Ik weet niet of het gebruikelijk is, dat je hier helemaal een nieuw topic voor opent; maar ik doe het toch! Ik ben Lisette en ben 22 jaar.
Ik kijk hier alweer een weekje rond en dacht ik ga me nu toch maar eens registreren! Want ook ik ben gevangen door cupido. Ik heb een turkse jongen leren kennen in Side van 20 jaar. Alleen is mijn relatie met een tunesische jongen nog maar net na 13 maanden uitgegaan en heb ik veel verschrikkelijke dingen hierdoor meegemaakt de afgelopen tijd. Toch wil ik het een kans geven, ook al is mijn vertrouwen 0 op dit moment.
Je zal misschien wel denken, zij gaat lekker met 2 buitenlandse liefdes, maar zoals je misschien zelf ook wel hebt meegemaakt: je kiest niet op wie je verliefd wordt; het overkomt je.
Hopelijk ga ik veel aan dit forum hebben en kan ik lekker met jullie kletsen!
Fijn dat jij opnieuw verliefd bent geworden! Ik veroordeel je niet hoor meid, ben eerder heeel benieuwd naar je toekomstplannen! Heb je al een reisje op de planning staan of komt je askim hierheen? Probeer het verleden achter je te laten en nu te genieten van je verliefdheid…
Ik ben zelf 18 en sinds vorig jaar augustus met een Turkse man samen. Wij hebben ons pas verloofd en gaan volgend jaar trouwen. Ook ga ik naar Turkije emigreren.
Je bent altijd welkom in het Turkse liefdeskleptopic, hier reageren dagelijks heel veel meiden en delen we lief en leed met elkaar
Wat een warm welkom, wat lief!
Ja dat ga ik zeker proberen te doen, maar juist omdat het nog allemaal zo kort geleden is; ben je wel bang dat deze jongen je ook verdriet gaat doen. Maar ik probeer hem een eerlijke kans te geven en er als het ware schoon in te gaan. Ik ga over 5 weken weer richting Side, hij is alleen al weer terug naar zijn familie in Istanbul, maar als het allemaal geregeld kan worden is hij ook in Side in de week dat ik er ben. Sowieso is het de bedoeling dat ik in ieder geval 2 weken naar hem toe ga in Istanbul in december… Maar op dit moment vind ik dat hij dan ook wel moeite mag doen om naar mij te komen in Side. Of is dit heel hard om zo te denken?
Wauw 18! Van harte met je verloving. Wanneer ga je hem nu weer zien? En ben toch wel erg benieuwd hoe je ouders er over denken?
Alleen maar goed dat je een topic geopend hebt!
En je relate is over toch, maakt het uit waar je ex vandaan komt?? Nee toch we zijn hier niet om te oordelen! En 1 voordeel je hebt al ervaring met afstand
Waar in side heb je je askim leren kennen? EN hoe vertel lekker je verhaal daar houden we allemaal van
Ja dat voordeel heb ik dan weer wel haha!
Ik heb hem leren kennen in het centrum van Side, hij werkt daar in een restaurant/bar als ober. En wij kwamen daar nogal vaak voor drankjes in de late uurtjes. De eerste avond kwam hij gezellig bij ons zitten en vroeg ik of hij de dag erna gezellig wat wilde gaan drinken. En zo heb ik hem leren kennen… niet echt een heel spectaculair verhaal dus
wat leuk dat je er weer heen gaat en fijn dat ze achter je staan!
Nee hij gaat niet komen, hij heeft geen geld zegt hij telkens… Maar het gaat sowieso nu even niet zo goed tussen ons.
Hij heeft verteld dat zijn ouders totaal niet achter onze relatie staan en nog wel meerdere familieleden. Harstikke logisch natuurlijk, want ik ben geen moslim. Maar het valt wel rauw op me dak, omdat hij in eerst instantie had gezegd dat vooral zijn moeder erg blij voor hem was en me graag wilde ontmoeten. Het plan was dat ik in december zou gaan, maar ga er steeds meer over twijfelen of het voor hem allemaal wel zo serieus is. Niet alleen door wat hij heeft verteld over zijn ouders, maar ook omdat hij de laatste tijd allemaal berichtjes achterlaat bij meiden op zijn facebook, wel gewoon normale berichtjes maar toch; het irriteert me nog al. En hij had zijn relatiestatus veranderd met mijn naam er bij, maar een dag erna had hij alles weer eraf gehaald, met de mededeling dat zijn vader het niet op prijs stelt… Pff het zal me ook eens mee zitten…
ja het contact is gewoon leuk, maar soms kan hij ook erg droog zijn of gewoon een dag niks laten horen…
en als ik er wat van zeg, dan snapt hij me niet omdat zijn engels bagger is. Is gewoon moeilijk allemaal
Lisette: Bah, dat is niet fijn geen contact. Maar ik heb op het forum ook al gelezen dat dat vaker voor komt. Zelf ook al mee gemaakt en heb toen ook gezegd ik zat te wachten. Heb hem ook gezegd dat het niet erg is maar dat het dan fijn is dat hij even laat weten dat ie het niet gaat redden.