Fiets en wandel-vakanties in Thailand, Laos en Cambodja

Ik wil graag even Track Isan voorstellen.

Mijn naam is Hans Blok en ik woon sedert 1998 in Thailand, sedert 2004 in noord-oost Thailand, bij kenners bekend als Isan. We wonen niet zo ver van de Mekong Rivier af. We hebben hier een bed & breakfast met de naam Homestay Hong Saeng.

We zijn in 2010 aangevangen met een mini-bus bedrijfje en starten vanaf november 2011 met fiets- en wandel- vakanties in Thailand, Laos en Cambodja. Wij richten ons uitsluitend op 2-samenreizende personen, families met kinderen, actieve senioren en groepen tot maximaal 9 personen.

Vanaf november 2011 bieden wij bijzondere arrangementen welke je elders niet vindt. Je boekt bij ons pakketten ( bouwstenen ) van enkele dagen tot enkele weken welke altijd bestaan uit 3 componenten:
1 - een aantal dagen fietsen of wandelen of een combinatie daarvan
2 - bagage-vervoer per pick-up of volg-auto
3 - een of meerdere excursies per SUV of mini-bus

Het aantal excursies varieert per arrangement en zijn ingepland voor aanvang van het fietsen of wandelen, halverwege het fietsen of wandelen, of na afloop van het fietsen of wandelen.

De web-site waar je dit allemaal kan vinden is Track Isan cycle & hike

Wekelijks wordt de website uitgebreid, neem dan ook een abonnement op de Twitter site van en via Track Isan

Je blijft dan op de hoogte van de nieuwe mogelijkheden.

Hans Blok

Beste Hans,

Lijkt me wel een interessante homestay, maar zijn jullie zelf daar aanwezig of word het door anderen gerunned?

Veel plezier op de site!

Groetjes Ralf

Beste Ralf

Dank voor de interesse

Ik woon hier in Hong Saeng (Isan) vrijwel permanent samen met echtgenote. We hebben een pleegzoon die in Ubon de middelbare school volgt, soms zijn we daardoor enkele nachten in onze woning in Ubon. Voorts hebben we een pleegdochter die in Bangkok een universitaire studie volgt. Soms gaan we daarom ook naar onze voormalige woning bij Pattaya om haar te ontmoeten. Dan zijn we meestal een kleine week van huis. Voor het overige geniet ik hier met volle teugen van de vriendelijke mensen om me heen, temidden van dit dorpje met vrijwel allemaal kleine rijstboertjes.

Vriendelijk groetend

Hans Blok

Het klinkt echt als een fijn leven wat jullie daar hebben, echt mooi vind ik het als mensen de stap nemen om zoiets op te zetten, zelf zou ik het denk ik niet kunnen.