Nieuw forum traveljunks

Traveljunks

Na enige weken van voorbereiding en overleg is het dan eindelijk zover.
Er is een engelstalige versie van Wereldwijzer opgezet,de opzet van ons nieuwe forum is dan ook gebasseerd op de ervaringen van WW.

En kunnen wij met trots vertellen dat onze nieuwe site www.traveljunks.com een feit is.

Momenteel zijn wij als projectteam nog druk bezig met het opstarten van het nieuwe forum,en is het nog niet definitief online.
Dit omdat het forum nu nog leeg is en een leeg forum schrikt af.

Natuurlijk kunnen jullie al wel een kijkje nemen op www.traveljunks.com en jezelf registreren.

Wij hopen dat Traveljunks net zo succesvol gaat worden als Wereldwijzer en zien jullie registraties graag tegemoet.

Mochten jullie je gaan registreren op Traveljunks zouden jullie dit dan hier kenbaar willen maken? Op die manier kunnen wij inventariseren hoeveel leden er van WW ook lid worden van Traveljunks.
Ook kunnen wij dan gaan bepalen hoe wij het forum gaan indelen.

Tot snel op Traveljunks.

Wauw, gefeliciteerd!
Leuk hoor, een Engelstalige Wereldwijzer! :slight_smile:

Nou heb daarjuist ff gesurfd naar het nieuw Engelstalige forum,speciaal heb ik even de recensies gelezen over Belgie!
Nederlanders die van Belgisch bier houden,zoals Jeroen!ha ha ha !
We kunnen niet voetballen wij belgen,maar van bier maken hebben jullie Nederlanders geen kaas gegeten.
Het brengt me op het idee om binnen een paar dagen een peiling te maken in het stamtafelrubriek met als titel:Waarom komen nederlanders graag naar Belgie?wedde dat het voor onze biersoorten zijn alsook de knapperige Belgische frieten.
In iedergeval suc6 nog met Traveljunks!
groet,georges.

En TravelJunks begint ondertussen meer en meer vorm EN inhoud te krijgen.

Ga eens even langs mensen !
Aarzel niet om je te registreren en jouw suggesties te maken !!!

Tropische groet

Ik heb me in ieder geval geregistreerd :smiley:

Ga zeker kijken wat daar allemaal te lezen en te vinden is

Groeten Cor en Wilna>>>:wereld::zon02:

Heb me al geregistreerd en 2 postings geplaatst!

Moet er nog even uitkomen hoe het precies zit, in principe het zelfde als WW… :vak02: