij komen uit de prachtige carnavalstad Aalst. :zon02:

Grtz

Ha,ha buren van harte welkom in de club,
wij vertrekken op 2juni en zullen verslag en foto’s bezorgen,
groeten van ajuintjes

hallo
wij gaan van 14 juli tot 28 juli gezin waarvan zoon 13 jaar, dus mensen tot dan

hoy
wij gaan van 13-10-tot 27-10/ 2personen.

joop en bep

1 like

Wij kunnen ook op de lijst vakantiegangers gezet worden. Twee volwassenen met een dochter van dan net 5 dagen 14 jaar. Wij komen uit Nederland en vliegen vanaf Eindhoven en hebben via Adotravel geboekt.
Leendert Connie en Anouk

1 like