Nieuw: fiets- en wandel-vakanies voor senioren

Ik wil graag even de mogelijkheden bij Track Isan voorstellen.

Mijn naam is Hans Blok en ik woon sedert 1998 in Thailand, sedert 2004 in noord-oost Thailand, bij kenners bekend als Isan. We wonen niet zo ver van de Mekong Rivier af. We hebben hier een bed & breakfast met de naam Homestay Hong Saeng.

We zijn in 2010 aangevangen met mini-bus vervoer en starten vanaf november 2011 als vervolg daarop met fiets- en wandel- vakanties in Thailand, Laos en Cambodja. Wij richten ons uitsluitend op 2-samenreizende personen, families met kinderen, actieve senioren en kleine groepen tot maximaal 9 personen.

Vanaf november 2011 bieden wij bijzondere arrangementen welke je elders niet vindt. Je boekt bij Track Isan pakketten ( bouwstenen ) van enkele dagen tot enkele weken welke altijd bestaan uit 3 componenten:
1 - een aantal dagen fietsen of wandelen of een combinatie daarvan
2 - bagage-vervoer per pick-up of volg-auto
3 - een of meerdere excursies per SUV of mini-bus

Het aantal excursies varieert per arrangement en zijn ingepland bij aanvang van het fietsen of wandelen, halverwege of na afloop van het fietsen of wandelen.

De web-site waar je dit allemaal kan vinden is Track Isan cycle & hike

Wekelijks wordt de website uitgebreid, neem daarom een abonnement op de Tweets van en via Track Isan. Je blijft dan op de hoogte van de nieuwe mogelijkheden.

Vriendelijk groetend vanuit Isan,
Hans Blok

Kan er geen aparte sectie aangemaakt worden voor commerciële boodschappen

Hoe heet je zaak ook weeral,Jaap? en waar is het gelegen?
Kan je wat meer uitleg geven aub?1/ wat staat er allemaal op het menu?
2/is het gemakkelijk te bereiken?
3/Is er ook een mogelijk to internetten?
4/ als de ene reclame mag maken voor zijn zaak dan mag jij dat ook Jaap!!lol2
groetjes:georges

lol2lol2lol2:chin:

:chin:Ik hoop dat je onderneming slaagt in Thailand velen van ons staan tetrappelen om zelf ook iets te beginnen.
Hans Blok zou je misschien mee kunnen helpen om de mensen van deze site je ondernemings avonturen kenbaar te maken zo dat wij er ook iets van kunnen leren
groetjes Fransjes:THAILAND::cambodia:

Aangezien ik van de zomer wel 6 dagen naar Koh Phanang ga, ben ik wel benieuwd naar de antwoorden op Georges vraag. Op alle vragen bedoel ik!

Beste Georges, hier een korte reactie:

a - Hoe heet je zaak ook al weer? > Homestay Hong Saeng

b - en waar is het gelegen? > in het dorp Hong Saeng, district Loeng Nok Tha, provincie Yasothon: hier een link naar de betreffende web page

c - Kan je wat meer uitleg geven aub? > bezoek de website zou ik zeggen

d - wat staat er allemaal op het menu? > Nederlandse gerechten, Thaise gerechten en Isaan gerechten

e - is het gemakkelijk te bereiken? > we wonen aan een zijstraat van de doorgaande provinciale weg 2136 welke van Loeng Nok Tha naar Nong Phok gaat. Zeer eenvoudig te bereiken

f - Is er ook een mogelijk to internetten? > ja we hebben WiFi / internet

Vriendelijk groetend

Hans Blok

Homestay Hong Saeng en Track Isan Cycle & Hike

LOL, heet je Jaap?