Niet al te duur en mooi hotel gezocht in Playa del Carmen

Hallo allemaal!

Ik wil samen met mijn vriend eind november/begin december naar Mexico, Playa del carmen. Wij willen graag ongeveer 18 tot 20 dagen gaan. Nu valt het mij op dat het nog steeds in die periode erg duur is. Ik zoek een all inclusive hotel in Playa del Carmen, wel graag dichtbij het strand. Nu kom ik op allemaal hele dure resorts uit, maar dat is voor ons niet te betalen.

Zijn er mensen met ervaringen en die mij een goed en mooi hotel kunnen aanbevelen en waarbij ik niet extreem duur uit ben. Ik vind een reissom van meer dan 3000 euro voor ons 2en wel veel geld. * incl ticket* Of is dit normaal in Mexico? Ik dacht dat het in November wel goedkoper zou zijn. Of kan ik het beste last minute boeken? Ik heb geen idee. >>>

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes!

Ik weet dat ik al eens eerder heb gepost,…maar begin een beetje wanhopig te worden. Ik wil graag met mijn partner midden november ongeveer 17/18 dagen naar Playa del Carmen. Ik heb nog nooit eerder een reis geboekt en er is zoveel keuze, ik weet niet waar ik moet beginnen. We zoeken een mooi hotel graag dichtbij ( korte loopafstand) van het strand. We willen graag all inclusive, maar het hoeft geen overdreven luxueus verblijf te zijn. ( om de kosten ook maar beperkt te houden). Ik heb er al een aantal gezien maar dan lees ik weer niet al te goede recenties…

Er zijn toch vast wel mensen met ervaringen die mij een goed en niet al te duur hotel kunnen aanraden…
En via welke site kun je het beste boeken? Graag een site waar ik hotel en vlucht in 1 keer boeken kan.

Ik hoop dat er iemand is die mij wil helpen.

Liefs, Inge

Hoi Inge,

op de startpagina van dit Mexico forum staan verder naar onderen een aantal reisaanbieders > http://www.wereldwijzer.nl/mexico

Het probleem van recensies in die categorie is vaak dat het mensen zijn die overdreven kritisch kunnen zijn :wink: Bekijk de internationale beoordelingen op tripdadvisor o.i.d. eens, want wij Nederlanders kunnen neuzelen hoor…

Waarom nemen jullie niet een mooi hotel met alleen ontbijt? Er zijn tal van leuke restaurants en kleine eettentjes in Playa te vinden, waar je onder de streep echt niet duurder uit door hoeft te zijn.

Kijk anders eens bij de organisaties als: D-Reizen, Kras, Neckermann, OAD etcetera

Ik ben het met Roberts eens. Gewoon een leuk hotelletje boeken, niet te ver van het strand en lekker elke dag uit eten gaan in Playa del Carmen. Aan het eind van de streep ben je dan goedkoper uit, je ziet veel meer van Playa del Carmen en je eet erg gevarieerd.

Voor deze reden zijn er reisbureaus!
Mensen bij een reisbureau zijn er vaak zelf geweest en kunnen een selectie maken op basis van wat je belangrijk vindt. En in de verhouding zijn de pakketreizen toch het goedkoopst. Ik zou niet zelf dingen proberen uit te zoeken, als ik het zo niet wist en er expertise op dit gebied is. Het is pas veel geld, als je niet krijgt wat je dacht te krijgen. En idd sites als Zoover lezen, met een korreltje zout.